Recensie Roxane, Atelier des Rêves, Menen 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

foefke

Newbie
7
07/06/23
4
3
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.atelierdesreves.site/acceuil/l-equipe/roxane
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na lange tijd (+5 jaar) onthouding mij nog eens aan een "tantra" massage gewaagd. Gewikt en gewogen en uiteindelijk, mede door de beschikbaarheid en het gemak van reserveren, bij deze dame een tantra rouge massage van 1u gereserveerd.

Een dame, waarvan ik dacht dat ze de receptioniste was, kwam opendoen. Toen ik na de douche reeds 10 minuten lag te koekeloeren op de futon kwam dezelfe dame, Roxane dus, binnen. Om maar te zeggen dat ze er niet (meer) uitziet zoals op de foto's. Knappe dame wel maar niet wat ik verwacht had. Knap gezichtje maar eerder struis gebouwd.

Een kleine uitleg dan voor ze begon. Aanraken mocht, behalve de private parts, en dan was het een tantra rouge voor 150€. Anders werd het een normale (passieve) tantra voor 130€. Ik moet zeggen dat ik tijdens de gehele massage geen enkele keer de neiging gevoeld heb om haar aan te raken. De massage was ook behoorlijk boring en gevoelloos. Een tijd gewrijf in het hoofdhaar waarbij ik dacht "wat is nu eigenlijk aan het doen" en "wanneer stopt ze ermee". De body to body was eerder onaangenaam doordat het verschrikkelijk schuurde. Zelfs toen ze met haar poep aan het masseren was schuurde het. Uitslag of zo misschien.

Na een dik half uur mocht ik me omdraaien en dan kwam zowat het hoogtepunt toen ze met haar poesje boven mijn gezicht hing. Mooi poesje wel. Toen kwam er wat beweging in mijn jongeheer maar voor de rest kwam hij amper omhoog. Misschien door de andere verwachtingen qua uiterlijk of door het onaangenaam geschuur tijdens de body to body. Of door het gebrek aan enige connectie met Roxane.

Dan begon ze met de penismassage, die dan maar half omhoog stond. Ze heeft geen enkele moeite gedaan om die dan zachtjes wat in vorm te krijgen maar is direct op tempo begonnen. Ik weet niet hoe dat bij jullie mannen dan gaat maar bij mij duurt het dan niet lang. Kwakje gelost en dat was het dan. Ze is nog wat naast mij komen liggen, een beetje awkward. Dan zij eerst alleen in de douche en dan mocht ik me alleen douchen en aankleden.

Na een uur, ontvangst, 2 douches en 10 minuten wachten op de futon ingerekend, stond ik dan opnieuw (behoorlijk teleurgesteld) buiten.

Dit is mijn persoonlijke ervaring geweest. Kan ook aan mij gelegen hebben dat het zo een teleurstelling was. Indien er anderen een betere ervaring gehad hebben, reageer gerust.

Groeten.
 
Ik ben er ook al 3x bij geweest. Vaak omdat zij als enigste beschikbaar was om 19u. De massage is inderdaad so so met weinig teasing en een standaard happy end. In dit salon doen de masseuses weinig tot geen extra's dus dit houdt me wat tegen om dit salon wat vaker te bezoeken. De vorige eigenaar (ex-man van de huidige gerante) opende enkele jaren geleden enkele honderden meters verder een salon met nagenoeg dezelfde naam (l'Atelier). Laten we zeggen dat ze niet amicaal uit elkaar zijn gegaan en de concurrentie tussen de 2 salons hard wordt gepeeld (De naamkeuze is natuurlijk een zowel slimme als klotezet van de vroegere eigenaar).
Wat Roxane betreft wil ik er wel aan toevoegen dat ik ze een van de knapste masseuses vond die ooit over m'n lichaam kronkelde, een killer body en een heel mooi gezichtje maar iets te professioneel zodat je daar eigenlijk niet zo veel aan hebt. Je mag en kan ze nauwelijks aanraken. Hun grenzen worden ook nog eens duidelijk aangehaald op een briefje dat in elke kamer duidelijk in het zicht te vinden is. Ik las zelfs ooit een reactie op het forum youppie waarin ze zelf reageerde op een klant die dit aanhaalde. Ze had het over een gebrek aan respect voor hun stiel. Vroeger werkten er in dit salon veel masseuses die meer toelieten maar die zijn ondertussen allemaal weg want als dit salon 1 iets gemeenschappelij heeft met l'Atelier is het het sterk verloop van personeel (soms zelfs tussen de salons onderling!). Ik raad Roxane zeker niet af maar als je 'meer' zoekt is ze zeker niet de juiste keuze vr jou.
 
Laatst bewerkt:
Onlangs bij Elise, dit was een echte ramp. iedere minuut was er eentje te veel. Dit kon je echt geen massage noemen. En de happy end was niets sensueel maar gewoon stevig aftrekken, maar daar de klik er niet was en de sfeer ook niet duurde dit nog langer. Normaal ging ik daar nooit meer terug gaan, maar toen werd Bo mij aangeraden en ik moet zeggen dit was een wereld van verschil. Attent, zeer goeie massage, liefdes vol en op het einde geen trekwerk maar een echte lingam massage om van te genieten. Bo is zeker een aanrader. Ondertussen is Elise weg, maar best ook was geen reclame en verloren geld.
 
Ook bij Roxanne geweest. Had wel op voorhand gezien en haar boven ander gekozen omdat ze mij wel aanstond. Ik vond het zeker okay allemaal maar heb al beter gehad. Ik heb ook niet de financiële slagkracht om zoveel uit te geven aan deze 'hobby'. Dus voorlopig niet meer terug geweest.
De vete tussen de twee salons ook van gehoord. Ik zou die andere niet bezoeken. Ligt pal in centrum naast markt en veel passage.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.atelierdesreves.site/acceuil/l-equipe/roxane
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo,

Ik kom mijn ervaring met Roxane met u delen.

Ik ben deze vrijdag langs geweest voor een rode tantra van anderhalf uur, ik wil er graag op wijzen dat ik sindsdien vrij regelmatig naar Roxane ga.

Ik kreeg mijn eerste tantramassage bij haar in « l' atelier des rêves « en het was een ongelooflijke ontdekking voor mij.

Ik bevond me tegenover een mooie vrouw die anders was dan ik me had voorgesteld, maar net zo mooi en natuurlijk als ik ze leuk vind.

Tijdens deze eerste massage was ze een beetje gereserveerd, maar ze begreep al snel dat ik een respectvolle man ben en de flow ging snel voorbij.

Tijdens de tweede massage vertelde ik haar dat ik over mijn eerste ervaring moest praten en sindsdien heeft ze zich aangepast en hebben we geweldige discussies.

Ik wil niet meer informatie geven over de massage zodat het tussen ons blijft, maar ik zou willen zeggen, en dit is mijn eigen gevoel, dat Roxane door de persoon die ze is, door haar massage, door de verbinding die we hebben en wat belangrijk is, door zijn sensualiteit, raakt mij diep van binnen.

Elke keer meet ik hoeveel geluk ik heb dat ik haar heb ontmoet.

Ik wens dat jullie allemaal tantra ervaren met een persoon die bij jullie past en er zoveel mogelijk profijt van hebben.
 
Hallo,

Ik kom mijn ervaring met Roxane met u delen.

Ik ben deze vrijdag langs geweest voor een rode tantra van anderhalf uur, ik wil er graag op wijzen dat ik sindsdien vrij regelmatig naar Roxane ga.

Ik kreeg mijn eerste tantramassage bij haar in « l' atelier des rêves « en het was een ongelooflijke ontdekking voor mij.

Ik bevond me tegenover een mooie vrouw die anders was dan ik me had voorgesteld, maar net zo mooi en natuurlijk als ik ze leuk vind.

Tijdens deze eerste massage was ze een beetje gereserveerd, maar ze begreep al snel dat ik een respectvolle man ben en de flow ging snel voorbij.

Tijdens de tweede massage vertelde ik haar dat ik over mijn eerste ervaring moest praten en sindsdien heeft ze zich aangepast en hebben we geweldige discussies.

Ik wil niet meer informatie geven over de massage zodat het tussen ons blijft, maar ik zou willen zeggen, en dit is mijn eigen gevoel, dat Roxane door de persoon die ze is, door haar massage, door de verbinding die we hebben en wat belangrijk is, door zijn sensualiteit, raakt mij diep van binnen.

Elke keer meet ik hoeveel geluk ik heb dat ik haar heb ontmoet.

Ik wens dat jullie allemaal tantra ervaren met een persoon die bij jullie past en er zoveel mogelijk profijt van hebben.
Inderdaad voor iedereen is de ervaring anders. Iemand vindt het goed en de andere maar niets. Maar blij te horen over uw positieve ervaring.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan