Recensie Manuela (Col), Doetinchem, Eroscentrum Escape k6 3,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Matrix

Wandelaar
Forumpionier
81
03/07/21
39
4
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Vandaag na lange tijd weer een bezoek gebracht aan Escape en wat een saaie boel was het zeg.
Er waren denk ik een stuk of 5 meiden aanwezig.
Keuze gemaakt en half uurtje op kamer geweest bij Manuela (Columbiaanse )
Gekozen voor alleen pijpen( zonder condoom.)
Pijpen deed ze goed ook af en toe met spugen en ze streelde en speelde ook met me ballen dus al met al geen slechte date .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
aannemende dat jij gelijk hebt is de dame rechter ingang achteraan geheel rechts de dame manuela op kamer 6 werkend doet ook pzc
of ze columbiaans of dominicaanse is blijf ik af
@Matt75 je hebt gelijk denk ik gaat om dame in kamer 6.
Met veel kinky spullen op der kamer en ze zei tegen mij dat ze Ruby heet en uit Columbia komt maar dat zal wel gelogen zijn ze sprak spaans met een Dominicaans accent.
Meeste Dominicaanse dames die zeggen dat ze Columbiaans zijn of Braziliaanse .
 
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag nij Manuela geweest in Doetinchem. Een heerlijke BDSM sessie van een uurtje gehad. Wat een enorme spetter van een meid. Alles is precies mooi rond aan dat kleine Zui-Amerikaanse opdondertje.

We zijn rustig op het bed begonnen waarbij ze mijn tepels heerlijk bewerkte met haar lange nagels en ondertussen mijn pik lekker aftrok. Af en toe mocht ik haar kusjes op de wang of op de mond geven als beloning. Vervolgens mocht ik laten zien hoe ik haar hakken (schoeisel), voeten en benen kon waarderen met mijn mond en tong. Een heerlijke zijdezachte huid was mijn deel. Plots werd ze heerlijk dominanter, ging op mijn borst zitten en zette een hand op mijn hals die er af en toe voor zorgde dat ik moest snakken naar adem, terwijl de andere hand mijn beide wangen om de beurt teisterde met een tik. Daarbij mocht ik af en toe mijn mond openen om een beloning in de vorm van speeksel van haar te krijgen. Op dat moment was ik topgeil. Te meer omdat gedurende dit spel onze blikken nagenoeg onafgebroken op elkaar gericht waren en bij mij een hele intense intieme band op dat moment ontstond!

Het tweede deel van de sessie werd ingeleid door Manuela door het uittrekken van haar latex broekpakje. Ik werd nog geiler bij het zien van al dat prachtige ontblote brons-bruine vrouwenvlees. Manuela en ik moesten gewoon even niet meer aan mijn pik zitten, tijd om haar intieme delen aandacht te schenken. Daarvoor ging ik op mijn knieen zitten en bood zij mij haar heerlijke rond kont met perfecte billen aan. Ik aarzelde geen moment en stak allereerst mijn tong direct diep tussen die billen op zoek naar wat lekkers. Mijn tong werd aangemoedigd met stimulerende woorden en een heerlijke frisse smaak. Langzaam boog Manuela naar voren, zodat ik ook bij haar flamoes kon. Lange halen van voor naar achteren en weer terug werden ingezet. Na dit even volgehouden te hebben, mocht ik mijn hoofd op de rand van het bed leggen, zodat zij meer in controle kon komen door op mijn gezicht te gaan zitten. Ik wist even niet wat mij overkwam, want ze liet mijn neus volledig en diep in haar kutje verdwijnen en commandeerde mij haar kont te likken. Hemels was dit. Enige nadeel was dat ik niets meer zag van al dit lekkers en volledig op mijn smaak, geur en gehoor moest afgaan en genieten.

Nadat ze door had dat het tempo van mijn tong wat begon af te nemen in deze positie nam zij op haar rug liggend plaats op het bed, waardoor ik nu zelf in controle kwam om haar verder oraal te pleasen. Allereerst even aan haar prachtige borsten met perfecte tepels gelikt en gezogen, waarbij zij lekker meelikte. Daarna toch weer naar beneden afgezakt om het betere bef- en rimwerk 'af te maken'. Ik heb dit nog minuten lang volgehouden, waarbij ze opeens mijn hoofd met beide benen omklemde om aan te geven dat het genoeg was. In hoeverre dit een echt orgasme betrof kan ik niet zeggen en boeit mij ook niet. Ik had oraal genoten van haar lichaamssmaken en -sappen.

Tot slot om de sessie af te sluiten moest ik klaarkomen. Als beloning mocht ik mijn pik tussen haar borsten leggen en werd deze afwisseld met haar borsten gemasseerd en handmatig flink afgetrokken met nog wat tikken met de flakke hand op mijn ballen om het orgasme nog wat uit te stellen en uiteindelijke explosief te laten zijn. En dat lukte, want een heerlijke lading mocht op haar borsten de wereld in vloeien. Wat een climax voor mij, waarbij ik letterlijk even op adem moest komen en op het bed ben blijven zitten.

Al uitpuffend had ik als toetje nog even een eerste rij zitplaats om te zien hoe zij haar lekkere lijf waste en zich weer in dat strakke pakje wurmde. Nadat ze nog even uitgebreid zichzelf stond te bewonderen in de spiegel en ik zij dat ze niet nog mooier kon worden was het mijn beurt aan de wastafel om mij op te frissen. In de nog geen twee meter tussen het bed en de wastafel, die ik moest afleggen kreeg ik nog even twee ferme tikken op mijn billen van haar vanwege mijn opmerking. Dit ging wel gepaard met een brede glimlach op haar mond.

Nadat ik ook opgefrist was en mijn kleren weer aangetrokken had was het tijd om de gordijnen te openen. Nog een kus op die fluweelzachte lippen en een blik van mij op haar gehele gestalte om dat in mijn geheugen te prenten. Wat een heerlijke vrouw en eentje die ik zeker weer zal bezoeken!
 
Manuela al vele malen bezocht en eigenlijk altijd goed. Naarmate ik vaker kwam, werd de sex steeds ietsjes beter.
Ze houdt van complimentjes over haar lichaam. Ze is wel in voor kinky sex, maar kan ook heerlijk tegen je aan kruipen.
Kortom: ik kom daar graag 😂
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Sinds lange tijd weer in Doetinchem aan het wandelen geweest. Manuela is weinig veranderd, nog steeds fantastische rondingen en goede, lekkere sex.
Blijft een heerlijke aantrekkelijke en lekkere latina.
 
@Matt75 je hebt gelijk denk ik gaat om dame in kamer 6.
Met veel kinky spullen op der kamer en ze zei tegen mij dat ze Ruby heet en uit Columbia komt maar dat zal wel gelogen zijn ze sprak spaans met een Dominicaans accent.
Meeste Dominicaanse dames die zeggen dat ze Columbiaans zijn of Braziliaanse .
Volgens mij komt ze uit Venezuela
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisterochtend weer eens geweest. Ik was de eerste klant. zoals gebruikelijk weer een aangename tijd.
 
iedereen is natuurlijk baas over zijn eigen lichaam (en misschien had ze (rug) klachten), maar mijn persoonlijke mening: wat jammer van die mooie prammen...
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren Manuele eens bezocht. Wetende van de operatie aan haar borsten ja, maar ben toch wat meer rond de heup area gefocust zeg maar.

Op zich een prima half uur. Lieve meid. PZC heerlijk. Kan verrassend goed aftrekken (naar mijn smaak). Goede kont en een prachtig kutje met volle lippen. Maar er is één ding waar ik letterlijk mijn hoofd tussen haar dijen van omhoog haalde en vroeg "whut?"

Tijdens het beffen wilde ik haar vingeren en haar g-spot wat aandacht geven.
Ze wilde niet vaginaal gevingerd worden.
Wel anaal.
?

Iemand dit eerder bij haar meegemaakt?
Verder een ok half uurtje.
 
Heerlijke Dame is dat zeg.
Alles rustig geen haast, ze wil erg graag zoenen keer op keer. :)
pijpen doet ze heerlijk en gelijk ook met de ballen spelen.
De borsten zijn klein maar ik hou daar wel van.
In verschillende standjes mogen nemen, ook vingeren was geen probleem alleen het moest rustig.
Kortom voor mij was dit een top vrouw. de sex was heerlijk.
ze zij dat ze 28 was, maar dat is niet helemaal waar volgensmij. 🥳
Een aanrader deze Manuela, ik kom nog wel keer terug bij haar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan