Recensie Rossie, Antwerpen, Villa Tinto 26 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarom is ze zo sporadisch aanwezig?
Het begint met een G en eindigt op Eld. Geen idee bruur. Het meisje zal die Antwerpse piemels niet kunnen missen zeker. In Roemenië is het na de val van de Berlijnse muur zoeken naar een deftige pik. De gemiddelde Bogdan is 17cm lang en slechts 4cm breed, daarmee hou je de meisjes daar niet gelukkig. En zo geschiedde.
 
Het begint met een G en eindigt op Eld. Geen idee bruur. Het meisje zal die Antwerpse piemels niet kunnen missen zeker. In Roemenië is het na de val van de Berlijnse muur zoeken naar een deftige pik. De gemiddelde Bogdan is 17cm lang en slechts 4cm breed, daarmee hou je de meisjes daar niet gelukkig. En zo geschiedde.
Maar ze rijden wel allemaal in een chique auto's (chaufeur Bogdans)ni moeilijk gesponsord natuurlijk ,parkeren regelmatig op pleintje falcon
 
Maar ze rijden wel allemaal in een chique auto's (chaufeur Bogdans)ni moeilijk gesponsord natuurlijk ,parkeren regelmatig op pleintje falcon
Ik weet niet hoe het bij Rossie zit, maar veel dames komen ook zelf met die luxe auto naar het werk. De roemeense auto's die meestal op het Falconplein staan zijn van de eigenaar van het roemeense restaurant daar of van zijn klanten.
 
Deze week dacht ik das een nieuw maar vandaag zag ik ze weer staan op vt 26 en dan viel hij maar das Rossie met voller gezicht en lachte vriendelijk naar mij (nog nooit meegemaakt) misschien toch is proberen?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben net buiten gekomen bij deze dame omdat er niet veel anders was naar mijn mening.
Ze zag er heerlijk rond uit en met een zalige smile op haar gezicht. Dat trok me uiteindelijk over de schreef om binnen te gaan.

Ze was zeer hygiënisch en zeer vriendelijk de hele tijd.
Haar pijpkunsten zijn ok maar niet zoals die van cataleya naar mijn idee.
Het neuken on top was ok maar ze wou er snel vanaf zijn en zo werkt dat niet bij mij.
Haar doggy nemen is wel een feest. Wat een zalige kont om tegen te keer te gaan.
 
Ik ben blijkbaar altijd de laatste om een Toppertje te ontdekken maar had vandaag toch geluk. Voor mij een zeer leuke dame met een heerlijk poesje. Had wel €100 betaald maar ze stelde inderdaad pzc voor voor €50 extra, waar ik niet op ben ingegaan. Ze wil je echt wel laten genieten want als ze merkt dat het te snel gaat, houdt ze even in. Eén van de betere ervaringen die ik al gehad heb.
 
Het was al even geleden bij haar maar daarstraks bij Rossie geweest voor een lekker half uurtje met goede blowjob van de kerststaf (ze speelt ook met de kerstballekes), zalige 69, kort maar krachtige stoten met zij on top (met de oogjes toe) om te eindigen met knallende handjob met zicht op - en al spelend met het poesje. Het feestweekend goed begonnen 😉.
 
Terug
Bovenaan Onderaan