Recensie Roxanne, Private girls, Wommelgem 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maratly

Vaste klant
116
07/07/22
56
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Foto's zijn echt. (een goede 3 maand oud ongeveer?)
De meest recente zijn de roodharige fotos.
Ik ken deze dame nog van het skw.
Hele lieve en zotte doos.
Veranderde vroeger wel om de maand van telefoonnummer en profiel.
Nu zit ze al eventjes bij Private girls, dus ze zal haar plek precies gevonden hebben.
Verschillende opties mogelijk, tz was er niet tussen.

 
Foto's zijn echt. (een goede 3 maand oud ongeveer?)
De meest recente zijn de roodharige fotos.
Ik ken deze dame nog van het skw.
Hele lieve en zotte doos.
Veranderde vroeger wel om de maand van telefoonnummer en profiel.
Nu zit ze al eventjes bij Private girls, dus ze zal haar plek precies gevonden hebben.
Verschillende opties mogelijk, tz was er niet tussen.


Iemand recentelijk nog bij haar langs geweest?
 
Tattoo's lijkten wel dezelfde als je goed kijkt.
Voor mij is het de zelfde dame!
Ja je hebt gelijk, maar op de foto's ziet ze er precies anders uit. Desondanks is het echt een mooie verschijning, amai mijne frak, zo een figuurtje. Maar gfe is jammer genoeg niet mogelijk, ze pikt wel wat tijd, loool, maar is toch de moeite..... Ze heeft andere kwaliteiten. Maar als je gfe wilt dan ben je beter bij Kyara..... Toch nja service is zeker niet verkeerd hoor, hangt er vanaf wat je wil.... Maar het uitzicht is grandioos.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.private-girls.be/roxanne
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Tijdje geleden bij deze meid langs geweest. Vond ik absoluut geen aanrader. 45 minuten genomen. De hele tijd in het Roemeens aan het vloeken en ze Is minstens 4x terug naar beneden moeten gaan omdat ze iets vergeten was. Ze zag er ook niet echt uit als op de foto's. Het samen douchen is tegen haar zin. Daar wast ze snel even je piemel maar hoe rapper ze uit de douche is hoe liever ( is bij vele andere niet het geval, daar begint het voorspel al ). Pijpen deed ze redelijk, Wel heel kort. En vingeren mag ook niet. Enkel over haar ( toch wel erg mooie en grote ) schaamlippen strelen. Maar vingeren absoluut niet. Ze doet ook maar twee standjes, doggy en missionaris. Zij bovenop doet ze niet want ze heeft al last van haar rug en ze wil zich niet te moe maken want ze moet nog veel klanten doen.. misschien was het niet bij iedereen zo maar ik keer al niet bij haar terug.
+ punten zijn haar schaamlippen voor wie er graag grote ziet en haar tepelpiercing
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Slank
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Geen idee, ga het haar eens vragen?
Ze heeft wel de SKW mentaliteit, alleen is het hier duurder. Vroeger was ze inderdaad beter, maar echt slecht vond ik het allesbehalve.
En ik vind het wel een heel mooi meisje, samen met Dea de mooiste daar bij PG. Echter ze tongzoent al niet, net zoals de meeste dames van SKW. Ik vind wel niet dat ze bij PG op haar plaats zit en ze beter bij het SKW zou thuis horen. Dea acht ik toch net een klasse hoger in op dat vlak.
Maar ik geef ze toch een hoge score. Ze is bloedmooi naar mijn mening, al is dit relatief uiteraard. Je hebt niks aan een bloedmooi meisje als de service net voldoende is.
 
Tijdje geleden bij deze meid langs geweest. Vond ik absoluut geen aanrader. 45 minuten genomen. De hele tijd in het Roemeens aan het vloeken en ze Is minstens 4x terug naar beneden moeten gaan omdat ze iets vergeten was. Ze zag er ook niet echt uit als op de foto's. Het samen douchen is tegen haar zin. Daar wast ze snel even je piemel maar hoe rapper ze uit de douche is hoe liever ( is bij vele andere niet het geval, daar begint het voorspel al ). Pijpen deed ze redelijk, Wel heel kort. En vingeren mag ook niet. Enkel over haar ( toch wel erg mooie en grote ) schaamlippen strelen. Maar vingeren absoluut niet. Ze doet ook maar twee standjes, doggy en missionaris. Zij bovenop doet ze niet want ze heeft al last van haar rug en ze wil zich niet te moe maken want ze moet nog veel klanten doen.. misschien was het niet bij iedereen zo maar ik keer al niet bij haar terug.
+ punten zijn haar schaamlippen voor wie er graag grote ziet en haar tepelpiercing

Jammer dat beffen en vingeren niet bij haar Mogelijkheden staat.
 
Jammer dat beffen en vingeren niet bij haar Mogelijkheden staat.
Roemeense dames hé, die horen nu eenmaal 'meestal' in het schipperskwartier thuis.
50 euro en meer niet,....
Tenzij uitzonderingen zoals Dea, die echt wel klasse heeft.
Ik vind persoonlijk als ze niet tongzoenen, dat ze niet thuis horen in een privéhuis. Maja dat is mijn mening.
Maar dan ben je veel beter af bij de concurrentie andreas massage borsbeek. Goedkoper en tongzoenen wel. Zijn Hongaarse dames daar!
Desondanks heb ik Roxana hoog gequoteerd want ik vind ze echt super mooi!
Maar de meisjes doen daar echt hun zin tegenwoordig, die telefonistes worden zelfs afgesnauwd. Maar ik vind het nog altijd een goede plaats. Al zou er wel terug wat meer correctheid mogen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Roemeense dames hé, die horen nu eenmaal 'meestal' in het schipperskwartier thuis.
50 euro en meer niet,....
Tenzij uitzonderingen zoals Dea, die echt wel klasse heeft.
Ik vind persoonlijk als ze niet tongzoenen, dat ze niet thuis horen in een privéhuis. Maja dat is mijn mening.
Maar dan ben je veel beter af bij de concurrentie andreas massage borsbeek. Goedkoper en tongzoenen wel. Zijn Hongaarse dames daar!
Desondanks heb ik Roxana hoog gequoteerd want ik vind ze echt super mooi!
Maar de meisjes doen daar echt hun zin tegenwoordig, die telefonistes worden zelfs afgesnauwd. Maar ik vind het nog altijd een goede plaats. Al zou er wel terug wat meer correctheid mogen zijn.
Maar in alle eerlijkheid vind ik toch ondanks alles, dat 3 sterren toch wel op hun plaats zijn. Begrijp echt niet de veel te lage quotatie? Bij mij was ze telkens echt wel ok. Alleen idd een skw meisje, zit mss niet op haar plaats, maar komaan wat een mooi lichaam.
 
Ze heeft wel de SKW mentaliteit, alleen is het hier duurder. Vroeger was ze inderdaad beter, maar echt slecht vond ik het allesbehalve.
En ik vind het wel een heel mooi meisje, samen met Dea de mooiste daar bij PG. Echter ze tongzoent al niet, net zoals de meeste dames van SKW. Ik vind wel niet dat ze bij PG op haar plaats zit en ze beter bij het SKW zou thuis horen. Dea acht ik toch net een klasse hoger in op dat vlak.
Maar ik geef ze toch een hoge score. Ze is bloedmooi naar mijn mening, al is dit relatief uiteraard. Je hebt niks aan een bloedmooi meisje als de service net voldoende is.
Leuk te horen dat ze zo mooi is!
Heb namelijk ook iets gepland bij PG zaterdag... ietswat ongewoon waarvoor ik een jonge 'schoonheid' zocht.
 
Leuk te horen dat ze zo mooi is!
Heb namelijk ook iets gepland bij PG zaterdag... ietswat ongewoon waarvoor ik een jonge mm

Leuk te horen dat ze zo mooi is!
Heb namelijk ook iets gepland bij PG zaterdag... ietswat ongewoon waarvoor ik een jonge 'schoonheid' zocht.
Mooi is uiteraard relatief. Maar ja ze heeft echt een lichaam van een miss, ze loopt ook vaak in een gele bikini(lingerie) rond daar, dus ik denk dat ze ook wel weet dat ze veruit bij de mooiste figuurtjes hoort daar. Zij, Dea en Mia zijn alle drie Roemeens en ook nog de enige jonge meisjes denk ik. De rest is allemaal rond of boven de 30.
 
Mooi is uiteraard relatief. Maar ja ze heeft echt een lichaam van een miss, ze loopt ook vaak in een gele bikini(lingerie) rond daar, dus ik denk dat ze ook wel weet dat ze veruit bij de mooiste figuurtjes hoort daar. Zij, Dea en Mia zijn alle drie Roemeens en ook nog de enige jonge meisjes denk ik. De rest is allemaal rond of boven de 30.
Die gele bikini lingerie zal wel snel uit gaan... maak je daarover geen zorgen!
Heb andere plannen! Haha!
 
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recensie: Sushi Nyotaimori

Vandaag eindelijk een keertje 'sushi nyotaimori' gedaan! Stond al langer op m'n verlanglijstje... En gelukkig was de mooie Roxanne bereid om voor de gelegenheid de rol van 'sushi tafel' te spelen!

Snel even opfrissen... en intussen lag de dame al naakt op bed. De koelbox erbij... en het assortiment sushi stijlvol uitgestald op de gelegenheidsdame. Natuurlijk was dat even koud, maar gelukkig wendde dat snel. Al bij al een heel mooie vertoning... Dan snel enkele foto's... en het festijn kon beginnen!

Dank je Roxanne voor de bereidwillige medewerking!
Het was een leuk-geil eetfestijn! Haha!
 
Nope en die Poolse maya ook niet. Maar nergens iets over gemeld.

Enkel Veronique hebben ze gemeld.
Als ik dan nog een keertje een sushi nyotaimori wil organiseren... dan lijkt Dea misschien wel een leuk alternatief!

Ook een behoorlijk slanke dame. Weet natuurlijk niet of zij daar 'in' voor is...
 
Was het niet wat vissig qua geur en kleur?
Recensie: Sushi Nyotaimori

Vandaag eindelijk een keertje 'sushi nyotaimori' gedaan! Stond al langer op m'n verlanglijstje... En gelukkig was de mooie Roxanne bereid om voor de gelegenheid de rol van 'sushi tafel' te spelen!

Snel even opfrissen... en intussen lag de dame al naakt op bed. De koelbox erbij... en het assortiment sushi stijlvol uitgestald op de gelegenheidsdame. Natuurlijk was dat even koud, maar gelukkig wendde dat snel. Al bij al een heel mooie vertoning... Dan snel enkele foto's... en het festijn kon beginnen!

Dank je Roxanne voor de bereidwillige medewerking!
Het was een leuk-geil eetfestijn! Haha!
 
Terug
Bovenaan Onderaan