- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50 euro TE VEEL
Als je een tieten-man bent wil je al eens de rode vlaggen negeren. Zeker als je Roxana ziet. Naast een mooi stel natuurlijke D-cup borsten heeft deze zwartharige dame een mooie ronde kont waardoor ze een moeilijk te weerstane zandloper figuur heeft. In het begin dat ze er werkte heeft ze mij eens afgewimpeld op een drukke nacht. De laatste tijd zie ik deze dame meer koffieklets houden buiten met andere dames en platzakken van gasten. Rode vlag op rode vlag! Maar ik had goesting in dikke tetten en deze dame zwaaide met een subtiele glimlach naar mij. Dus ik met haar naar boven. De volgende Red flag; Ze begon al over meer geld en ze moest weten dat ik zeker niet meer geld of een bankkaart had. Mijn goesting begon al af te nemen. Zeker als ze mij in Soviet Oostblok stijl instructies gaf. Om mij stijf te krijgen, draaide ze zich om. Zodat ik haar kont kon strelen en haar borsten betasten. Wat door die afstandelijkheid maar half lukte. Toegegeven, ik was niet helemaal in vorm. Toen moest ik op bed gaan liggen. Waarna ze het condoom over mijn slappe lul aanbracht. En mij begon af te trekken. Toen ik vroeg om mij te pijpen zei ze over mijn schaamhaar; 'Your hair is too big'. In haar gebrekkig Engels. Liet haar maar wat verder trekken. Wat ze zeer afstandelijke deed. Ik wist dat het niet meer zou lukken hard te worden met het rubbertje er over. Laat staan dat het nog tot neuken zou komen. Niet dat ik op dat vlak veel zou missen. Met haar oostblok instructies. Ik verwijderde het condoom. En trok me klaar terwijl ik met haar mooie natuurlijke tieten speelde. Een stuk keukenrol en natte doekjes moest ik zelf nemen. Dus een onvoldoende voor higiene ondanks dat ze er zelf verzorgd uitzag in een roze BH-string. Eerder was ik bij haar golddigger collega geweest Madelina, op het zelfde adres. Nog zo'n grote rode vlag! TE MIJDEN!!!