Recensie Roxanne 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doorwipper

Stamgast
258
27/10/21
160
21
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/betrouwbaar-en-discreet-_7656227
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Hete deze dame niet eerst foxy Roxy met een hoed op. Daar me wel zo vergist. Je schrikt je de pleuris en wil
Maar 1 ding. Weg…….en nooit meer terugkomen. Zo gezegd zo gedaan.
 
Is ze zo lelijk ... of is de dienstverlening rampzalig? Of was ze zo ranzig vies?
Ik hoor graag de details ;-)
Alles, ze was bijna kaal, haar deels uitgevallen door een ziekte en een bende binnen, kon nog net bij de voordeur rechtsom keren. Dat lukte me 10 jaar geleden niet toen stond ik binnen en moest ik betalen, dat snel gedaan en had een week geen zin meer.
 
Alles, ze was bijna kaal, haar deels uitgevallen door een ziekte en een bende binnen, kon nog net bij de voordeur rechtsom keren. Dat lukte me 10 jaar geleden niet toen stond ik binnen en moest ik betalen, dat snel gedaan en had een week geen zin meer.
Tja voor 40€ euro was het ook vragen om problemen destijds, wordt er nog onpasselijk van als ik eraan denk
 
Tja voor 40€ euro was het ook vragen om problemen destijds, wordt er nog onpasselijk van als ik eraan denk
Klopt dit had ik ook, maar kon helaas niet niet rechtsomkeren. Werd begeleid naar de zolderverdieping van het huis, waar het taffes warm was! Daar schrok ik echt van haar uiterlijk. Desondanks toch maar op bed plaatsgenomen waar zij begon te trekken en om de slappe een condoom plaatste en begon te pijpen. Maar door de hele sfeer wist ik al dat niet zal komen ondanks dat ik op knappen stond.
Toen maar gezegd dat het goed was en zo snel mogelijk vertrokken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.178
Berichten
718.603
Leden
33.172
Nieuwste lid
mrphi
Terug
Bovenaan Onderaan