Recensie Roza, Den Haag, Hunsestraat 4k1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.026
20/08/21
1.472
29
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Om eerlijk te zijn twijfelde ik of ik naar binnen zou gaan omdat bij zulke mooie meisjes de service vaak slecht is, maar omdat er NL op haar bordje staat toch geprobeerd. Geen spijt van.
Leuke spontane meid. Maakt geile geluidjes....hardstikke nep maar wel leuk hoe ze het doet.
Perfecte kleine borstjes, heerlijke huid, pijpt precies zoals ik het lekker vind. Neemt de tijd....
Kortom voor herhaling vatbaar.
 
net deze dame gespot. had iets heel andere in gedachten qua uiterlijk. als ik aan hollands denk denk ik aan boerenkool ofzo. dit is meer nasi.
verder zou ik ipv slank haar normaal postuur geven
jammer van die opgespotten lippen maar dat is de trend blijkbaar….
 
Half Spaans half Nederlands vertelde ze me....... ik ben vandaag voor de tweede maal geweest......ja, die lippen vielen mij ook op.....maar tjonge echt een heerlijk meisje.......Ik vind haar best slank...... maar de meeste dames waar ik naar binnen ga, behalve Valeria, zijn allemaal voller :).
Maar tjonge of je haar slank of normaal wilt noemen........ ze is heerlijk.......haar huid is een genot, geweldige kleine borsten,.....alles toppie....dan kan ik langs de opgespoten lippen heenkijken........ze is echt meteen een van mijn vaste dames, dat was bij het eerste bezoek al duidelijk. Daarmee is zij mijn eerste (half) Nederlandse vaste dame........zal wel door het Spaanse bloed komen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan