Recensie Ruby, Banburi, Eindhoven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1013

Stamgast
Forumpionier
555
08/07/21
1.205
10
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
165
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik kwam oorspronkelijk voor een echte massage maar al snel voelde ik dat meer mogelijk was. Hoewel ze mijn rug en schouders goed los heeft gemaakt begon het feestje daarna pas echt. Ze masseerde mijn pik en gaf met een heerlijke body massage. Tijdens het passioneel tongzoenen liet ze zich gewillig vingeren en merkte ik dat ze behoorlijk nat was. Ze gleed vervolgens langdurig met haar natte poes langs mijn knalharde paal. Zoenend, masserend en glijdend over elkaar van de olie, liet ze mij knallend klaar komen over haar buik en borsten. Een geile en leuke ervaring zeker omdat ik met een ander doel was gekomen.

Overigens kon ik niet neuken en dat vond ik achteraf wel jammer.
Ruby is een dame van 38 maar ze ziet er uit alsof ze eind twintig is. Een lekker Thaise met een mooi curvy lichaam. Geen petite meisje.
 
Altijd gek dat ze op de site zo expliciet schrijven : Geen erotische handelingen!

Bij google revieuws schrijft wel 1 klant dat het hem werd aangeboden en boos is weg gelopen. Daarbij 165 wel aan de prijs, en de vraag is hoelang duurt het erotische gedeelte. Lijkt me wel super geil als je het niet verwacht dat het dan wel mogelijk is
 
het bedrag klopt en is aan de hoge kant. Standaard massage kost € 65 en ik heb er €100 bij gelegd. Wanneer ik er met met de bedoeling om sex te hebben was heengegaan dan had ik dit bedrag nooit betaald.
Het is een erg leuke en onverwachte ervaring.

Wat me opvalt, is dat aan het bedrag wordt getwijfeld en dat wordt gevraagd waar de dame is te vinden. Vanwaar toch altijd die argwaan?
 
Ik ben er gisteren geweest ! Stuur maar prive bericht voor de details. Bij deze salon mogen deze handelingen niet worden aangeboden (geen vergunning), ik zal er dan ook geen openbaar bericht van maken
 
Een maand terug ben ik ook weer eens bij Banburi binnen geweest.
Ik ging in eerste instantie voor een goede thaise massage, en die kreeg ik ook (€65,- ).
Als ik de beschrijving hierboven lees denk ik dat ik dezelfde dame heb ontmoet.

Maar na een half uurtje, toen ik me om moest draaien, vroeg ze (in het Engels) of ik nog meer wensen had.
Helaas schrok ik van de prijzen die zij noemde voor pmc (€50,- ) en nmc (€100,-) .
Ik heb haar de massage af laten maken en vervolgens elders in de stad een heerlijk royaal half uur sex (gfe + pzc + nmc) voor €80,- bij een van mijn favorieten.

Mijn ervaring is dat je voor meestal voor goede sex niet naar een Thais massage huis moet gaan. Te duur voor wat ze leveren. Een uitzondering is er zeker wel bij b.v. Yu & Mi , maar dan is de prijs ook navenant.
 
Op zich wel met je eens, maar deze salon is voor mij tot nu toe een uitzondering. Vooral de spanning vind ik heerlijk, daarbij heb ik denk ik geluk gehad met de twee meiden tot nu toe Apple en July. Hmmmmm gouden handjes
 
Volgens mij vinden ze het erg belangrijk om te melden dat het een reguliere massagesalon is. Mocht het verhaal van ebonylover waar zijn, zal de dame er vastniet lang meer werken.
 
Uhh. waarom zou ik hierover liegen?
Idd !!! Laat het iedereen zelf ondervinden. Natuurlijk is belangrijk dat ze als gewone massage salon naar buiten komen. Dames geven aan dat 99 van de 100 massages ook echt normaal zijn. Af en toe geluk hebben en niet alles openbaar delen, is mijn tip
 
Een maand terug ben ik ook weer eens bij Banburi binnen geweest.
Ik ging in eerste instantie voor een goede thaise massage, en die kreeg ik ook (€65,- ).
Als ik de beschrijving hierboven lees denk ik dat ik dezelfde dame heb ontmoet.

Maar na een half uurtje, toen ik me om moest draaien, vroeg ze (in het Engels) of ik nog meer wensen had.
Helaas schrok ik van de prijzen die zij noemde voor pmc (€50,- ) en nmc (€100,-) .
Ik heb haar de massage af laten maken en vervolgens elders in de stad een heerlijk royaal half uur sex (gfe + pzc + nmc) voor €80,- bij een van mijn favorieten.

Mijn ervaring is dat je voor meestal voor goede sex niet naar een Thais massage huis moet gaan. Te duur voor wat ze leveren. Een uitzondering is er zeker wel bij b.v. Yu & Mi , maar dan is de prijs ook navenant.
Waar elders in de stad?
 
Wat wil je weten?
Zoals ik al aangaf: .....Een uitzondering is er zeker wel bij b.v. Yu & Mi , maar dan is de prijs ook navenant....

Maar momenteel zijn alle privé huizen, clubs en massagesalons gesloten.
Sommige dames werken gewoon door maar dan op het thuis adres!
@demi is the best dan ben ik wel benieuwd naar de dames die op het thuis adres massages verzorgen. Mag eventueel via DM.
 
Prima salon, waarin de massages zeer goed verzorgt zijn. Alles blijft binnen de regels daar, maar je kan een leuke klik opbouwen met de masseuse.
 
Terug
Bovenaan Onderaan