Recensie Rubi, Brussel 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ScanD

Wandelaar
39
08/02/22
29
12
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/rubi-152/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Naa de redelijke goede reviews op de FR collegas.

Dacht ik, ok waarom niet.
Dame spreekt niet Spaans, staat wel op redlight. Enkel Portugese en Frans. Verstaat wel spaans.

Uiterlijk, heel ronde gezicht. Niet zo mooie als ik hat verwacht.
Lichaam, goede proporties met fantastisch echte grote Ds. Fast een zacht op het zelfde moment.
Lang geleden dat ik zo en paar prachtige in mijn handen hat.

Performance. Hmmm niet slecht maar ver van mijn verwachtingen.
Wat het mij meest stoorde., Haar probleem met speeksel(saliva). Tijdens de deepthroat, Elke 30 seconden stopte ze om haar mond af te vegen.
Ah ja pijpen zoden doet ze maar deepthroat is enkel met condom. ???

45min betaald maar stond al weer buiten naar 35min.
Ze is voor mij te mechanisch en professioneel. Geen herhaling
 
Volgens de FR collega's is zij niet de echte Rubi (met tel nr 0466...). Haar account zou gehackt zijn. De echte Rubi ontvangt normaal aan de Europese wijk en niet in Sint-Gillis, maar ze is momenteel niet in het land. Ben zelf in de war, want ik wou haar deze nog een bezoekje brengen.
 
Volgens de FR collega's is zij niet de echte Rubi (met tel nr 0466...). Haar account zou gehackt zijn. De echte Rubi ontvangt normaal aan de Europese wijk en niet in Sint-Gillis, maar ze is momenteel niet in het land. Ben zelf in de war, want ik wou haar deze nog een bezoekje brengen.
Opletten dat je geen mensen door elkaar haalt hier: de persoon wiens account werd gehackt is Ruby (Brézil aka Ruby Charmante) - met y dus ipv i - wiens nr begint met 0497 en die inderdaad al jaren in de Europese wijk ontvangt. Ik ben er gisteren nog bij geweest (zo'n 3,5 u ongeveer 😁) en ze heeft me heel het verhaal uit de doeken gedaan hoe iemand haar volledig profiel mét foto's en al- enkel ander nummer- heeft "afgepakt" terwijl ze heel even met verlof was en er mee adverteerde zelfs tot nabij Luxemburg! Momenteel staat haar profiel hierdoor niet meer op RL & QR, omdat ze alles moet zien te recupereren... Maar ze is dus wel terug in het land momenteel. (dus vaste klanten die haar nr hebben, kunnen er zeker terecht)

Deze "Spaanse" Rubi (zoals ze zelf beweert) adverteert zelf ook al langere tijd en wel degelijk met andere foto's (en veel grotere boezem!). Haar ken ik niet, dus weet ook niet waar ze (normaal) ontvangt of wat haar nummer is.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/rubi-chaude.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke bezoek gehad bij Rubi. Nog nooit zo snel klaargekomen bij een DVP. Geweldige zachte Milf lichaam, gezicht is idd wat minder.
Ze heeft veel energie en had een leuk gesprek met haar.

Aanrader!

Locatie is wel niet discreet (naast een café)
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/rubi-152/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren besloten om deze Rubi eens te bezoeken. Andere reviews zijn wat verdeeld, maar wou toch een eigen mening kunnen vormen. Wel, wat mij betreft is ze absoluut GEEN aanrader :cautious:

Ze ontvangt in de buurt van het Jourdan plein, waar nogal wat Zuiderse dames dicht bijeen zitten (zij het bij haar wel het gebouw naast dat waar bv Nikky ook zit).
Haar fysieke voorkomen is absoluut in orde: sexy figuur met een zeer royale boezem en mooi lang zwart haar.
Er mee praten liep al wat stroever: alhoewel ze op haar profiel aangeeft Spaanse te zijn, lijkt ze die taal toch niet echt te spreken, want als ik haar in het Spaans aansprak, antwoordde ze in het (eerder beperkt) Frans. Toen ik haar er naar vroeg, zei ze gemengde ouders te hebben (ene Spaanstalig, andere Portugees). Ze leek ook niet zo heel veel zin te hebben in praten, want de conversatie kwam ondanks mijn pogingen in meerdere talen nauwelijks op gang. Nu ja, tot daar aan toe...
Zoenen wou ze duidelijk ook niet, want verder dan een afstandelijk kusje op de lippen (met gesloten mond) kreeg ik haar ook niet.
Desondanks toch gevraagd voor een uur en de bijhorende €130 betaald, dan de douche in om mij op te frissen. Bij terugkomst vroeg ze wat ik wou doen en ik gaf aan dat ik haar graag "overal" wou likken. Ze reageerde niet direct enthousiast en toonde mij een strapon-dildo met de vraag of ik niet door haar wou genomen worden. Ik zei "misschien, maar niet direct". Dan mocht ik haar borsten en billen wat likken/zoenen, alvorens ze naar een rood comdoom greep dat ze direct aanbracht vóór ze me begon te pijpen :(
Nog geen 3 min later stopte ze daar al mee en zei dat ik op bed moest gaan liggen en ze me met de strapon wou nemen. Bon, ik kan daar wel eens van genieten ook, dus ik gaf toe, maar zei wel dat daar wat voorbereiding voor nodig is. Maar voor haar was voorbereiding alleen het aanbrengen van glijmiddel. 😳
Ze begon direct te proberen, maar zonder succes en na een tijdje ging ze zelf op haar rug liggen en droeg mij op mezelf op de dildo te plaatsen en haar te berijden. Met wat moeite lukte dit en zo werd ik door haar genomen en tegelijk afgetrokken en kon ik ook met haar volle borsten spelen. Die combinatie was wel lekker, dus na een tijdje schoot ik m'n goedje tussen haar borsten en ook wat in haar gezicht.
Na het opkuis-werk vroeg ze me op de buik te gaan liggen voor een rugmassage. Dit was er ook maar één van een armzalig niveau 😔 en duurde ook niet langer dan 10 min.
Daarna vroeg ze of ik terug wou douchen. Ik zei haar dat er nog lang geen uur om was, maar toen legde ze uit dat de strapon met een meerprijs kwam en ik dus maar recht meer had op een half uurtje 😡

Uiteindelijk stond ik weer buiten zonder zelfs maar haar poesje van dichtbij gezien te hebben : het verste dat ze haar benen heeft opengedaan was om de strapon aan te doen 😤

Nee, voor mij NOOIT MEER.
 
Goh, ik heb haar ook tijdje terug bezocht en het zal ook bij 1 keer blijven, maar zo erg als bij jou was het toen niet. Heb ze toen wel uitgebreid gelikt en redelijk hard genomen nadien, maar het was allemaal heel gestuurd en gecontroleerd. Ze kreunde wel maar had nooit de indruk dat ze er echt in opging. Meer het bandwerk-gevoel eigenlijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan