Recensie Rubi/Devora, Amersfoort/Apeldoorn 2,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

deepthroat

Wandelaar
34
22/04/22
26
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
Lekker
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amersfoort/592848-rubi
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo even een goeie recensie op deze dame, had eerst mn twijfels omdat haar uiterlijk wat mannelijk uitziet op de foto's, maar dat is alleen beetje in dr gezicht want wat heeft ze lekker lichaam!! Ze is ook heel vriendelijk en goed lachs en doet alles wat we besproken hadden met plezier! Zeker een aanrader!
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/apeldoorn/592848-devora
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
2 weken geleden met haar een afspraak gemaakt om langs te komen om 23:00 uur. Eenmaal aangekomen in de straat stuurde ik een appje dat ik er was, waar ik geen reactie op kreeg. In totaal bijna een half uur staan wachten.

Vervolgens flink balend maar weer de route naar huis ingezet (dik half uur enkele reis). Ongeveer halverwege kreeg ik een appje dat zij in slaap was gevallen, er zat nog geen woord bij wat op sorry leek. Ik de auto geparkeerd en gereageerd dat ik eventueel nog wel terug kon komen waar uiteindelijk helemaal geen reactie meer op kwam.


Een paar dagen later nog eens gevraagd om een afspraak te maken met eventuele korting voor de onnodig gemaakte kilometers en wachttijd maar hier moest zij niks van weten, alleen volle prijs. Toen was ik er wel helemaal klaar mee, ik zal niet meer haar contacten.

Vlak nadat ik contact heb gehad met haar kreeg ik ook nog een smsje waarin gedreigd werd met dat al mijn gegevens online zouden komen. Weet niet of dit door contact met haar kwam, maar vond het wel heel toevallig.

Weet niet of iemand anders betere ervaringen met haar heeft, maar wou deze review alleen plaatsen als waarschuwing.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb een keer een afspraak met haar gemaakt. Was mij wel gelukt om haar echt te zien. Kan me er te weinig van herinneren om er een recensie van te maken, maar weet nog wel dat het flink tegenviel. Mannelijk gezicht en ze had er echt geen zin in. Luie seks, erop uit om je te laten bijbetalen en om me snel buiten de deur te krijgen.
 
Ongeveer halverwege kreeg ik een appje dat zij in slaap was gevallen, er zat nog geen woord bij wat op sorry leek. Ik de auto geparkeerd en gereageerd dat ik eventueel nog wel terug kon komen waar uiteindelijk helemaal geen reactie meer op kwam

Wees blij man. Ik ben met mn stomme en veelste geile kop weleens teruggereden en mijn ervaring: dat soort dates/wijven zijn waardeloos.

Als zo'n snol (zogenaamd) in slaap valt terwijl ze weet dat je onderweg bent is ze niets waard en ongeschikt voor dit vak. Hopelijk boekt ze snel een enkeltje naar het dorp waar ze vandaan komt 👋
 
Heb een keer een afspraak met haar gemaakt. Was mij wel gelukt om haar echt te zien. Kan me er te weinig van herinneren om er een recensie van te maken, maar weet nog wel dat het flink tegenviel. Mannelijk gezicht en ze had er echt geen zin in. Luie seks, erop uit om je te laten bijbetalen en om me snel buiten de deur te krijgen.
Blij dat het niet door ging voor mij dus!

Uiteindelijk nog diezelfde nacht een afsraak gemaakt met een andere "dame" die mij ook wel zag zitten. Voor een half uur betaald, maar een dik uur bij haar geweest. Geluk bij een ongeluk dus
 
Dayana, profiel helaas nu niet online en haar profielfoto is ook niet meer zichtbaar op whatsapp. Hoop haar snel nog weer terug te zien in Nederland
Dat betekent waarschijnlijk ook, dat ze inmiddels vertrokken is.

Met Dayana heb je dan mazzel gehad, de tering zeg, wat is die moeilijk te pakken te krijgen. Destijds in Mokum geprobeerd, maar ik kan de pogingen, niet eens op 2 handen tellen.
 
Dat betekent waarschijnlijk ook, dat ze inmiddels vertrokken is.

Met Dayana heb je dan mazzel gehad, de tering zeg, wat is die moeilijk te pakken te krijgen. Destijds in Mokum geprobeerd, maar ik kan de pogingen, niet eens op 2 handen tellen.
Praten we over haar?
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
15-20
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/592848-debora
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Wijs geworden door een eerder ervaringen met een latina TS een afspraak gemaakt voor een half uur.
Ik sta 10 minuten ervoor in een zijstraat te wachten en krijg een app of ik ook een uur later kan. Het antwoord en andere berichten daarna werden niet eens meer gelezen totdat ik al lang een breed weer thuis was. Vervolgens wel een sorry op de app.
Later, na beeldbellen alsnog ernaartoe gereden. Huisnummer kreeg ik ook via bellen.

Ze ontvangt in een zeer net appartement. Een groot contrast met de TS in Dieren die ik onlangs bezocht. Schoenen moeten uit bij binnenkomst.
Ze werkt een standaard programma af. Ik haar pijpen, zij mij pijpen, zij mij neuken, ik haar neuken, klaarkomen en zij direct op de telefoon.
De melk waarmee ze adverteert heb ik ook niet gezien.
Ik heb het wel een beetje gehad met dit gedrag. Herhalingsgevaar niet aanwezig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan