Recensie Rose, Soraya's Palace, Steenokkerzeel 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bruudruuster

Newbie
1
30/05/22
0
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ok. Mijn eerste recensie hier. Ik wandel een jaar of 7 waarbij ik af en toe bij Soraya langs ga omdat ik daar al fantastische momenten heb beleefd , vooral met Soraya zelf, Sarah, Ines, Lolita, Alicia,.. . Aan deze namen te zien zal de ervaren wandelaar wel kunnen opmaken dat deze fantastische momenten al van een tijdje terug zijn.
Ok, Rose dan.
Ziet er appetijtelijk uit en is vriendelijk.. Douche genomen en zij bood zich vriendelijk aan op bed. Maar dat is het dan ook; weinig initiatief van haar kan. Niet zoenen. Na een tijdje beffen wou ze pijpen... met condoom (terwijl er toch een andere politiek is/was in dit huis).Pijpen was voldoende.
Dan over tot intiem: ze kwam op mij maar stak enkel de eikel binnen en begon als een gek te springen. Zo gaat dat niet he.. . Blijkbaar was volledige penetratie niet mogelijk. Ik had toen ook al geen zin meer...
Alles bij elkaar vrij ontgoocheling.
Gezien Soraya zelf onmogelijk te boeken is, zal er toch heel wat nodig zijn om mij nog eens naar Steenokkerzeel te doen afzakken.
 
bedankt voor de recensie; na Alicia en Lolita destijds ben ik ook niet vaak meer bij Soroya geweest (paar keer omgedraaid omdat er niemand naar mijn goesting was...) en zag Rose op de foto ook wel zitten, maar als de politiek veranderd is mbt tongzoenen en pzc...
 
Idem hier, waar is de tijd van Lolita en Alicia, zalige meiden.
Ben nog 2 keer geweest nu na Corona, 2 keer met een dame die de weeek erna stopte, daarom geen recensie geschreven.

Ga het morgen nog 1 keer proberen, heb een afspraak vast gelegd met Lisa (Braziliaanse) naar het schijnt, op hoop van zegen .
 
Ok. Mijn eerste recensie hier. Ik wandel een jaar of 7 waarbij ik af en toe bij Soraya langs ga omdat ik daar al fantastische momenten heb beleefd , vooral met Soraya zelf, Sarah, Ines, Lolita, Alicia,.. . Aan deze namen te zien zal de ervaren wandelaar wel kunnen opmaken dat deze fantastische momenten al van een tijdje terug zijn.
Ok, Rose dan.
Ziet er appetijtelijk uit en is vriendelijk.. Douche genomen en zij bood zich vriendelijk aan op bed. Maar dat is het dan ook; weinig initiatief van haar kan. Niet zoenen. Na een tijdje beffen wou ze pijpen... met condoom (terwijl er toch een andere politiek is/was in dit huis).Pijpen was voldoende.
Dan over tot intiem: ze kwam op mij maar stak enkel de eikel binnen en begon als een gek te springen. Zo gaat dat niet he.. . Blijkbaar was volledige penetratie niet mogelijk. Ik had toen ook al geen zin meer...
Alles bij elkaar vrij ontgoocheling.
Gezien Soraya zelf onmogelijk te boeken is, zal er toch heel wat nodig zijn om mij nog eens naar Steenokkerzeel te doen afzakken.
amaai , ben ik blij dat ik hier niet meer langs ga. De gouden tijden bij Soroya's Palace zijn stilaan voorbij aan het gaan. Als je zulke slechte service aanbiedt dan gaat het niet lang meer duren. OOk ik heb zalige tijden beleefd met Soroya en Sarah, Lolita maar deze dames ontvangen blijkbaar niet meer of zeer beperkt ( Soroya). Zeer spijtig. Einde is in zicht dus .
 
Ik kan alleen maar beamen wat er hierover Rose geschreven wordt ! Ik heb hetzelfde meegemaakt!Dus denk ik ook dat de gouden tijd voorbij is bij Soraya! Spijtig want ik kwam er graag.....
 
Inderdaad, ook ik heb prachtige momenten beleefd bij Soraya, Sara was mijn absolute favoriete….maar al voor COVID ging het aanbod fel achteruit en verdwenen ook knappe en lieve meisjes sneller als ze gekomen waren ….jammer
 
Idem hier, waar is de tijd van Lolita en Alicia, zalige meiden.
Ben nog 2 keer geweest nu na Corona, 2 keer met een dame die de weeek erna stopte, daarom geen recensie geschreven.

Ga het morgen nog 1 keer proberen, heb een afspraak vast gelegd met Lisa (Braziliaanse) naar het schijnt, op hoop van zegen .
Hi Jokke,
ik hoop dat het beter meevalt dan bij mij. Ik heb al slechter gehad, maar toch, Ik vond mijn ervaring met Lisa niet "Soraya" waardig
 
Hi Jokke,
ik hoop dat het beter meevalt dan bij mij. Ik heb al slechter gehad, maar toch, Ik vond mijn ervaring met Lisa niet "Soraya" waardig
Ik kan eerlijk gezegd niet klagen over mijn date met Lisa, knappe, lieve dame, OK is zeker niet te vergelijken met indertijd Lolita met wie ik een enorme klik had, maar ook wel regelmatig mee afgesproken.
Maar over Lisa kan ik zeker niks slecht zeggen, ook een leuk gesprekje kunnen me voeren en de service was best OK, maar de tijden van vroeger komen helaas niet meer terug vrees ik.
 
Ik kan eerlijk gezegd niet klagen over mijn date met Lisa, knappe, lieve dame, OK is zeker niet te vergelijken met indertijd Lolita met wie ik een enorme klik had, maar ook wel regelmatig mee afgesproken.
Maar over Lisa kan ik zeker niks slecht zeggen, ook een leuk gesprekje kunnen me voeren en de service was best OK, maar de tijden van vroeger komen helaas niet meer terug vrees ik.
Wordt de website dan ook neit meer up to date gehouden? Ik zie die Lisa niet op de site en ik weet liever op voorhand met wie ik afspreek (ik ga nooit zomaar langs om te kiezen uit de "dagelijkse vangst").
Ook ik heb meerdere uiterst positieve dates met Soraya, Inez, enz gehad maar dat is ook al weer van voor Corona... Jammer dat de standaard van het huis blijkbaar zo is afgegleden...
 
Ik zie die Lisa niet op de site
Lisa wil zelf niet op de site staan.

En, by the way, Lisa heeft een eigen thread:
 
Lisa wil zelf niet op de site staan.

En, by the way, Lisa heeft een eigen thread:
OK, dank! Misschien is Lisa dan nog op het "oude" niveau van de service van het huis! (y)
 
Wil hier even duiding geven, heb paar uren met Soraya doorgebracht en dit hier ter sprake gebracht.

Er wordt duidelijk aangeraden om met Rose maar 30 minuten te kameren, daar ze onervaren is en ze dit weten, dus men zo moeten verwittigd zijn.

Er zijn nog andere goede meisjes die wel 100% inzet leveren.


Verder ga ik niet reageren op eventuele commentaren, dit om een eventuele onsporing te vermijden.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
30 minuten
Ik heb dezelfde ervaring gehad met zowel Rose as Lisa. Spijtig genoeg beide niet het niveau dat ik van Sorayaspalace gewoon ben.
ik moet zeggen dat men bij Sorayaspalace er vroeger steeds in geslaagd is goede Afrikaanse dames te hebben, echter, dit is blijkbaar momenteel niet meer het geval.
(hierbij de review voor Rose en Lisa.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Hoi allen.
Gisteren Rose bezocht Bij Soraya.
Het is een mooi lief klein meisje mooi lichaam. Communicatie is wat moeilijker
Slecht Engels en Frans.
Begin was goed na douche kamer op pijpen was oké met condoom?
Daarna seks dit was moeilijker ze vroeg extra voor anaal maar niet gedaan.
Ik zag dat ze pijn had bij Penetratie ze drong aan voor toch verder te gaan. Zeer voorzichtig enkel met topje erin nog efkes doorgegaan maar opwinding was weg goesting ook. Betaald voor 1uur was na 35 min al terug buiten. Spijtig want het was daar altijd goed in orde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Rose, is dan ook wel een heel petit meisje hé, heb ze al paar keer gezien in de badkamer, tijdens bezoek aan Soraya, schrok ervan dat ze zo een lichtgewichtje is.
Wel leuk kopje erop, verder kan ik niet over haar oordelen.
 
Rose, is dan ook wel een heel petit meisje hé, heb ze al paar keer gezien in de badkamer, tijdens bezoek aan Soraya, schrok ervan dat ze zo een lichtgewichtje is.
Wel leuk kopje erop, verder kan ik niet over haar oordelen.
Als ze pijn heeft bij penetratie en enkel het topje er in mocht volgens @Pirre69 z`n post, dan snap ik zelfs niet waarom de dame anaal aanbiedt...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan