Recensie Atena/Ruby, Amsterdam (vh Eindhoven, Hoofddorp, Zaandam) 1,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben bij Ruby geweest toen ze ontving in Amstelveen. Is dame van de foto's met idd dikke jetsers dus dat is prima. Afknapper was voor mij wel de duidelijke rookgeur in de kamer en ook de rook smaak van haar. Vind ik nooit fris. Verder aardige meid, laat zich lekker nemen, maar voor mij denk ik geen herhaling vanwege de hygiëne
 
Zoenen
1,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4945881-ruby
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Aardige meid. Ontvangstlocatie was helaas zelfs voor Oost-Europese begrippen ver onder de maat. Sfeerloze, oude en vieze kamer met vetvlekken op de muren. Ze is inderdaad iets aangekomen waardoor het wow effect wel een beetje weg was. Borsten waren fenomenaal (je merkt niet dat ze nep zijn) maar daar is alles wel mee gezegd. Vraagt voor alles een meerprijs. Strap-on en klaarkomen over borsten zijn 50 euro extra. Voor een klein halfuurtje dus 200 euro neergelegd. Wat ook een nadeel is is dat ze de oren van je kop lult. Denk dat ze bijna aan één stuk door heeft geouwehoerd. Een soort GFE, maar dan op de verkeerde manier... 😉
 
Herken haar wel van de foto's maar niet in de positieve recensies. Waarschijnlijk had Ruby haar dag niet maar wat was dit een tegenvaller. Het begon al met niet reageren op de app terwijl ik zoals afgesproken in Hoofddorp centrum was gearriveerd. Toen ik haar 45 minuten later te pakken kreeg gaf ze aan dat ze de afspraak was vergeten, really? Toen kon ik een kwartier later toch nog komen. Wat volgde was een passieloze blowjob en er werd bijna niet gepraat terwijl ik echt beleefd was en schoon/ goed verzorgd was. Toen maar de rollen omgedraaid om haar te beffen maar de lucht was niet zo fris dus ik heb daar vanaf gezien. Zelfde luchtje rook ik toen wij doggystyle deden en dat was wel een afknapper. Zo snel mogelijk afgemaakt en onder de douche gestapt. Mooie vrouw maar was niet gezellig, passie loos en niet fris daar beneden. Blij dat ik maar een half uurtje heb geboekt.
 
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4945881-ruby
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ergens deze week zag ik de advertenties van Ruby in Eindhoven. De eerste via Sexjobs, waar ze zich als Meesteres presenteert en de andere via Kinky waar ze privé ontvangst adverteert en ook melding maakt van SM mogelijkheden.
Prijzen simpel: 100 voor een half uur, 200 voor een uur. Whatsappen als je een afspraak wilt.
De reden waarom ik contact zocht is omdat de foto's van deze dame echt supergeil zijn. Wat een mooie vrouw is dat zeg!
Daarnaast staan op Kinky ontzettend veel super positieve recensies. Dus ik dacht, dat moet toch goed zijn?
Of niet....

Dus, ik een appje sturen. Contact was wat rommelig, maar ging. Uiteindelijk bleek dat ze het liefst ongeveer een uur van te voren een afspraak wilde maken. Dus toen ik vandaag alvast onderweg was richting Eindhoven appte ik een uur van te voren. Ik kreeg coördinaten van waar ik in de buurt moest zijn. Dat was overigens niet Eindhoven zoals in de advertentie stond, maar een plaatsje daar vlakbij.
Als ik er bijna was, moest ik mijn locatie live delen. En toen ik er was, kreeg ik de echte locatie. Die overigens, toen ik hem kreeg precies links van me was. Ik was er bijna voorbij gereden.
Te meer ook omdat het een bijzondere locatie was. Het bleek een verlaten snackbar te zijn, waar deze prachtige vrouw boven een kamertje met een bed had om mannen te vermaken.
Toen ik binnenkwam was er even twijfel, want het zag er allemaal niet geweldig uit. Toch, omdat Ruby zo lekker is, liep ik gedwee mee naar boven.
Ik had het net over de prijzen en denk dat het goed is, daar nog een en ander over te vertellen. Ik kreeg onderweg toen ik nog in de auto zat, een lijstje van de prijzen en standaard was het inderdaad 100 en 200, maar wilde je iets meer, dan moest er geld bij. Jammer omdat we bij het appen over SM gesproken hadden en er niets genoemd werd over het feit dat dat duurder is.
Maar goed, dit keer was ik sterk want ik had al besloten dat niet te doen terwijl ik er naartoe reed en daar ben ik achteraf erg blij om.
Want ondanks dat Ruby bloedmooi is (in mijn ogen) mooi gezicht, heerlijk figuur, mooie tatoos en fantastische borsten met piercing en een lekker kaal kutje en ik daar ontzettend opgewonden van raakte, ben ik welgeteld, en dat is inclusief wassen vooraf, uitkleden, de 'sessie', wassen, aankleden en weer naar de auto, 10 minuten binnen geweest!

Ze begon al snel nadat ze mijn pik stijf gemaakt had, me op te geilen en in een soort van SM spel min of meer te dwingen te komen.
En dat lukte haar bijzonder snel.
Gewoon met het handje, terwijl ze eerst voorstelde me te zullen pijpen. Niets van het alles. in, klaarkomen, uit, 10 minuten = 100 euro :(

Echt jammer, want oh wat is ze lekker.....
 
Laatst bewerkt:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4945881-ruby
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Hallo Heren,

Heb ook een paar weken geleden deze Ruby bezocht.
Niet in Eindhoven maar plaatsje verder, in Geldrop.
Inderdaad een verlaten snackbar die bleek later door de gemeente te zijn gesloten.
Die foto's trokken mij toch wel over de streep, had eerst nog gekeken op deze site maar kom niks vinden over deze Ruby die dus blijkbaar eerst haar eigen "Atena" noemde, had beter moeten zoeken op deze site.
Foto's zijn trouwens gemaakt met shoppen, verder wel een echt lekker wijf maar totaal geen GFE waar ik wel voor heb betaaldtdtdtd.
Op Kinky.nl staan inderdaad alleen maar positieve reacties, heb net gezien dat ze weer terug is in Amsterdam, gewoon rond reizend circus en overal even een paar weken zo veel mogelijk Euro's binnen halen voor zo min mogelijk.
@ Moderator, kunnen we de topic van deze dame, zeg maar gerust roof kippetje/ voetbal vrouw weer ( terug ?? ) verplaatsen naar provincie Noord Holland om zo onze lokale medelopers/ collega's te waarschuwen voor oplichting op een "vriendelijke" manier van deze Hxxx om zo toch onze duur, zuur verdiende Euro's te besparen, hoe mooi zo ook was, dit is gewoon een zg. TMM !!
Een gewaarschuwde telt voor 2, daar is ook deze site, net zoals H.NL destijds voor ( was daar al sinds 2006 op onder dezelfde naam ).
 
Terug
Bovenaan Onderaan