Recensie Rosi, Utrecht 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cinta

Wandelaar
40
15/08/21
107
18
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/heerlijke-tantra-massage_7186416
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bij deze dame geweest; als je de advertentie leest, gok je toch dat je een mooie tantramassage van een aantrekkelijke vrouw gaat ontvangen.
Deze illusie kan ik u ontnemen. Tel gerust tien jaar bij de geadverteerde leeftijd op en negeer de foto's.

Van een tantra beleving is ook geen sprake. Wel krijg je een prima erotische massage, inclusief b-t-b, volop teasen vanaf het begin en een zeer vakkundig uitgevoerde handmatige afronding. Niks mis mee.

Toch geef ik als eindoordeel maar 3 sterren omdat ik me enigszins bekocht voelde. Voor 130e/uur kun je bij MW of privé een gelijke massage ontvangen door knappere en jongere meiden in een meer luxueuze setting. Daar zou je haar nooit uit de line-up kiezen. Dus hoewel goed geconserveerd, erg onderhoudend en een goede erotische massage, het geld niet waard.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
ik ben er nog voor de corona tijd geweest. vriendelijke maar wel wat oudere oost europese vrouw die volgens mij toen ze flink wat jaren jonger was wel echt een plaatje was. nu niet lelijk of dik maar de jaren beginnen wat te tellen(ik schat haar midden-eind 40) ontvangt in een hotel dus goede privacy.
destijds was er niet meer mogelijk dan onstapnningsmassage met een heel klein beetje b2b en HHP.
 
heb vorige week geprobeerd een afspraak te maken. Moest een half uur rijden dus aangegeven dat ik rond 13:40 aan zou komen. Vanuit de auto nog een berichtje ingesproken dat mijn ETA 13:35 zou zijn en zij antwoordde daarop dat dat prima was.Daarna kreeg ik van haar een appje terug dat zij tussen 14:00-15:00 pas zou kunnen. Toen ik terug appte dat ik net had gezegd dat ik net na half 2 aan zou komen, zegt ze me opeens dat ik om 14:15 pas kan komen. Daarna weer terug geappt dat dat niet de afspraak was. Dus zij appt mij weer terug dat ze haar best ging doen om eerder beschikbaar te zijn. Uiteindelijk zegt ze me dat ik pas om 14:10 naar de kamer kan komen. met tegenzin ja gezegd omdat ik niet alle tijd van de wereld had. Uiteindelijk om 14:10 bij haar kamer aangekomen en aangeklopt…duurt 3 minuten voordat ze opendoet en ik hoorde een mannenstem in de kamer. ze was dus nog gewoon met de vorige klant bezig. ze opent de deur en zegt of ik even weg kan lopen zodat haar klant zo naar buiten kon lopen. uiteindelijk dus niks van eerde beschikbaar zijn en me akkoord geven voor een tijdstip waarop ze sowieso niet kon omdat ze toen nog met haar klant bezig was (wel apart dat ze zo veel op haar app zag tijdens de behandeling van de vorige klant, zou ik denk ik als klant ook niet echt waarderen). heb haar toen maar bedankt en nog even aangegeven dat ik dus voor niks daarheen was gekomen en ben weggelopen. Ik ga daar dus niet meer heen als er afspraken niet na worden gekomen die gemaakt zijn
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan