Recensie Rose, King Thai Massage, Tienen 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kieken

Wandelaar
31
10/05/23
13
9
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/thai-massage-tienen-the-king-thai-massage-met-tina-nieuw-rose.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke dame, praat makkelijk.
Ze kan lekker masseren, stelde bij binnenkomst op de kamer ook andere diensten voor (intiem). Tijdens de massage bleek ook pmc en pzc mogelijk tegen meerprijs. Ik ben er niet op ingegaan.
Ze ziet er goed uit… maar niet zo lekker als op de foto's.
Al bij al een goeie massage en handjob van een toffe, mooie dame, en tegen een democratische prijs.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk bij Rose gegaan.
Knappe slanke dame met lange krullen.
Supermassage met haar hele lichaam!
Hoogtepunt : massage ballen en zacht rukken in een positie waar ik met m'n speelgoed tegen haar borsten aanlag en ze me sensueel aankeek. Na klaarkomen nog 10tal minuten verder gemasseerd.
1 u en 15min binnen geweest.
Ik raad iedereen aan om steeds een uur te nemen bij Thaise massage, je krijgt veel meer!
 
Zo te zien heeft ze een flinke boezem: siliconen wellicht? Zien ze er nog een beetje 'echt' uit, of zijn ze erg strak opgeblazen? (wat ik toch altijd een afknapper vind...)
 
Vorige week dinsdag geweest.
wat kilootjes bij gekomen dan op de foto's maar haar massages zijn super goed en uitgebreid. Niet zomaar wat gewrijf.

b2b gedeelte gebruikt ze goed haar lichaam.

Hopelijk blijft ze iets langer dan de andere dames.
 
Idd een vrij drukke straat. En soms staat de buurman tuinier op straat te praten met de buren... Niet zo discreet om binnen te geraken dan. Vertrekken is ook maar op goed geluk de deur uit. Ik dacht wel dat ze een nieuw pand moesten zoeken maar ben ik niet zeker van.
 
Het is zeker een topmadam, alleen spijtig dat de blowjob er niet standaard inzit anders ging ik wel regelmatiger langs. Nu trein ik een eindje verder waar ik voor hetzelfde geld wel volledig onderhanden wordt genomen.
 
Intussen ook eens langsgeweest, en toch met gemengde gevoelens buitengekomen: aardige meid en niet onaantrekkelijk, dat wel, maar 1° hygiëne toch maar zo-zo (badkamer kon wel een poetsbeurt gebruiken, en geen verse handdoek op het bed maar gewoon een bedsprei waar god weet wie eerder al allemaal op heeft gelegen), en 2° ZEKER niet het meisje van op de website, en dan heb ik niet over het extra buikvet, maar wel de tatoeages: de hare zijn helemaal anders dan die van de meid op de foto's. Bovendien had ze een onfrisse adem, dus toch een beetje een afknapper. Jammer, want masseren deed ze zeker goed.
 
Intussen ook eens langsgeweest, en toch met gemengde gevoelens buitengekomen: aardige meid en niet onaantrekkelijk, dat wel, maar 1° hygiëne toch maar zo-zo (badkamer kon wel een poetsbeurt gebruiken, en geen verse handdoek op het bed maar gewoon een bedsprei waar god weet wie eerder al allemaal op heeft gelegen), en 2° ZEKER niet het meisje van op de website, en dan heb ik niet over het extra buikvet, maar wel de tatoeages: de hare zijn helemaal anders dan die van de meid op de foto's. Bovendien had ze een onfrisse adem, dus toch een beetje een afknapper. Jammer, want masseren deed ze zeker goed.
Dat verwondert me een beetje . Ik ga daar regelmatig langs en telkens kraaknet mooie propere handdoeken , nooit een bedsprei . Alles proper . Wat de foto betreft ja overal zijn het foute foto dus is het aan de klant of hij blijft of niet .
Thais eten is nu eenmaal pittig dus kan je dat soms ruiken ja maar er zijn erger dingen .
Qua locatie ja drukke straat maar niemand kan zien dat daar een massage is dus weet ook niemand dat je daar komt voor een massage
Ik vind Rose een zeer toffe meid die weet hoe ze moet masseren en hoe ze je moet verwennen . AANRADER
 
Terug
Bovenaan Onderaan