Recensie Roxy, Massagewereld, Soest 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
3
02/07/23
3
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een lange tijd vandaag weer eens naar Soest gereden. Zonder afspraak. Het was erg rustig en we waren een aantal dames beschikbaar.

Gekozen voor prachtige getinte dame Roxy. Heerlijk lichaam, mooie natuurlijke borsten die beide gepiercet zijn. Ze heeft.

Ik nam de 90 minuten Body Intensief.
Tijdens het douchen werd ik al heerlijk opgewarmd. Wat is zeep en water toch een goede combi.

Daarna op bed, eerst ongeveer 30 minuten de achterkant gemasseerd, waarbij al goed geteased werd.

Daarna omgedraaid en toen voor m'n gevoel bijna een uur afwisselend full body massage waarbij ze met haar gepiercete tepels over die van mij ging.
Ondertussen speelde ze met m'n pik en bracht me keer op keer naar de edge, waarbij ze me met haar prachtige ogen indringend aankeek.
Toen ze met haar benen wijd naast me ging zitten en ik overal prachtig zicht op had, hield ik het niet meer en kwam schokkend klaar.
Ik zat letterlijk sterretjes.

Roxy, dank voor je fantastische massage. Je ziet me weer!
 
Na een lange tijd vandaag weer eens naar Soest gereden. Zonder afspraak. Het was erg rustig en we waren een aantal dames beschikbaar.

Gekozen voor prachtige getinte dame Roxy. Heerlijk lichaam, mooie natuurlijke borsten die beide gepiercet zijn. Ze heeft.

Ik nam de 90 minuten Body Intensief.
Tijdens het douchen werd ik al heerlijk opgewarmd. Wat is zeep en water toch een goede combi.

Daarna op bed, eerst ongeveer 30 minuten de achterkant gemasseerd, waarbij al goed geteased werd.

Daarna omgedraaid en toen voor m'n gevoel bijna een uur afwisselend full body massage waarbij ze met haar gepiercete tepels over die van mij ging.
Ondertussen speelde ze met m'n pik en bracht me keer op keer naar de edge, waarbij ze me met haar prachtige ogen indringend aankeek.
Toen ze met haar benen wijd naast me ging zitten en ik overal prachtig zicht op had, hield ik het niet meer en kwam schokkend klaar.
Ik zat letterlijk sterretjes.

Roxy, dank voor je fantastische massage. Je ziet me weer!
Dank voor je review. Het heeft mij overgehaald om a.s. maandag een afspraak bij Roxy te boeken. Het is mijn eerste erotische massage en vind het nog wel erg spannend. Heb er zin in. Zal een review plaatsen na afloop.

Een vraagje: mag je haar respectvol aanraken bij een body to body intensief?
 
Na een lange tijd vandaag weer eens naar Soest gereden. Zonder afspraak. Het was erg rustig en we waren een aantal dames beschikbaar.

Gekozen voor prachtige getinte dame Roxy. Heerlijk lichaam, mooie natuurlijke borsten die beide gepiercet zijn. Ze heeft.

Ik nam de 90 minuten Body Intensief.
Tijdens het douchen werd ik al heerlijk opgewarmd. Wat is zeep en water toch een goede combi.

Daarna op bed, eerst ongeveer 30 minuten de achterkant gemasseerd, waarbij al goed geteased werd.

Daarna omgedraaid en toen voor m'n gevoel bijna een uur afwisselend full body massage waarbij ze met haar gepiercete tepels over die van mij ging.
Ondertussen speelde ze met m'n pik en bracht me keer op keer naar de edge, waarbij ze me met haar prachtige ogen indringend aankeek.
Toen ze met haar benen wijd naast me ging zitten en ik overal prachtig zicht op had, hield ik het niet meer en kwam schokkend klaar.
Ik zat letterlijk sterretjes.

Roxy, dank voor je fantastische massage. Je ziet me weer!
Toffe recensie, nu wil ik ook bij haar langs! Zie alleen effekes niet voor me hoe ze 'met haar benen wijd' naast je kan zitten, dan moet er toch een been van haar over jou heen liggen?
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij Roxy langs geweest voor een body intensief van 45 minuten. Ze heeft echt een prachtig lichaam. Als billenman raakte ik direct in de stemming.
Tijdens het douchen begon ze al lekker met plagen. De massage was prima. Het was wel veel hetzelfde riddeltje achter elkaar echter maakte het uitzicht op die prachtige billen alles goed. Op het einde keek ze me met haar prachtige ogen recht aan waardoor ik het toen ook niet lang meer vol kon houden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan