Recensie Ruby, Multimassage, haarlem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 534

Stamgast
Supporter
Forumpionier
740
04/07/21
1.178
13
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.multimassage.nl/portfolio-item/ruby/
Totale kosten (in euro)
55
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor het eerst maar Multimassage geweest. Mooie locatie, makkelijk parkeren, beneden aanbellen, twee trappen op, weer aanbellen, rechtsaf voor handmatig slot, linksaf voor intiem einde, vriendelijke gastvrouw die (rechtsdaf) 3 vrouwen voorstelde. Ruby had een mooie jumpsuit aan, dus die werd het. Ik ging voor slechts een half uurtje, dus geen al te uitgebreide massage maar prima en in elk geval een gezellige, vriendelijke sfeer van een stralend glimlachende dame die vooraf en naderhand even ging douchen in de keurige douche op de kamer. Ik kwam thuis net onder de douche vandaan. Bij de erotische laatste fase van de massage deed ze enorm haar best, dat zag er prachtig uit en was best fijn maar het lag aan mij dat ik er niet zo opgewonden van werd. Ik vond het vooral enorm aardig dat ze zo haar best deed, met haar stem, handen, haar borsten en heel haar lichaam, alsof ze zelf nog het meeste genoot wat natuurlijk niet écht is maar wel erg schattig.
Op een gegeven moment bedacht ik dat het misschien de hoogste tijd werd aangezien ik slechts voor een half uur had geboekt en ik schoot in de lach, zei "je doet zo je best!" en gaf aan dat het zo wel goed was. We kregen allebei de slappe lach, lagen even zo en ze ging zich opfrissen. Ik gaf haar het wisselgeld dat er nog lag, wat ze ook erg grappig vond en op de gang deed de gastvrouw de deur naar buiten van het slot.
Zonder 'happy end' toch een blij en vrolijk slot van een leuke vluchtige ontmoeting.
 
Leuke review!

Paar vragen tongzoent zij ook, en werden er "extra's" aangeboden ?
Ik had bovenaan de trap de afslag 'handmatig' genomen dus extra's hebben we niet besproken. Gek genoeg ben ik vergeten of we hebben gezoend. Ik las in een van de stapel boeken die ik over de branche heb een citaat van een vrouw die zei dat ze tot haar eigen verbazing de leuke makkelijke klanten het eerst vergeet en dat de rot ervaringen het langst in herinnering blijven. Ik heb nog geen nare ervaring gehad maar op enkele na vervagen de herinneringen aan de meesten wel snel. Voor mij prettig want in het 'ware leven' word ik snel enthousiast/bijna-verliefd en als wandelaar is het prettig dat ik voor hen ook maar een voorbijganger ben en dat we niet in een 'relatie' belanden.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijdje geleden heb ik een massage gekregen van Ruby. Uurtje lekker ontspannen met een HP. Ruby is een ontzettende lieve vrouw die er echt voor jou is, geeft je aandacht, straalt rust uit en weet een zeer goede massage te geven.
Ik heb heel wat massages gehad in al die jaren, dit was zeker een topper.
Een beetje meer teasen en voorspel had het plaatje compleet gemaakt. Wie weet volgende keer.
Ik geloof dat zij soms ook aan de linkerkant staat en dan kan je intiem los, maar daar heb ik geen ervaring mee dus.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben voor de laatste lockdown bij haar geweest. Helaas was Fa er toen niet…
Prijs was toen nog 75 euro, maar heb vernomen dat het nu 80 euro is.

Ruby is een aardige vrouw, leuk gesprekje maar ik werd niet opgewonden van haar… mocht haar verder niet aanraken, want dat was een andere pakket. Zij doet ook intiem… maar vond een uur massage al te veel..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan