Recensie Roxanne, Amsterdam, Ruysdaelkade 127 LKS 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 7910

Wandelaar
37
02/02/22
61
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond voor de tweede keer Roxanne bezocht. Prachtige meid van een jaar of 30, blond haar. Fantastisch slank atletisch lichaam en mooie cup C borsten.
Ik zag nog geen recensies hier staan, ondanks dat ik haar regelmatig zie staan en volgens mij draait ze ook al een tijdje mee.

Ze begon me in bed op te geilen door met haar lichaam en tieten over me heen te gaan. Vervolgens ging ze boven me staan en liet me haar kutje likken. Wat later ging ze met haar kont op me gezicht zitten terwijl ze me pijpte. Was al dagen supergeil, dus moest haar af en toe tegen houden omdat ik haar ook wou neuken. In missionaris haar kort geneukt maar kwam al snel klaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Roxanna of Roxy is een oude bekende. Lang geleden in Alkmaar begonnen en al snel naar Amsterdam gegaan. Tijdens de NL neuk down heeft ze nog even in Antwerpen gestaan. Ze is en blijft prachtig en is met de jaren geen spat verandert. Ze doet haar showtje goed en ze is vermakelijk in de omgang.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Roxanne meerdere keren bezocht. Ontzettend vriendelijk meisje, die weet wat ze doet. Standaard betaal ik 100 euro voor iets langer dan 30 minuten ( geen klok kijkster). Ze is ontzettend goed in haar rol om de man op de geilen.
Haar pijp kunsten zijn perfect en de sex is heerlijk!
 
Roxanna of Roxy is een oude bekende. Lang geleden in Alkmaar begonnen en al snel naar Amsterdam gegaan. Tijdens de NL neuk down heeft ze nog even in Antwerpen gestaan. Ze is en blijft prachtig en is met de jaren geen spat verandert. Ze doet haar showtje goed en ze is vermakelijk in de omgang.

Roxanna is in Nijmegen begonnen, heeft daar maanden in het pand met de schuifdeuren gewerkt en is daarna via Alkmaar in Amsterdam terecht gekomen.
Had in Nijmegen een raam aan de voorzijde en een kamer op de bovenste verdieping.
Toen was het al een toppertje, daarna alleen maar beter geworden

Dat waren nog eens tijden in Nijmegen.
Ze was bepaald niet de enige prachtige dame, stonden meerdere Roemeense dames (lees toppers) bijna allemaal uit dezelfde plaats.
Zal ze zelf ook nog wel weten denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Kom ook net terug van Roxanne, ze is inderdaad echt goed, lief, netjes en vooral schoon!!
Helaas zoals hierboven beschreven gaat ze 2 maanden op vakantie. Hopelijk komt ze wel terug, want op RDK is zij wellicht de beste op het moment.
 
Heeft iemand deze schoonheid de laatste tijd nog gezien?

Haar kamer is de afgelopen weken verbouwd, maar ik heb haar nog niet terug zien keren. Is ze misschien ergens anders te bezoeken?
 
Haar oude kamer is klaar dus ik verwacht dat ze daar weer zit. Meestal begint ze rond 2030 tot sluit. Maandag is meestal haar vrije dag.
Ze is deze week btw met vakantie. Volgende week is ze weer terug.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan