Recensie Rossie, Antwerpen, Villa Tinto 26 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze avond bij Rossie geweest. Ik wilde neuken en plots stond Rossie beschikbaar en uitermate sexy achter haar raam. Zwart haar (denk ik), blauwe lip stick en blauw bad pak. Ik kon er niet aan weerstaan.

We wasten ons beiden, dat deed ze achteraf ook nog eens, dus uitstekende hygiene. Even wat upselling, maar daar ging ik niet op in en nam ze zonder probleem vrede mee. Ondertussen had ze zich supergeil op bed gepositioneerd. Binnenkort dat poesje missen toch maar beffen, want dar zag er zo uitnodigend uit...

Eerst wat gestreel en die kleine, fijne en zeer mooie borstjes likken en dan ging ze aan het pijpen. Dat deed ze voor mijn gevoel erg goed en rustig. Bij een eerste sessie durf ik anders mijn kruit wel nogal snel verschieten. Terwijl ze bezig was kon ik lekker met haar poesje frutselen. Ik hield haar blow job ook goed in de gaten. Heerlijk schouwspel hoe ze rustig gans de lul naar binnen nam telkens.

Daarna was het tijd voor de fuck en dat werd doggy. Come fuck my pussy maande ze me aan en dat deden we dus uiteraard. Lekker in doggy klaargekomen, wat snel misschien maar was lekker.

Ga zeker terug.
 
Dat zag ik ook ja.

Ik ben maar incidenteel in het SKW en koos (ook dit keer uiteindelijk toch) voor een ander, maar Rossie is een van de weinige namen die me altijd bijblijft en dat ik dan steeds denk: Moet ik ook nog eens bezoeken….
 
Laatst bewerkt:
Dat ben ik vergeten vragen, maar ze doet wel de dag- en nachtshift.

Een hint is misschien wat in haar advertentie staat momenteel (maar da's dan echt voor privé-ontvangst):
Maandag: 24/24 Dinsdag: 24/24 Woensdag: 24/24 Donderdag: 00:00 tot 20:00 Vrijdag: 24/24 Zaterdag: 24/24 Zondag: 24/24

Je kan haar ook appen op haar nummer in die advertentie.
Vandaag was het haar verjaardag en heb haar voor de eerste keer bezocht….full service gedaan voor 1u,was prijzig maar ze is echt de moeite ❤️ Heerlijk tongzoenen met haar 👍 Een echt toppertje,ziet me snel terug 🥰
 
Dag en nachtshift zei ze vandaagvtegen mij.Maar morgen zaterdag komt ze niet zei ze
Weet iemand of Rossie aanwezig is en zo ja, of ze vanavond werkt?
Is ze er deze avond ?
Deze avond bij Rossie geweest. Ik wilde neuken en plots stond Rossie beschikbaar en uitermate sexy achter haar raam. Zwart haar (denk ik), blauwe lip stick en blauw bad pak. Ik kon er niet aan weerstaan.

We wasten ons beiden, dat deed ze achteraf ook nog eens, dus uitstekende hygiene. Even wat upselling, maar daar ging ik niet op in en nam ze zonder probleem vrede mee. Ondertussen had ze zich supergeil op bed gepositioneerd. Binnenkort dat poesje missen toch maar beffen, want dar zag er zo uitnodigend uit...

Eerst wat gestreel en die kleine, fijne en zeer mooie borstjes likken en dan ging ze aan het pijpen. Dat deed ze voor mijn gevoel erg goed en rustig. Bij een eerste sessie durf ik anders mijn kruit wel nogal snel verschieten. Terwijl ze bezig was kon ik lekker met haar poesje frutselen. Ik hield haar blow job ook goed in de gaten. Heerlijk schouwspel hoe ze rustig gans de lul naar binnen nam telkens.

Daarna was het tijd voor de fuck en dat werd doggy. Come fuck my pussy maande ze me aan en dat deden we dus uiteraard. Lekker in doggy klaargekomen, wat snel misschien maar was lekker.

Ga zeker terug.
is ze er nu vanavond ?
 
Net thuis van 2 heerlijke uurtjes met deze TOP-meid 😄 Zeer groot GFE gehalte 😍 Ze kust heerlijk 😄 Ze was zeer neerslachtig omdat het zeer kalm is in de straat.Ze gaat naar Roemenie volgende week zondag en twijfelt serieus of ze nog terug zal komen 😪 Hopelijk wel 🙏
 
Net thuis van 2 heerlijke uurtjes met deze TOP-meid 😄 Zeer groot GFE gehalte 😍 Ze kust heerlijk 😄 Ze was zeer neerslachtig omdat het zeer kalm is in de straat.Ze gaat naar Roemenie volgende week zondag en twijfelt serieus of ze nog terug zal komen 😪 Hopelijk wel 🙏
Neerslachtig??? Als ze werkt is ze bijna nooit vrij!! Terug komen ?? Ben vrij zeker! Diana van vvr 20 ook gestopt een tijdje geleden , en ook terug begonnen! Als ze niet zouden verdienen dan zouden ze echt wel stoppen , en zo zijn er al vele gestopt en terug begonnen
 
Neerslachtig??? Als ze werkt is ze bijna nooit vrij!! Terug komen ?? Ben vrij zeker! Diana van vvr 20 ook gestopt een tijdje geleden , en ook terug begonnen! Als ze niet zouden verdienen dan zouden ze echt wel stoppen , en zo zijn er al vele gestopt en terug begonnen
Ze was deze week verschillende dagen naar huis gegaan zonder 1 klant zei ze me.
Ook toen ik aankwam was ze vrij.Ook toen ik haar 3 weken geleden leerde kennen was ze ook vrij.We zien wel hoe het verder gaat.Maar ze vertrekt zondag omdat ze zelfs de huur van haar appartement de 1ste niet kan betalen zei ze.Ze was alles wat ze had aan het inpakken om te versturen-mee te nemen.Ik weet ook niet wat ervan waar is.Weet alleen dat het heerlihk vertoeven is in haar gezelschap 😄
 
Terug
Bovenaan Onderaan