Recensie Roxy, Antwerpen, Schipperstraat 13/3 3,69 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dendocteur

Stamgast
Forumpionier
259
25/07/21
209
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Anders
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Alhoewel dag , ze doet de 2 shiften vanaf 11 uur s morgens.
Zeer herkenbaar aan haar bi kleurig haar , blond/bruin.
Voorheen stond ze op SS 25.
Herhalingsgevaar is zeker aanwezig
 
Hey, heb haar deze week ook bezocht. Voor mij ééntje van de snelserviceclub. Pijpje, even bovenop en dan zij op haar rug. Heb liever de dames wat meer gfe gevoel geven. Maar zeker geen slechte meid.
 
Ook bij dit slank roemeentje met blonde haren en witte, grijze messchen ..., ook zeer slank en 24, zalige tietjes en ze stond lekker warm, pijpen is ok, maar de handjob wat ruw, zalig gekomen in doge terwijl ik haar tietjes bleef strelen...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond Roxy bezocht ,wel een heel drukte en hangjongeren die kwamen kijken en zich als pubers gedroegen precies of ze voor hun eerste keer in een echte snoepwinkel terecht kwamen maar voor volwassene ,ik hoorde dat ze willen afbieden naar 30 Euro toch in 'tvervolg wa meer zakgeld vragen of verkassen naar BXL ,soit Roxy stond daar aangenaam te dansen, lonken naar potentiële klanten ,de standaard vraag hoeveel het mag kosten 50 Euro en of er een extra bij mocht aangezien ze zo mooi stond te dansen of ze mij een prive dansje wou geven naakt op haar higheels dat was geen probleem ,binnengekomen en de nodige wasje gedaan begon ze naakt voor mij te dansen en tergelijk aan mijn harde paal te rukken ,mocht haar overal aanraken en zuigen aan haar tepels ze heeft me heel lekker opgewarmd daarna condoom om lekker gepijpt terwijl ik haar vingerde afgewerkt in missio want ben er niet aan toe om nog verschillende standjes uit te proberen mss de volgende keer toch wat rustiger aan doen ze kreunde wel heel lekker en riep zelfs in het Roemeens naarmate ik het tempo opvoerde wat een lekker ding ,de Maandag vertrek ze naar huis en zeker voor herhaling vatbaar
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Roxy langs geweest. Deze meid sprak mij al een hele tijd aan en vandaag toch maar even binnen gewipt. Gekozen voor de 'quicky'. Roxy is absoluut een knappe verschijning en voor het raam is ze altijd zeer plagerig. Eenmaal binnen is het geen spraakwaterval maar ze doet haar best om het je naar je zin te hebben. Even pijpen mc wat ze zeker niet slecht doet en daarna vroeg ze welke positie ik wou. Haar toch maar even doggy gedaan en was wel niet mis vermits ze telkens in de spiegel aan het kijken was en er toch zichtbaar wat van genoot.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
ik was ook aangetrokken door Roxy haar alternatieve uiterlijk.
Zeer knappe dame, on top ging ze echt hard...!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag weer eens gaan wandelen, op zoek naar men vaste dame, wie voor mij Betty is. Ze zei dat ze er zou zijn, maar heb 2 uur gewacht maar ze was al die tijd bezet.

Al die tijd die ik aan het wachten was, had ik deze mooie dame in het oog, maar ik dacht ik ga wachten op Betty.
Toen er geen antwoord kwam van Betty had ik het even op een wandel gezet om eens te kijken wie er nog zat, maar kon deze dame niet uit mijn hoofd krijgen.
Ik ben niet zo een ervaren wandelaar, dus moest even al mijn moed samenrapen om deze dame te gaan aanspreken, wat ik dan ook deed.
Ze is zo een mooie verschijning en is echtwel lief, ze deed de deur spontaan open en verwelkomde me met "hi sweety".
Stelde me al goed op mijn gemak, ik vroeg wat ze deed voor 100 euro, waarop ze zei dat we konden kussen ook, en het relaxt konden doen.
Ik was direct verkocht.
Ik mee naar binnen, mooi betaald, heb zelfs 150 betaald, want dan kon ik ook langer blijven.
Ik stond snel gereed in mijn adamskostuum, en kon ze aanschouwen toen ze zich uitkleedde, jawadde wat een mooi lijfje heeft ze! Ze nodigde me uit op het bed en we begonnen te kussen, ze tongzoent, al is het voorzichtig, maar toch! Dat maakte me wat op men gemak.
Dan begon ze aan de bj, mc, en ja ze kan pijpen hoor oO.
Na even bezig te zijn was ie al op oorlogsterkte en klom ze erop om cowgirl te rijden, wat ze ook voortreffelijk deed. Na me even te berijden, omgewisseld naar missio, zachtjes terwijl ik haar kon kussen, alsook haar lekkere borstjes.
Ik merkte dat ik het niet lang ging volhouden, dus vroeg haar om me klaar te trekken, wat ze gretig deed.
Ze verschoot zowaar van het volume sperma dat naar buiten schoot, want ze vroeg: is it always that much?
Waarop ik halfblozend, yes zei 😇

Ik zei haar nog dat ze echt een mooie dame was en dat ik zeker nog terug ging komen, waarop ze zei dat ze gerusthaar nummer wou geven, dat kon ik niet afslaan! Dan terug omgekleed en nog een afscheidskusje, en ik stond zeer tevreden op straat.
Ik denk dat ik een nieuw favorietje gevonden heb in deze Roxy, waw!
Herhalingsgevaar, sowieso! Ik ga einde deze week terug, afspraak is al vastgelegd 😁
 
@Drosaario

Je schrijft zelf dat je niet zo'n ervaren wandelaar bent, vandaar dus deze wijze raad: 150 Eur voor 30 minuten is ECHT TE VEEL.

Voor 150 Eur mag je écht wel meer tijd dan 30 minuten verwachten óf één of meerdere extra diensten.

Geen wonder dat ze je haar telefoonnummer gaf en je graag wil terug zien ;)
 
@Drosaario

Je schrijft zelf dat je niet zo'n ervaren wandelaar bent, vandaar dus deze wijze raad: 150 Eur voor 30 minuten is ECHT TE VEEL.

Voor 150 Eur mag je écht wel meer tijd dan 30 minuten verwachten óf één of meerdere extra diensten.

Geen wonder dat ze je haar telefoonnummer gaf en je graag wil terug zien ;)
is ook met extras dat dit meer is, ze vraagt wel wat extra's, maar heb liever dat ze wat liever en de GFE dan alles zo gewoon droogjes
 
Kussen was extra inderdaad, ze doet ook pzc/cim maar is extra

150 Eur voor 30 minuten met kussen inbegrepen maar zonder pzc is m.i. een rip off.

Je hebt je laten rollen, er is voor 150 Eur meer en beter te verkrijgen in het SKW.

Zoenen en al zeker tongzoenen is iets wat 90% van de SKW dames niet doen. Degene die het tegen extra betaling doen doen het dan ook zelden met overtuiging. Uiteraard zijn er op elke regel uitzonderingen. Ik blijf er echter bij dat 50 Eur extra betalen voor een paar keer zoenen of tongzoenen overdreven is.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een lichaam! En heel aardig, dat is toch een kleine moeite en maakt het bezoek zoveel beter. Top!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zeker een aanrader voor wie van skinny jonge meisjes met kleine borstjes houdt. Roxxy ontving mij heel vriendelijk en na het gebruikelijk wasje is ze meteen overgegaan naar mijn soldaat hard te trekken (niet dat ze daar nog veel werk mee had) om mij vervolgens behoorlijk goed te pijpen. Het enige nadeel hier was dat ze na een dikke minuut al vroeg of ik seks wou hebben. Ze maakte er wel geen probleem van dat ik nog eventjes wou doorgaan met gepijpt worden terwijl ik haar kutje en borstjes betaste. Enkele minuten later is ze op mij gekropen en heeft ze me bereden als een wild beest! Daarna zijn we overgegaan op doggy waar ik heel hard mocht doorstoten. Daarna missionaris maar door de zenuwen (en een orgasme bij een andere DVP een halfuur eerder) lukte het niet om klaar te komen. "No problem" zei ze opeens, ze verwijderde de condoom en begon mij af te trekken alsof haar leven er van af hing terwijl ze diep in mijn ogen bleef kijken. (nog steeds in missionairs houding) Ik kan je verzekeren dat het niet lang geduurd heeft voor ik haar hele lichaam/borstjes onderspoot. Heerlijk!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb deze dame zondagnamiddag rond 14u bezocht in ss 19/1.
Voorgaande recensies komen overeen met mijn ervaring.
Lekkere meid, met zachte huid, leuke kleine borstjes, geen spraakwaterval maar wel heel vriendelijk.
Lekkere pijpbeurt mc, daarna twee posities (missionaris en doggy).
Doordat ik niet onmiddellijk kwam, gevraagd of pzc kon. Dat kon.
Ze heeft mij heerlijk gepijpt. Op haar vraag aangegeven wanneer ik ging komen, een heerlijk orgasme gehad.
Ik keer terug.
 
Ik heb deze dame zondagnamiddag rond 14u bezocht in ss 19/1.
Voorgaande recensies komen overeen met mijn ervaring.
Lekkere meid, met zachte huid, leuke kleine borstjes, geen spraakwaterval maar wel heel vriendelijk.
Lekkere pijpbeurt mc, daarna twee posities (missionaris en doggy).
Doordat ik niet onmiddellijk kwam, gevraagd of pzc kon. Dat kon.
Ze heeft mij heerlijk gepijpt. Op haar vraag aangegeven wanneer ik ging komen, een heerlijk orgasme gehad.
Ik keer terug.
Hoeveel extra heb je mogen betalen voor pzc? Of niets?
 
Terug
Bovenaan Onderaan