Recensie Rose, Den Haag (voorheen Wassenaar) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robbb

Stamgast
352
09/11/21
301
19
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/wassenaar/4825279-rose
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Rose bericht voor een afspraak en deze werd snel beantwoord. Ik kon ook dezelfde dag langs bij haar.

Rose is een mooie relaxte dame met een goede fitte lichaam. Haar engels is echt goed. Mogelijk om te douchen op locatie.

Ik kwam binnen en we hadden een beetje gekletst, ze bood me ook een drankje aan.

Begonnen met zoenen en dat doet ze met volle overgave. Ze ging mij daarna pijpen, niet echt veel deepthroat. Ik vroeg of het mogelijk was om in haar mond klaar te komen, zei nee maar kan wel op haar gezicht. Ze vroeg of ik haar wilde beffen, ze rook fris dus ik zei ja. Na een tijdje vroeg ze of ze mocht klaarkomen, ik zei ja tuurlijk en ze kwam squirtend op mijn gezicht klaar, Ik was gewoon beetje geschrokken erdoor. Intiem was ook top, meerdere standjes gedaan.

Als je van GFE houdt, zou ik haar zeker aanraden.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/4825279-rose
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na het lezen van bovengenoemde recensie zelf maar even de proef op de som genomen en bij hoge uitzondering helemaal afgereisd naar Scheveningen waar ze op dit moment zit. Appcontact ging vlot en afspreken soepeltjes dus dat klonk tot nu toe prima.

Eerste indruk bij binnenkomst: rooklucht, Roemeens, slank, neptieten, verzorgd, gezicht iets minder knap. De tijd loopt zodra je binnen bent. Ik moest gelijk afrekenen en douchen dus een hele zakelijke tante die de teugels strak in handen hield waarbij mijn stemming gelijk inzakte. Na het douchen lag ze al gereed op bed te wachten waar het afwerkprogramma in gang werd gezet: tongzoenen, hals likken, tepels sabbelen, beffen, verplicht op de rug gepijpt worden, handje ertussen en veel trekwerk, snel condoom erom, effe cowgirl op en neer met een hoop nepgekreun, na het neuken snel toewerken naar klaarkomen, werd er niet meer door haar gezogen ondanks vriendelijke verzoeken en liet ze me met snel sjorwerk klaarkomen. Zelf maar snel initiatief genomen om te douchen, kleren aangetrokken terwijl zij op de bank zat te paffen en stond ik al weer ruimschoots voor de eindtijd weer op straat.

Samengevat: lang geleden dat ik afgewerkt ben geweest maar deze keer was ik aan de beurt. Terug naar mijn Oekraïnse en Belarussische schatjes!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan