Recensie Roxanna (Roe), Antwerpen, Villa Tinto 29 3,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 11109

Vaste klant
109
01/05/22
123
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Roxanna is een slanke Roemeense met rood geverfd haar en groene ogen. Het is haar eerste week en ze heeft blijkbaar geen vaste kamer.
Ze is 27 jaar met een slanke lichaamsbouw. Ze heeft een navelpiercing en een tattoo van een vlinder schuin onder haar navel.
Aan de deur had ik al een heel positieve voorgevoel. Binnen was ze wat verlegen, niet spraakzaam en kan een beetje Engels.
Blowjob, on top, missionary, doggy en afgewerkt. Zeer sensueel meisje. Ze keek niet op de klok.
Alles wat je van een normale 50 euro-bezoek verwacht.
Score 10/10
 
Wat een dame dit was mijn 2 de keer bij haar is wa koel aan het raam maar ze is vriendelijk binnen .Ik denk dat haar Engels zwak is ik had de vraag gesteld of ze van Brussel of het buitenland komt maar daar kreeg ik geen antwoord op en hoelang dat ze blijft al evenmin. Maar op bed laat ze eerst je jongen hard worden door te strelen en dan dat pijpen is deep thoat. Boven op mij waren het verschillende snelheden en hij verdwijnt er helemaal in .Op zijn hondjes afgewerkt. Haar borsten zijn fake maar die zijn wel heel goed gedaan .Als ze blijft ga ik zeker terug ik hoop dat ze niet veranderd van service zoals andere vrouwen eerst zijn ze plezant en dan willen ze u zo snel mogelijk buiten .
 
nog beschikbaar? Ik heb het niet gezien dinsdag (ongeveer19:00). Sorry is de Nederlands niet min moedertaal.
Heb dit mooie meisje al op verschillende plekken weten staan op de Villa Tinto, vandaag stond ze op VT 21.
Knappe verschijning en steeds mooie lingerie aan, wel bijgewerkte borsten lijkt me.
Dank aan Why_nut voor de positieve recensie, zij komt op mijn lijstje.
 
ja, borsten mooi bijgewerkt. Ze heeft precies geen vaste plaats. De 2de keer dat ik haar had bezocht in VT mocht ik haar niet meer in haar nek zoenen....heel vreemd...dat was dan ook de laatste keer hoor. Ze spreekt al geen engels, en dan nog meer afstandelijkheid ....
 
Dat van dat Engels klopt . Maar hoe meer je gaat des te vriendelijker ze wordt.Pijpen is goed en lang zelfs deepthroat.Ik ga blijven gaan .
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was vorige week nog aan haar aan 't denken dat ze niet meer zou terugkeren maar vandaag was ze aanwezig.Vriendelijke lach op haar gezicht.

Moet nog steeds samengevoegd worden?
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag bij deze mooie Roxanna geweest met rood geverfde haren. Wat een mooie dame zeg met prachtige borsten. Ze is wat onwennig nog, schijnt nu 4 maanden hier te werken. Op mijn verzoek ging ze sensueel strelen en ook een beetje over mn aarsje. Daarna blowjob in 69 waar ik dat heerlijke poesje van dr kon likken. Pijpen was goed en met gevoel en ook nog diep. Toen ik kwam ging ze nog lekker door met pijpen, heel prettig. Aanrader. Vanmiddag zat ze op VT K24
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gezien de goede reviews op deze site. En het feit dat ik ze wel iets vond hebben, deze dame ook maar eens geprobeerd.
Was toch een ongelofelijke tegenvaller. Ik begrijp de goede recensies van hier boven echt niet.

Achter het raam toont ze al een weinig aanwezige indruk. Maar goed haar kledingstijl is anders en niet zo onderling inwisselbaar als vellen hier. En de flipflops stonden ook niet naast haar stoel klaar zoals op veel plaatsen./

Binnen was ik al op m'n hoede toen ze geen wasje maakte (ok, dat doet ze grondig achteraf). Maar ze ging ook direct in lingerie op het bed zitten. Later deed ze enkel haar slipje uit. DE BH bleef gans de tijd aan. Ik ging het ook niet vragen. Het was immers tekenend voor haar inzet. Daarna begon ze lang aan mijn geslacht te trekken. Beetje gevoel, maar niet veel. Daarna CD er over en begon te pijpen. Dat was niet uitzonderlijk. Ook geen deepthroath gemerkt. Maar kom dat zal al iets makkelijker zijn op een augurk dan op een courgette.

Ik had ondertussen al zo'n slecht gevoel, dat ik eigenlijk gewoon naar buiten wou. Het dus maar snel afgemaakt op z'n hondjes om er van af te zijn.

Kortom, absoluut geen herhalingsgevaar voor mij. Dertien in een dozijn en dan nog het onderste dozijn...
Oh ja, spraakzaam was ze zeker niet. Denk dat ze geen 15 woorden heeft gezegd. Nee, deze dame is een totale mis-cast en heeft geen potentieel.
 
Gezien de goede reviews op deze site. En het feit dat ik ze wel iets vond hebben, deze dame ook maar eens geprobeerd.
Was toch een ongelofelijke tegenvaller. Ik begrijp de goede recensies van hier boven echt niet.

Achter het raam toont ze al een weinig aanwezige indruk. Maar goed haar kledingstijl is anders en niet zo onderling inwisselbaar als vellen hier. En de flipflops stonden ook niet naast haar stoel klaar zoals op veel plaatsen./

Binnen was ik al op m'n hoede toen ze geen wasje maakte (ok, dat doet ze grondig achteraf). Maar ze ging ook direct in lingerie op het bed zitten. Later deed ze enkel haar slipje uit. DE BH bleef gans de tijd aan. Ik ging het ook niet vragen. Het was immers tekenend voor haar inzet. Daarna begon ze lang aan mijn geslacht te trekken. Beetje gevoel, maar niet veel. Daarna CD er over en begon te pijpen. Dat was niet uitzonderlijk. Ook geen deepthroath gemerkt. Maar kom dat zal al iets makkelijker zijn op een augurk dan op een courgette.

Ik had ondertussen al zo'n slecht gevoel, dat ik eigenlijk gewoon naar buiten wou. Het dus maar snel afgemaakt op z'n hondjes om er van af te zijn.

Kortom, absoluut geen herhalingsgevaar voor mij. Dertien in een dozijn en dan nog het onderste dozijn...
Oh ja, spraakzaam was ze zeker niet. Denk dat ze geen 15 woorden heeft gezegd. Nee, deze dame is een totale mis-cast en heeft geen potentieel.
Ik kan me wel vinden in uw recensie. Ge moet het inderdaad vragen om haar bh uit te doen.
Maar ik heb toch liever dat ze aan je geslacht trekken om hem hard te maken dan dat ze een cd rond je slap geslacht doen en dan verwachten dat hij na 1 minut steen hard staat en al vragen welk standje je wilt doen.En haar Engels is maar heel basic .Omdat ik er veel ben bij geweest heb ik een ander gevoel bij haar .
 
ze houdt haar bh en slipje inderdaad aan in het begin maar als je haar string opzij duwt en haar borsten half uit haar bh haalt dan begrijpt ze de hint en trekt ze beiden vanzelf uit ....
 
Vandaag stond ze in VT. Werkt niet op maandag en dinsdag zei ze. Prachtlijf en ogen. Plaatje klopt. Mooie lingerie en hoge hakken.

Tot je op de kamer bent. How are you is de enige zin die eruit komt. Had al 200 euro op tafel gelegd om haar eens goed te nemen. Moest zelf vragen lingerie uit te doen. Misschien dacht ze te kaarten? bij tepelzuigen was ik al iets te hard. Uiteindelijk gewoon in doggy haar genomen. Na 10 min in totaal klaar. Had gedacht dat ondanks het bedrag nog wat nadienst te krijgen maar was gewoon bezig op haar gsm tijdens mijn aankleden. Ondanks de toplooks niet meer voor herhaling vatbaar tenzij je mechanisch wil neuken op een mooie meid
 
Terug
Bovenaan Onderaan