Recensie Ruby, Antwerpen, Schippersstraat 12/3 (dag) 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

endomorphisme

Newbie
Forumpionier
17
03/07/21
14
7
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Plassex
  3. Soft SM
  4. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ruby was staying on SS 12/3, but I had seen her on SS 22 before. She is quite tall, has long black hair with bunches, and usually wears a latex outfit.
I have visited her for a soft-SM session.
The game in itself was quite nice (even though she does not have so many toys, but for 30 min, it is ok)...
Not a bad experience (Ruby was nice and she did respect what we had agreed before), but this point made me feel quite unconfortble. Probably better to know it before going with her...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ruby was staying on SS 12/3, but I had seen her on SS 22 before. She is quite tall, has long black hair with bunches, and usually wears a latex outfit.
I have visited her for a soft-SM session.
The game in itself was quite nice (even though she does not have so many toys, but for 30 min, it is ok)...
Not a bad experience (Ruby was nice and she did respect what we had agreed before), but this point made me feel quite unconfortble. Probably better to know it before going with her...

Goed dat de forumleiding deze post aangepast heeft. Er stond in de originele post nogal wat dat gewoon NOT DONE is, zo'n dingen schrijf je gewoon niet tenzij je je om één of andere reden wil wreken op de betrokken dame.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Dinsdag bij Ruby terecht gekomen. Ik vond ze erg sexy eruit zien. Aan de deur afgesproken voor half uurtje voor 100 Eur. Om kort te zijn: echt weggegooid geld. Zelden zo een onbeleefde dame meegemaakt. Ze was erg luid, moest absoluut eerst nog haar sigaretje roken en opende ongegeneerd mijn rugzak die ik bijhad. Om ff te checken wat ik bijhad...echt raar hoor. Het pijpen was heel erg kort en de sex leek nergens op. Er kwam ook een niet zo lekker luchtje bij. Ik weet niet hoor maar de dame leek me dronken of onder invloed. In ieder geval zou ik niemand aanraden hier binnen te stappen hoewel ze wel knap is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan