Recensie Cardi, Amsterdam (voorheen Breda) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

zamir7

Wandelaar
38
13/06/22
22
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/4053486-rose
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afspraak maken met haar ging heel vlot en ik besloot gelijk naar Breda te gaan. Haar locatie is op een loopafstand van het station , toen ik er was zette ze de deur op een kiertje en was ik heel erg benieuwd wie ik zou aantreffen en het was gelijk wauw. Ze ziet er precies uit net als op haar advertenties . ze was al in haar string haar kamer was boven dus liep ik achter haar aan de trap op met een fantastische uitzicht op haar dikke billen had nog nooit zulke dikke billen gezien was gelijk al geil geworden. Op de kamer snel afgerekend en deed ze een kort dansje tegen me lul aan. toen de kleren uitgingen begon ze me te pijpen met condoom dat was wel normaal gewoon, na het pijpen kwam ze bovenop me zitten en kon het niet laten om haar kont goed vast te pakken en goed door te stoten ze leek het ook heel erg lekker te vinden en daarna het lekker afgemaakt in doggy wat heerlijk was.
 
Ze zit nu in Amsterdam. Is iemand bij haar geweest sinds ze is verplaatst? Weet iemand misschien in welk deel van Amsterdam? Ik moet volgende week in Amsterdam zijn, maar weet niet of het te ver is waar ik moet zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan