Recensie Roxy, Antwerpen, Villa Tinto 26 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doopieknakworst

Wandelaar
48
24/09/21
27
2
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Begin van de gang gelijk rechts zag ik een milf zitten met opgespoten lippen en tieten waar je u tegen zegt.
Afgesproken standaard pakket voor 5 tientjes. En ze stelde zich zelf voor als Elena en daarna zei ze ook Roxy. En ze kwam uit Italie.

nou fijn, eerst even het financiële gedeelte afgehandeld en toen snel de kleding uit gedaan want ik stond op springen. Ze deed haar onderbroek uit en toen haar BH! Flinke naturel tits. Ze hingen wel, maar wel een mooie form. Toen ging ik op bed liggen en begon ze met een blowjob (mc) dit deed ze met veel gevoel, en likte zachtjes met haar tong over me eikel waardoor ik nog geiler werd, ik voelde me staafmixer super hard worden en toen zei ze zelf; welk standje, dus het pijp werk was goed maar kwam al snel over tot sex. Afijn, ze ging op me zitten en ik voelde haar kutje best warm en strak, en speelde ondertussen met haar dikke tieten, ik voelde al wat komen, en vroeg snel of ze wilde liggen. Toen heb ik haar missioner gepakt en ze deed lekker mee, keek me ook aan met een geile blik. Toen vroeg ik om doggy for the finish, en ze ging op haar knietjes, en ik duwde me stafmixer zachtjes en diep in haar. Ik kon via de spiegel genieten hoe ze me aankeek en ze keek me echt met zoo'n ondeugende milf blik aan, en bij elke stoot zag ik haar boobs bounce, ik voelde dat ik bijna kwam, en begon hard en diep te stoten, toen zei ze; full my pussy with sperm. En ik hield het niet meer. Ik focuste op haar lichaam, en kon het niet meer volhouden, ze kreunde hard. En toen ontplofte de bom, ik kwam super hard klaar, het voelde alsof ik me hele zak leegspoot. En toen alles eruit was gespoten bleef ik nog een paar seconde diep in haar, en trok zachtjes me staafmixer eruit, en zag dat het condoom propvol met sperm zat. Toen ging ik me zelf wassen, en zei ook. Nog even gebabbeld. En ik ging voldaan naar huis.

Als je opzoek bent naar een echte milf beetje mollig, met grote hangtieten. Is dit een toppertje. Ze werkt het wel snel af, van pijpen naar sex, maar dat komt misschien door het basis pakket van 50 euro. Mijn zak is weer leeg!
 
Ik ben afgelopen avond bij een heerlijke dame geweest in een zusters (verplegers) pakje, ze kwam uit Italië maar ik denk dat het Roemenië is (wat de meeste zeggen) echter ben ik benieuwd naar haar naam en evt werktijden voor volgende bezoek, flinke borsten blond haar en een lekker kontje.
Als je vanuit de schippersstraat VT inloopt meteen rechts daar zat ze, Alvast bedankt
 
Dar is dan VT 26. Ik heb haar daar ook al enkele keren gezien. Is totaal mijn type niet. Daar wordt kleine Janus niet warm of koud van. Ik kan je dus alleen zeggen dat ik haar telkens in de middag of zeer vroege avond gezien heb.
 
Dus je bent bij haar geweest en vraagt hier op het forum haar credentials en working hours. Het is de wereld op z'n kop maar ik begrijp het Bogdan. Is Aitorekke ook al overkomen.

Soit, ik denk dat jij het over Roxy hebt. Er is een recensie van haar. Scrollen doet wonderen.

Niet mijne meug maar mocht het helpen, telkens ik in het SKW kom zie ik haar zitten en effectief sinds kort in een wit latex verpleegstersoutfitje. Aitorinho wandelt doorgaans in de avond.
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Weet iemand of ze nog werkt in de avondshift aan haar vast raam(Villa Tinto 26 )?

Ik kom niet zo vaak meer s'avonds in het SKW..

Haar service is niet zo wauw maar ze heeft zo een geile uitstraling en slettenlook. Voor haar zou ik nog eens willen afzakken naar het SKW.
 
Hey,

Weet iemand of ze nog werkt in de avondshift aan haar vast raam(Villa Tinto 26 )?

Ik kom niet zo vaak meer s'avonds in het SKW..

Haar service is niet zo wauw maar ze heeft zo een geile uitstraling en slettenlook. Voor haar zou ik nog eens willen afzakken naar het SKW.
Het verpleegstertje niet meer gezien. 'Ander en beter', genoeg te vinden in de speeltuin!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan