Recensie Roxy/Rianne, Privehuis La Cloche, Utrecht 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nick112

Vaste klant
122
23/09/21
65
18
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/roxy/
Totale kosten (in euro)
330
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij binnenkomst ontvangen door de gastvrouw, en gelijk door naar de kamer waar ik op Roxy kon wachten. Ik was best zenuwachtig want hoe zou Roxy in het echt zijn, Roxy kwam eerst even vragen wat ik wou drinken en wou een knuffel, daarna kwam ze terug met mijn drinken, ze was nog iets vergeten dus moest nog een paar seconden langer op haar wachten maar daarna was ze er helemaal voor mij.

Eerst even de financiële verplichtingen afgehandeld en daarna gewassen. Vervolgens begon het op bed met wat knuffelen, praten en zoenen. Dit werkte super ontspannend voor mij. Ze is een super gezelliger prater en is lekker direct wat ik super fijn vind. Zo is de date van 2 kanten super en hoeft ze ook niet echt een toneel stukje te spelen.

Na het gezellig praten en knuffelen ging ze langzaam aan telkens verder naar beneden verkennen. Ook hier had Roxy super orale skills, omdat ik het zo lekker vond gevraagd of we er geen 69 van konden maken. Dit was geen enkel probleem ook haar kutje was heerlijk om te verwennen. Hierna ging het rubbertje om en kwam ze heerlijk boven op zitten. Vervolgens door naar doggy. Daarna heb ik haar nog even gevingerd en de resterende tijd vol gemaakt met knuffelen, zoenen en gezellig kletsen. Alleen al als gesprekspartner is Roxy super gezellig.

Ik heb echt super genoten van mijn date met haar wat je echt een GFE kan noemen. En het herhalingsgevaar is super groot.
 
Is er een dame waar ze op lijkt waarvan er wel foto's op de site staan? Ik las ergens anders een volle b cup en goeie billen. Ik houd van een vol maatje 36 kont. Zoals op de foto's van Jasmine en Chantal bijvoorbeeld.
 
Top dame. Komt zeer nat klaar bij beffen. Tepels zijn heel gevoelig, daarom wil ze dat je daar rekening mee houdt.
Volle B-cup, en mooie volle kont. Lees de recensies op Citygirl. Roxy is echt ongeëvenaard.
Deepthroat (echt helemaal naar binnen) is haar specialiteit, als je wil ZC.
 
Alleen haar tepels zijn gevoelig. Dus niet in knijpen of bijten. Likken kan wel. Verder vindt ze het juist lekker wanneer je haar borsten goed vastpakt. En wat kan die meid pijpen zeg... Neuken met haar is ook fantastisch.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/rianne/
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zojuist bij Rianne geweest. Dat was inmiddels een tijdje geleden omdat ik andere dames bij LC en HoD had bezocht. Maar na dit uurtje met Rianne zit het weer tussen mijn oren. Rianne is de absolute top dame van LC. Kortom vaker bij Rianne langs.
Over de seks kan ik kort zijn, het is een absolute 10. Maar er is meer. Rianne is een beauty. Slank, mooie borsten, mooie billen en een guitige gezichtje. En dat is nog niet alles. Je kan ook een goed gesprek met haar voeren, heeft een eigen mening en is eerlijk.
Waar vind je zo'n vrouw. Ja , bij LC.
De seks was zo goed dat we voor Rianne een extra handdoek nodig hadden. Ze quilts als een waanzinnige.
Ik ga hier niet in detail beschrijven wat we op de kamer hebben gedaan. Dat is voor een ieder anders en dat moet je met Rianne bespreken. Ik denk dat je bij Rianne krijgt wat je geeft. Respect levert respect op. Ik heb werkelijk nog nooit een dame zo haar best zien doen om het mij naar de zin te maken.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/rianne/
Totale kosten (in euro)
260
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Rianne stelde helemaal niet teleur. Echt een topcombi van GFE en PSE. Hele goeie klik ook. Pijpen met condoom (op mijn verzoek) deed ze heel mooi terwijl ik haar clitje vingerde. Daarna nog een paar vaginale standjes en vervolgens anaal doggystyle afgemaakt. Wat kon ze die pik goed hebben, vooral in haar strakke kontgaatje. Ze kon ook nog heel lekker vies praten en reageren op alles wat ik zei en deed, wat mij alleen maar nog geiler maakte.

Schat eind twintiger of begin dertiger, niet naar leeftijd gevraagd. Herhalingskans zeer groot, ook doordat je zo fijn met haar kon praten na afloop. Wat een lieve en leuke chick!
 
Naar mijn weten vraagt ze ongeveer hetzelfde als de andere dvp voor TZ en PZC. Niet alle dames doen anaal, wat ik wel weet is dat ze anaal lekker vindt, en ik nog nooit eerder zo lekker hard anaal heb kunnen neuken.
 
Staat duidelijk op de site wat tarieven zijn en wat er wel of niet in zit, is nooit anders geweest al die jaren in provincie Utrecht maar ook bv in Noord Hollabd bij de meeste privehuizen. Pijpen zonder zit ook noout in de standaardprijs bepalen meiden zelf of ze dat willen gelukkig.
 
Rianne heb ik 2x een top GFE ervaring mee gehad, alsof het je vriendin is, met vol tongzoenen, en passionele vrijpartij. Ook heel fijn mee te praten, vol aandacht en leuke lekkere girl next door type. Wel een verademing dat er nog leuke sexy Hollandse meiden die weten hoe het hoort, te vinden zijn, want ze worden schaars in de prostitutie denk ik zo.
 
Rianne is er meestal maandag en vrijdag denk ik door te hebben. Supermeisje met geweldige tongzoen skills, en heel fijn in omgang en sex, alsof ik met mijn eerste vriendinnetjes aan het vrijen was, vertrouwd en heel natuurlijk, en dat is op zijn tijd ok erg fijn om mee te maken
 
Gisteren weer eens met Rianne geweest want dan weet je dat je een klasse girlfriend experience date met veel passie krijgt. En dat was inderdaad weer zo, wordt zelfs beter had ik het idee (omdat je elkaar dan beter kent vermoed ik?). Ze had mooie zwarte nylons aan wat ik ook zeer sexy vindt.

Ook weer gepassioneerd getongzoend en verder geweldige sex gehad met haar:)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toegankelijk type girl-next-door.
Zeer goede BJ
Is fan van TZ en gaf hiervan diverse (onbetaalde) voorproefjes.
Heb volop genoten van haar
 
Ik ben ook voor de kerst op de woensdag bij Rianne geweest. Als je zelf goed verzorgd bent
Heb je echt leuke date met haar. Spontane meid. Lekker gekletst bij binnenkomst waarna ze haar pakket toelicht. Tongzoenen moet je altijd nemen, pijpen zonder condoom als je het kan betalen en anaal vindt ze zelf heel lekker maar was mij wel verhoudingsgewijs net te duur.

Na de financiële afhandeling heerlijk gezoend, dat doet ze echt heel goed. Nadat ik me had gewassen lekker op de bedrand gaan zitten, waarna ze m'n lul goed in d'r mondje nam. Bleef gulzig naar boven kijken. Na aantal minuten ging ik op bed liggen en kwam ze bovenop. Redelijk onderdeel, maar nog steeds fijn om je lul in een jonger kutje te zien glijden. Na even gaan ging ze op haar knieën en ellebogen zitten en mocht ik lekker m'n gang gaan tegenover haar mooie billen. Kon me niet aan de indruk onttrekken dat ze het ook lekker vond zo genomen te worden. Uiteindelijk klaar gekomen met condoom om tussen haar billen.

Nogmaals. Leuke meid, geen sexsymbool. Maar je hebt er een leuk half uur mee. Aanrader!
 
Terug
Bovenaan Onderaan