Recensie Roxxy, Leuven 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Loverpussy

Newbie
22
30/05/22
16
2
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/roxxy-7/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tijdje geleden was op een maandag, eens afgesproken met Roxxy, ontvangt in H niet in L. Mooie dame, begon leuk. Begon leuk doordat ze je de indruk gaf het kalm aan te willen doen waardoor er een GFE gehalte naar boven kwam. Eerst op de sofa een beetje friemelen, aftasten/verkennen en plagend tongen vooraleer naar de kamer te gaan. Mooie natuurlijke grote borsten. Maar wat voor mij een afknapper was, spijtig in feite want rest was leuk, is dat je haar niet naar een hoogtepunt mag beffen, waardoor voor mij mijn genot afneemt en ik niet zo intens kan klaarkomen. Misschien voor andere, die niet zo behoefte hebben aan orale sex bij de vrouw kan dit meevallen. Voor mij geen herhaling.
 
Tijdje geleden was op een maandag, eens afgesproken met Roxxy, ontvangt in H niet in L. Mooie dame, begon leuk. Begon leuk doordat ze je de indruk gaf het kalm aan te willen doen waardoor er een GFE gehalte naar boven kwam. Eerst op de sofa een beetje friemelen, aftasten/verkennen en plagend tongen vooraleer naar de kamer te gaan. Mooie natuurlijke grote borsten. Maar wat voor mij een afknapper was, spijtig in feite want rest was leuk, is dat je haar niet naar een hoogtepunt mag beffen, waardoor voor mij mijn genot afneemt en ik niet zo intens kan klaarkomen. Misschien voor andere, die niet zo behoefte hebben aan orale sex bij de vrouw kan dit meevallen. Voor mij geen herhaling.

Grote tepels? Mag je daar goed aan zuigen?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/roxxy-7/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Roxxy is inderdaad geen Ierse dame, eerder iemand uit Oost Europa. Zij gebruikte vroeger wel een andere naam (Monika denk ik). Welke naam zij ook gebruikt, ze geef steeds dezelfde goede service. Zeer lieve & aantrekkelijke dame met heel wat ervaring. Ze verzorgt zichzelf duidelijk goed en haar lichaam is echt zeer lekker. Als je haar goed behandelt, zal ze je ook goed verwennen. Ik ben 2x maal bij haar geweest en telkens mocht ik andere dingen bij haar. Van zodra ze u wat kent, is ze ook veel actiever...wat niet meer als normaal is. Toen ik haar de eerste keer bezocht, vroeg ik een body2body massage (Zeer lekker met haar grote borsten :) ) en mocht ik na intiem in haar mond klaar komen. Tweede maal begon ze automatisch weer met een body2body massage en mocht ik haar beffen tot ze klaar kwam (vermoed ik toch, afgaande van de rillingen over haar lichaam). Lekker intiem nadien en mocht zelf voldaan klaar komen over haar borsten.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/roxxy-7/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vroeger adverteerde ze idd als Monica van Chechie afkomstig. Nu een zelfde ervaring als toen. Toen was ze pas wakker en had ze haar badjas aan. Nu had ik een afspraak om 12u s'middags de dag eerder afgesproken. Ik moest s'morgens bevestigen en dan zou ze me het huisnummer geven. Pas na half 12 en 4 berichten had ze gereageerd. Sorry, ik had me overslapen, zei ze. Fysiek vond ik ze heel knap, mooi fijn gezichtje en knap figuur. Voorzichtig tongzoenen met weinig overgave. Pijpen was wel heel goed. Met lekjes en speeksel zoals ik het graag heb. Tepels stonden lekker stijf maar toen ik eraan zoog trok ze zich weg en mompelde ze iets. Te gevoelig... Beffen heb ik al niet meer voorgesteld. Voor het neuken moest ik op haar. Ze maakt dan lekkere geluidjes en draait haar pupillen weg wat wel geil is maar het is eigenlijk allemaal komedie. Na mijn eerste shot een massage gekregen. Ik heb me terug gedoucht maar pijpen zat er niet meer in. Vervolgens op zijn hondjes afgemaakt en haar brede lovehandels gegrepen. Kortom, 2 keer heb ik ze gehad dat ze niet uitgeslapen leek, ik zou zeggen, spreek er niet te vroeg mee af. en al bij al een te magere service. Mij ziet ze niet meer terug.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/roxxy-7/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben nu 3 x bij Roxxy geweest. Het is een dame die de regie goed in handen houdt. Eerste keer heb ik haar gebeft en gevingerd en kwam ze klaar. Zoenen wel, maar tongzoenen blijkbaar niet. Dan pijpen met condoom wat ze zeer sensueel doet. Dan zij on top en dan naar missio. Klaargekomen en nog napraten. tweede keer was ze niet in topvorm en beffen leidde niet tot climax. Derde keer gevraagd om pzc en dat kon. Haar eerst trillend laten klaarkomen via mijn tong, haar poesje stond wagenwijd open, dan pijpen, rijden, doggy, missio. Ik voelde wel dat ze moeite voor deed om me maar te laten klaarkomen. En deel bij haar is echt, een deel is acteerwerk. Neemt ook vaak zelf haar borsten vast ( dan kan ik ze nog moeilijk nemen).
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/roxxy-7/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Roxxy al meerdere keren bezocht.

Heel vrouwelijke curves, knap snoetje.

Pijpen doet ze héél goed, een van de enigste vrouwen die mij kan klaar doen komen op die manier.

Als je ze met respect behandelt krijg je er veel voor terug.

Mij ziet zeker nog.
 
Recent weer bij haar geweest. Prachtig lichaam, sensueel, pijpt als de beste. Slechts 2 minpunten: 1. Soms is ze wat te sturend. Zij bepaalt wat er gebeurt. Zo heb ik dus nu niet lekker kunnen beffen. 2. Als ik betaal voor een uur wil ik dat graag ook vullen met een uur erotiek en seks. Niet op iets minder dan 45 min terug buiten zijn waarbij je dan ook verwelkoming, uitkleden douche, massage en terug aankleden moet bijtellen.
 
Terug Monika: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/monika-xxx-4.html

Ben deze week nog geweest en herhaal mijn minpunten van vorige post. Na klaarkomen weinig initiatief van haar. Borsten aanraken werd subtiel geblokkeerd. Toen ik vroeg of ze me nog eens wilde pijpen deed ze dat wel met overgave. De GFE is echter TE gespeeld. Te Fake. Ik heb ondertussen 2 dames leren kennen waar dit niet het geval is, maar moet wel zeggen dat 1 van de 2 al zeer lang niet meer in Leuven is geweest, waardoor ik niet weet hoe zij ondertussen geëvolueerd kan zijn.
 
Terug Monika: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/monika-xxx-4.html

Ben deze week nog geweest en herhaal mijn minpunten van vorige post. Na klaarkomen weinig initiatief van haar. Borsten aanraken werd subtiel geblokkeerd. Toen ik vroeg of ze me nog eens wilde pijpen deed ze dat wel met overgave. De GFE is echter TE gespeeld. Te Fake. Ik heb ondertussen 2 dames leren kennen waar dit niet het geval is, maar moet wel zeggen dat 1 van de 2 al zeer lang niet meer in Leuven is geweest, waardoor ik niet weet hoe zij ondertussen geëvolueerd kan zijn.
Welke 2 andere dames?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan