Beffer2025
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmas-angels-airco-in-de-kamers.html
- Totale kosten (in euro)
- 120
Vandaag in Emma's
te Kontich. Heb er E. Angels Kontich/Temse van gemaakt want de dames switchen constant.
Maandag Jana, woensdag Candy en vrijdag Rosyo (Rosita). Een goed gevulde week…of is net alles leeg
.
Lucy komt pas in de loop van de dag terug aldus geen trio met Candy mogelijk.
Rosyo een 37-jarige Dominicaanse wonende in Madrid
(waar anders
). Foto's doen haar geen eer aan. Ze is slanker, lijkt jonger in het echt en bovendien mooier.
"MeMod aanpassing"
Vrij nieuw in de huizen Temse en Kontich en nog niet elders gewerkt in België
.
Haar kamer is deze naast de badkamer, de bakoven zonder airco, enkel een ventilator. We namen de kamer van de afwezige Lucy en ze zette de airco op. Denk niet dat je zo veel energiewinst maakt met het telkens volledig op en afzetten.
"Mod aanpassing"
Haar een massage gegeven waar ze zichtbaar van genoot. Nadien knuffelen en bijna passioneel tongzoenen
.
Dacht dat we naar ronde 2 gingen maar daar dacht Rosyo anders over. Heb niet aangedrongen. Rosyo gaf aan dat het tijd was, mijn kookwekker gaf nog 7 resterende minuten. Nog een praatje over haar levenswandeling. De wederkerende typische verhalen.
Herhalingsgevaar? Ja, in de veronderstelling dat het per sessie beter gaat worden en we naar 4 of 5 sterren evolueren. Die kans bestaat.
Zondag is haar laatste werkdag. Een weekje Madrid en 3 weken drp. Normaliter terug midden september.
Gsm nummers uitgewisseld en haar een prettige vakantie gewenst. Kreeg een dankjewel
omdat ze had genoten van de date.
Alleen al voor haar geweldige persoonlijkheid zou ik ze nog een halve ster bijgeven.
Gracias, Rosyo. Me encantó tu maravillosa personalidad. Disfruta de tus vacaciones.

Maandag Jana, woensdag Candy en vrijdag Rosyo (Rosita). Een goed gevulde week…of is net alles leeg

Lucy komt pas in de loop van de dag terug aldus geen trio met Candy mogelijk.
Rosyo een 37-jarige Dominicaanse wonende in Madrid

"MeMod aanpassing"
Vrij nieuw in de huizen Temse en Kontich en nog niet elders gewerkt in België

Haar kamer is deze naast de badkamer, de bakoven zonder airco, enkel een ventilator. We namen de kamer van de afwezige Lucy en ze zette de airco op. Denk niet dat je zo veel energiewinst maakt met het telkens volledig op en afzetten.
"Mod aanpassing"
Haar een massage gegeven waar ze zichtbaar van genoot. Nadien knuffelen en bijna passioneel tongzoenen

Dacht dat we naar ronde 2 gingen maar daar dacht Rosyo anders over. Heb niet aangedrongen. Rosyo gaf aan dat het tijd was, mijn kookwekker gaf nog 7 resterende minuten. Nog een praatje over haar levenswandeling. De wederkerende typische verhalen.
Herhalingsgevaar? Ja, in de veronderstelling dat het per sessie beter gaat worden en we naar 4 of 5 sterren evolueren. Die kans bestaat.
Zondag is haar laatste werkdag. Een weekje Madrid en 3 weken drp. Normaliter terug midden september.
Gsm nummers uitgewisseld en haar een prettige vakantie gewenst. Kreeg een dankjewel

Alleen al voor haar geweldige persoonlijkheid zou ik ze nog een halve ster bijgeven.

Laatst bewerkt: