Recensie Roxy, Kerkrade (vh Alkmaar, Arnhem, Emmeloord) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kroep_Eulie

Wandelaar
88
25/10/23
47
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/569714-roxy
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Het is alweer een poosje geleden.

Maar had Roxy bezocht in een hotel in Emmeloord. (Maar is op meerdere plaatsen te vinden)

Ze wachtte mij keurig op vlak bij de parkeerplaats.
Idd mooie kleine dame met mooie kont, zeker in haar jeans die ze toen aan had.

Op de kamer ging het ietwat bergafwaards, ze had klaarblijkelijk teveel aangenomen. (Dat weekeinde)
Had een uur afgesproken, maar ze zei: nzc 30mins same price. Gelukkig ben ik daarmee in zee gegaan. Eenmaal de kleren uit vond ik haar niet fris ruiken, en daar beneden ook niet. Dus zeker niet aan het beffen geweest!
Ze pijpte wel stevig, maar dat vind ik eigenlijk wel lekker. Daarna bare in haar kutje klaar gekomen.
Ff gauw een douche, gelukkig!
(Hopenlijk zij ook)

Wellicht had ik pech die avond. Maar ik kom niet weer. En dames die nzc aanbieden kom ik dus ook niet gauw meer...
 
Slecht ervaring met haar gehad. Had nzc gedaan maar mocht verder niks doen mocht alleen doggy doen je mocht haar ook niet aanraken of vingeren of kussen. Raad het af ze wilt je snel mogelijk klaar laten komen dus ik raad iedereen aan om niet bij haar te zijn ook gebruikt ze 3 accounts met andere foto's. Een account is Roxy ander is Inne en de laatste is Sonja.
 
Ja was ik ook al achter gekomen..wilde een afspraak met Sonya, omdat ik daarbij in een ver verleden een goede herinnering aan had. Ik trof echter haar wat inderdaad een stuk minder was in mijn beleving.
 
Terug
Bovenaan Onderaan