Recensie Roxy, Rotterdam (voorheen Spijkenisse) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SoManyWomen

Stamgast
Forumpionier
308
21/07/21
177
12
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Squirting
  6. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/spijkenisse/3640403-roxy
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Roxy, Spijkenisse
Nelly, Spijkenisse

Gister uiteindelijk naar deze dame gegaan en het is opzich leuke ervaring geweest net wat enkele verbeterpunten.

Met de dame via whatsapp gecommuncieerd en ook even gebeld, ging vlot en kon al snel terecht bij der. Haar Nederlands is niet goed dus je kan beter Engels of Spaans tegen der praten.

Via whatsapp afgesproken om voor €150, PZC, 69, en lekker ketsen voor 1 uur.

Aangekomen op adres deed zij open en begeleidde mij richting haar kamer, het appartement zag er goed uit al was haar kamer wel rommelig, dat had er mee te maken dat zij vandaag voor een korte periode naar het buitenland gaat. Kort gesprek met haar gehad heb, ik wilde eigenlijk weg gaan na het gesprek met haar omdat ik mij er niet heel comfortbel voelde, toen vroeg zij mij opeens heb je liever een andere dame? ( terwijl ik op app vroeg of zij alleen was en zij mij met 'yes' beantwoordde niet helemaal eerlijk dus.)
Maar goed ik dacht naja het zal wel laat maar zien, dus de dame die kwam uit de woonkamer tevoorschijn en pakte mij al gelijk bij me kruis en zei kom zullen we anders een trio doen voor dezelfde prijs, dat was opzich niet een verkeerd idee het leek me wel leuk en ineens schoot mijn mood om en dacht fack it, lets go!
Ik vroeg de dames op bed te zitten en op doggy positie naar mij toe, allebei lekker geslagen op hun reet en ze wilden alleen maar meer.
Nelly ging mij pijpen met condoom, op app was afgesproken zonder alleen dit was niet de dame die ik sprak via de telefoon maar juist haar vriendin dus snap wel dat er verwaring kan zijn, maar goed dus gepijpt met condoom ( ik wilde hiervan geen punt maken om de moood niet te verpesten) terwijl ik gepijpt werd ging Roxy op mij zitten met der kutje in mij gezicht en heb der heerlijk gelikt.

Opeens ging de bel, Roxy gaf aan dat ze de klant ging aangeven geen tijd meer te hebben, uiteindelijk heeft ze wel met de klant zitten neuken in de andere kamer dus ben ik alleen gebleven met Nelly. We hebben leker gefriemeld het was niet de beste sex maar ook niet bepaald slecht. Heb haar doggy genomen daarna geswitched naar missio. Uiteindelijk wilde zij mijn zaad in har mond, op haar aanvraag! Dus uiteindelijk wel zonder condoom gepijpt en heerlijk in der mond gekomen waarbij zij mij heel zaadvragend aankeek heel de tijd.

Daarna heeft zij mij een massage gegeven en heb ik der ook nog gemasseerd en hebben we nog liggen relaxen, uiteindelijk kwam Roxy ook eraan nadat zij klaar was en heb ik der ook nog even gemasseerd.

Het was wel echt jammer dat Roxy wegging met een andere klant en dus uiteindelijk ook geen trio is geweest dit heb ik hen ook aangeven. Alleen de dames waren echt super relaxd en kon leuk met ze lachen. Ondertussen hebben we geklets over hun geboorteland, over hun klanten haha het was echt een chill sfeertje.

Ik kwam wel om te neuken niet om te praten, zij hebben niet echt veel toon gezet om mij nog een keer klaar te laten komen helaas.

Goed het was wel een klein avontuur, zo ga je van bijna naar huis gaan, naar in een trio belanden, uiteindelijk toch met ze 2en naar uiteindelijk met hun relaxen op bed.

Ohja zelf heb ik Roxy nog even laten squirten, zij dacht dat zij dit niet kon hahaha. Ze stond wel echt versteld toen het gebeurde.

Nelly heeft zelf ondertussen ook heel de tijd naar fooi gevraagd dat was wel echt irritant en dit heb ik haar ook niet gegeven, de dames moeten zelf maar regelen hoe zij het doen met dat geld, wat mij betreft is de €150 voor Nelly aangezien ik het meeste tijd met haar heb besteed. Ik weet niet hoe denken jullie hierover, had ik haar fooi moeten geven?

Al met al, het was een rare maar leuke ervaring met hen!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan