Recensie Ruby, Brussel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sex10ver

Stamgast
Forumpionier
366
06/07/21
4.165
42
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://new.quartier-rouge.be/profil/ruby-bresil-3
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame draait al wat langer mee in het Brusselse en is een echte aanrader! Ze is heel spontaan, lief en aanhankelijk. Zo nam ze mij direct in een omarming en begon uitgebreid te tongzoenen, nog voor ik goed en wel m'n spullen had neergezet. Ze is al wat ouder dan op haar foto's, maar heeft nog altijd dat prachtige fitness-lijf en ook de ervaring die komt met de leeftijd. En haar seks-drive is ook top. Ze brengt een mooie mengeling van GFE & PSE waarbij ze het nodige initiatief neemt, zonder echter je vlug-vlug te willen laten komen of zo. En ze geniet er ook van als je je tijd neemt om ook haar de nodige aandacht te geven. Ik heb ze in elk geval wat hoogtepuntjes kunnen bezorgen, wat ze zeer op prijs kon stellen. ;)
Deze latina ziet me zeker nog terug!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
www.redlights.be/profiel/ruby-bresil-3/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdag ben ik nog eens langsgeweest bij één van de vaste waarden in Brussel, niet ver van het Europees parlement. Deze dame draait al een hele tijd mee in de branche, want ze heeft bij onze franstalige collega's van Youppie al een draadje sinds 2010. Ze is dus niet meer van de allerjongste (tel nog maar enkele jaartjes bij wat ze zelf opgeeft op haar profiel en de foto's dateren ook niet van het afgelopen jaar ;)), maar eerder categorie MILF met tonnen ervaring en de evaluaties op Youppie zijn ook (bijna?) allemaal zeer positief, wat me enkele jaren geleden er ook toe gebracht heeft haar eens te bezoeken, met eveneens een zeer positieve ervaring als gevolg. Ondertussen nog een aantal keren bij haar langsgeweest, dus we weten beiden al een beetje wat we aan elkaar hebben. Zo krijg ik van haar o.a. telkens te horen dat ze me graag ziet komen omdat ik haar goed kan verwennen.
Ook nu weer een fantastisch uurtje met haar beleefd (eigenlijk zelfs wat langer, met de douches vooraf en nadien meegerekend), onder het genot van een flesje rode wijn. Als ik m'n tong en (1) vinger op haar grotje & clitje loslaat dan laat ze zich volledig gaan en komt meerdere keren na elkaar klaar. Ja, deze dame geniet van wat ze doet! Deze keer waren het zelfs spuitende orgasmes ??! Ze heeft gedurende ons uurtje samen zo minstens 10x gesquirt, eerst bij het orale werk en toen ze eenmaal goed op dreef was ook bij penetratie etc.
En als kers op de taart mocht ik in haar mond klaarkomen terwijl ze met 1 vinger mijn prostaat masseerde. Nadien waren we beiden bekaf, maar zeer tevreden! :p

Kortom, aanrader! Ze gaf wel aan niet meer zoveel nieuwe klanten aan te nemen, maar vooral verder te doen met haar vaste klanten, dus als ze je nog niet kent kan het mogelijk minder evident zijn om bij haar binnen te raken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Squirting
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/ruby-bresil-3/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week kreeg ik ineens een WhatsApp berichtje van Ruby. Toen ik vroeg wat er was, zei ze dat ze me miste :D. Tja, het was inderdaad al weer een hele tijd geleden, en als deze lekkere MILF al zelf naar je vraagt, dan zeg je gewoon geen nee. Voor die week had ik al wel een afspraak met een andere Zuiderse Milf (Pietra - zie recensie), dus Ruby moest even wachten tot deze week maandag. 2 Latina Milf's op 4 dagen tijd :love:: het leven kan toch mooi zijn!! :LOL:
Gisteren dus nog eens bij haar langs geweest en het was weer een uurtje (letterlijk!!) spetterende seks: na eventjes mijn tong op haar losgelaten te hebben ging het kraantje open en was ze vertrokken op de multi-orgasmische golf die het bed goed nat heeft achtergelaten :p. Ze heeft weer zeker een keer of 10 gesquirt, tijdens beffen, vingeren, neuken in allerhande posities, ...
Volgende keer toch wat minder lang wachten om nog eens langs te gaan ;)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Squirting
  6. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ruby-de-pijpkoningin.html
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nog maar eens een bezoekje gebracht aan Ruby en alweer een geweldige GFE met haar beleefd (waarbij de tijd niet te nauw stak). Net als de vorige keren is ze weer meerdere keren spuitend klaargekomen, waarvoor ik ook uitgebreid bedankt werd. (ze vond mij haar gigolo 😂)
Uiteindelijk ook mijn lading over haar venusheuvel verschoten terwijl zij tegelijk nog eens mijn pik onderspoot! Zalig lekker! 😋
 
Nog maar eens een bezoekje gebracht aan Ruby en alweer een geweldige GFE met haar beleefd (waarbij de tijd niet te nauw stak). Net als de vorige keren is ze weer meerdere keren spuitend klaargekomen, waarvoor ik ook uitgebreid bedankt werd. (ze vond mij haar gigolo 😂)
Uiteindelijk ook mijn lading over haar venusheuvel verschoten terwijl zij tegelijk nog eens mijn pik onderspoot! Zalig lekker! 😋
Is Ruby even kinky bij ontvangst zoals op haar RL foto's ?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/ruby-chaud-32497367181.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nog maar eens langsgeweest bij mijn huidig favorietje en tijd om ze opnieuw eens wat hoger in de review-lijst te krijgen 😁

Weer een geweldige tijd met haar doorgebracht. 'k Weet niet of mijn reviews echt representatief zijn, want tussen ons gaat het er eigenlijk meer aan toe als tussen minnaars dan tussen DVP en klant (ware het niet van de kleine monetaire transactie) met héél veel uitgebreid tongzoenen, knuffelen, wederzijdse orale verwennerij en verschillende standjes op verschillende plaatsen (en ze wil nooit dat ik vertrek, dus duurt altijd véél langer dan "normaal"). Maar het liefst van al heeft ze toch wel dat ik haar in misio neem op haar bed, met een kussen onder haar heupen. Dan laat ze zich volledig gaan en komt ze telkens meerdere keren (spuitend) klaar. Deze keer was er na afloop een natte plek op dat kussen in de vorm van een stijve piemel (wat haar héél hard aan het lachen bracht, want ze had ook wat wiet gebruikt)!! :ROFLMAO:

Jammer dat ze al heeft aangegeven over enkele jaartjes er mee op te houden, want dan zullen we elkaar alvast missen :cautious: Dus, nu nog optimaal profiteren van deze latina parel.
 
Nog maar eens langsgeweest bij mijn huidig favorietje en tijd om ze opnieuw eens wat hoger in de review-lijst te krijgen 😁

Weer een geweldige tijd met haar doorgebracht. 'k Weet niet of mijn reviews echt representatief zijn, want tussen ons gaat het er eigenlijk meer aan toe als tussen minnaars dan tussen DVP en klant (ware het niet van de kleine monetaire transactie) met héél veel uitgebreid tongzoenen, knuffelen, wederzijdse orale verwennerij en verschillende standjes op verschillende plaatsen (en ze wil nooit dat ik vertrek, dus duurt altijd véél langer dan "normaal"). Maar het liefst van al heeft ze toch wel dat ik haar in misio neem op haar bed, met een kussen onder haar heupen. Dan laat ze zich volledig gaan en komt ze telkens meerdere keren (spuitend) klaar. Deze keer was er na afloop een natte plek op dat kussen in de vorm van een stijve piemel (wat haar héél hard aan het lachen bracht, want ze had ook wat wiet gebruikt)!! :ROFLMAO:

Jammer dat ze al heeft aangegeven over enkele jaartjes er mee op te houden, want dan zullen we elkaar alvast missen :cautious: Dus, nu nog optimaal profiteren van deze latina parel.
kan bovenstaande alleen maar beamen. naast de gewone financiële bijdragen vraagt ze ook naar een cadeautje in de vorm van een omslag met een sponsenring voor haar vliegtuig vlucht naar Brazilië?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan