Recensie Rose, Love 'n Joy 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balthazar

Meubelstuk
2.447
09/12/21
2.499
53
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Omdat ik eens wat anders wilde, maar eens naar Leeuwarden gegaan om te kijken of er aan de Weaze nog wat te doen is.

Dat viel me niet mee. Ben in twee van de laufhaus-achtige gebouwtjes binnen geweest. Bij beide was de entree 1 euro. Binnen zag ik vooral dames die naar mijn smaak te oud en te dik waren.

Omdat ik toch niet met een volle zak naar buiten wilde, maar gekozen voor Rose. Naar eigen zeggen uit Jamaica, maar volgens mij komt ze uit West-Afrika. Gekozen en betaald voor PZC.

Dat viel niet mee. Ze likte wat aan de eikel en trok me af. Met pijpen had het allemaal weinig te maken. Uiteindelijk kwakte ik het zaakje op haar gezicht. Niet voor herhaling vatbaar.
 
Voor pijpen heeft ze duidelijk dus geen Patience.
Nee, typische West-Afrikaanse rip off, zoals je vroeger ook veel van dit soort zwartjes op de Wallen had. Het type negerin dat hard op de ramen tikt als je voorbij loopt. Een van de slechtste sessies ooit in mijn carriere.

Je kunt eigenlijk nog beter jezelf aftrekken i.p.v. geld te verbrassen aan deze Rose of Patience of hoe ze nog meer mat heten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan