Recensie Ruby (Roe), Doetinchem, Eroscentrum Escape k5 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beter laat dan nooit zeggen ze wel eens!

Bij deze vanuit een warm Egypte mijn recensie van mijn bezoek aan Ruby vorige week vrijdag.
Rond 11.45 binnen gelopen bij Escape en direct richting haar kamer gelopen.
Gordijn was open maar de grote tl verlichting was nog aan en ze was zich nog aan het voorbereiden voor haar dag begon 😁
Ze Zag mij al wel en knikte vriendelijk.
Iets verderop gewacht tot ze echt klaar was. 2 minuten voor 12 ging ook het andere gordijn dicht(even privacy denk ik) en stipt 12uur ging hij weer open en was de sfeer verlichting aan op haar kamer.
Direct er heen gelopen en ze opende meteen de deur voor mij😊
Het was een warm welkom zo als elke keer.
Na een beetje gekletst te hebben mij uit gekleed en gewassen en ook Ruby waste zich weer terwijl ik haar eerste klant was die dag.
Lekker fris allebei op het de knieën op het bed beland waar ze mijn al groeiende lul in haar kleine handje nam en er fijn mee speelde.
Dat was een snelle reactie daar beneden dat hij snel op sterkte was 😉
Ondertussen haar kussen in de nek en haar oorlel niet vergeten. Licht gegiechel en zag wat kippenvel op haar arm 😁
Langzaam naar beneden en aan haar tepels gesabbeld.
Wat een heerlijk stel borsten heeft ze terwijl ik niet op fake borsten val!
Na een aantal minuten pakte ze een condoom en terwijl ik nog op mijn knieën zat zakte ze lager om met haar mondje het rubber eromheen te schuiven.
Pfffff…, de aanraking van haar lippen maakte mij nog harder.
In deze positie even laten pijpen en daarna gaan liggen terwijl ze met haar kontje en haar kutje over mijn gezicht zakte.
Jemig….., dat uitzicht is toch werelds❣️
Heb haar zo lekker liggen likken, eerst even rustig om daarna wat krachtiger te likken/zuigen. Zeker haar kont gaatje niet vergeten en dat laat ze graag toe 😀
Na een tijdje is ze bovenop mij komen zitten en haar zo heerlijk geneukt.
Haar kontje ondersteunt en het ritme op gevoerd . Ze ging er zelf ook goed in mee en zelf boog ze zich meer naar mij toe zodat haar klitje over mijn schaambot drukte en ze hard begon te schuiven.
Warempel ze was bezig zich klaar te rijden, glinstering in haar ogen en ik voelde het vocht op mijn lijf.
Ik hield het gelukkig een keer lang vol en na een tijdje vroeg ze zelf, ander standje?
Ze weet dat ik doggy heerlijk vindt dus hier op verder gegaan 🔥
Mijn god, ze legde haar hoofd op de kussen en helemaal voorover gebogen bood ze haar glinsterende kutje aan 🤩
Hoe ze er bij lag kun je haar diep neuken en dat ook gedaan. Eerst op mijn knieën achter begonnen en ondertussen met een nat gemaakte duim haar sterretje gestreeld wat ze ook toelaat.
Daarna gaan staan om haar nog krachtiger en dieper te neuken.
Dit hield ik niet lang meer vol waarna het condoom snel werd vol gespoten.
Even rustig na stotend uit haar gegaan terwijl ze mij aan keek met een blij gezicht.
Wow zegt ze dit was een heerlijk begin van de dag 😀

Mensen echt, wat een fijne dame is Ruby toch🥰

Nog even na gekletst en ze wist het nog, jij gaat toch op vakantie?
Ja klopt morgenvroeg vlieg ik weg, oh ja zegt ze naar Egypte toe.
Ze vergeet niet snel iets👌
Nou dan was dit een fijne voorbereiding voor je op vakantie gaat waarna ze een knipoog gaf en moest lachen.

Ze geeft helaas haar telefoonnummer Norton een afspraak te maken.
Je moet maar langs Koen en geluk hebben dat ze niet bezet is.

Ze gaf aan tot ongeveer eind April te blijven waarna te weer een tijdje naar Roemenië gaat.

Ps. weet iemand of ze anaal doet?
Mooie review van een super dame. En erg leuk geschreven.

Ik denk dat ze met (orthodox) pasen in Roemenië wil zijn. Dat is daar een groot feest geloof ik.

Fijne vakantie.
 
Ik was gister weer eens bij Ruby rond 18:00 (ze werkt tot ongeveer 20:00) en het was weer fijn. Intiem, geil, gezellig. Ze had wat dingen van de vorige keer / keren onthouden en hield daar rekening mee. Ik lag na de stoeipartij nog even uit te puffen en ze kwam naast me zitten en kletsen nog een paar minuten. Dat vond ik ergens wel lief, en zelfs een beetje ontroerend maar het is wel wat ik fijn vind en dat heeft ze goed door, dus is ook wel klantenbinding natuurlijk :)

Betrouwbare en intelligente dame. Ik voel me veilig bij haar en dat heb ik eigenlijk met sex en intimiteit nooit zo gehad. Dat heb ik haar ook verteld. Ik vind het wel grappig dat ik nou juist dat bij een DVP heb kunnen vinden.
 
Ik was gister weer eens bij Ruby rond 18:00 (ze werkt tot ongeveer 20:00) en het was weer fijn. Intiem, geil, gezellig. Ze had wat dingen van de vorige keer / keren onthouden en hield daar rekening mee. Ik lag na de stoeipartij nog even uit te puffen en ze kwam naast me zitten en kletsen nog een paar minuten. Dat vond ik ergens wel lief, en zelfs een beetje ontroerend maar het is wel wat ik fijn vind en dat heeft ze goed door, dus is ook wel klantenbinding natuurlijk :)

Betrouwbare en intelligente dame. Ik voel me veilig bij haar en dat heb ik eigenlijk met sex en intimiteit nooit zo gehad. Dat heb ik haar ook verteld. Ik vind het wel grappig dat ik nou juist dat bij een DVP heb kunnen vinden.
Mooi en herkenbaar. Er zitten een paar parels daar in Escape!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hierbij een uitgebreider verslag van de interland Roemenië - Nederland, gespeeld in het Doetinchemse stadion Escape op vrijdag 29 maart.

Marco had deze ochtend onder bezielende begeleiding van onze bondscoach in de buitenlucht gewerkt en was daar dusdanig opgewondern van dat hij een wedstrijd wilde spelen. Bij het stadion aangekomen was de kleedkamer open en Marco werd met een enthousiaste groet binnen gelaten. Roemenië had een uitdagend tenue aan. De voorbesprekingen waren kort en al snel kon de warming up beginnen. Shirtjes werden uitgewisseld, en de spelers fristen zich even snel op. Er werd flink met de handen gespeeld, en alle uithoeken van het veld werden verkend, de bal ook zeker spelend. Het gras was zeer kort gemaaid deze dag, zoals eigenlijk altijd. Roemenië werd teder getackled door Nederland en op de rug op de reservebank gelegd. Er volgde een korte maaltijd om aan te sterken waarvan Roemenië zacht kreunend genoot terwijl Marco zich een weg zocht naar de middenstip. Na een paar rondjes om het veld kon de wedstrijd beginnen.

Er ging een zelf gekochte regenjas aan en de eerste helft was een feit. Nederland speelde aanvallend en had het initiatief in handen, maar Roemenië hield het spel goed bij ondanks de ongelijke lichaamsbouw van de spelers. Er werd een synergie bereikt die maar weer laat zien dat beide partijen goed op elkaar ingespeeld zijn, en elkaars verwachtingen kennen zonder al te veel te hoeven zeggen. Het tempo was rustig maar vastberaden.

In de tweede helft nam Roemenië het heft in handen en ging de boventoon voeren. Nederland genoot met volle teugen van het spel. Het tempo van het spel werd langzaam aan opgevoerd en er volgde al snel een zeer bevredigend doelpunt. Het spel was over, de regenjas kon in de prullenbak, maar er was nog wat tijd over.

In de nabeschouwing (zonder toeschouwers) in de kleedkamer was in een kort interview plek voor een klein kijkje in het privé leven van de spelers. Hier bleek maar weer dat de spelers op elkaar gesteld zijn, en het op het speeldveld prima met elkaar kunnen vinden. De spelers douchten even lekker warm af, en kleedden zich weer aan. Voldaan verliet Marco de kleedkamer, na de andere speler bedankt te hebben, en een fijn paasweekend te wensen. Van gele of rode kaarten was geen sprake geweest. Van strafschoppen evenmin.
 
Laatst bewerkt:
Hierbij een uitgebreider verslag van de interland Roemenië - Nederland, gespeeld in het Doetinchemse stadion Escape op vrijdag 29 maart.

Marco had deze ochtend onder bezielende begeleiding van onze bondscoach in de buitenlucht gewerkt en was daar dusdanig opgewondern van dat hij een wedstrijd wilde spelen. Bij het stadion aangekomen was de kleedkamer open en Marco werd met een enthousiaste groet binnen gelaten. Roemenië had een uitdagend tenue aan. De voorbesprekingen waren kort en al snel kon de warming up beginnen. Shirtjes werden uitgewisseld. Er werd flink met de handen gespeeld, en alle uithoeken van het veld werden verkend, de bal ook zeker spelend. Het gras was zeer kort gemaaid deze dag, zoals eigenlijk altijd. Roemenië werd teder getackled door Nederland en op de rug op de reservebank gelegd. Er volgde een korte maaltijd om aan te sterken waarvan Roemenië zacht kreunend genoot terwijl Marco zich een weg zocht naar de middenstip. Na een paar rondjes om het veld kon de wedstrijd beginnen.

Er ging een zelf gekochte regenjas aan en de eerste helft was een feit. Nederland speelde aanvallend en had het initiatief in handen, maar Roemenië hield het spel goed bij ondanks de ongelijke lichaamsbouw van de spelers. Er werd een synergie bereikt die maar weer laat zien dat beide partijen goed op elkaar ingespeeld zijn, en elkaars verwachtingen kennen zonder al te veel te hoeven zeggen. Het tempo was rustig maar vastberaden.

In de tweede helft nam Roemenië het heft in handen en ging de boventoon voeren. Nederland genoot met volle teugen van het spel. Het tempo van het spel werd langzaam aan opgevoerd en er volgde al snel een zeer bevredigend doelpunt. Het spel was over, de regenjas kon in de prullenbak, maar er was nog wat tijd over.

In de nabeschouwing (zonder toeschouwers) in de kleedkamer was in een kort interview plek voor een klein kijkje in het privé leven van de spelers. Hier bleek maar weer dat de spelers op elkaar gesteld zijn, en het op het speeldveld prima met elkaar kunnen vinden. De spelers douchten even lekker warm af, en kleedden zich weer aan. Voldaan verliet Marco de kleedkamer, na de andere speler bedankt te hebben, en een fijn paasweekend te wensen. Van gele of rode kaarten was geen sprake geweest. Van strafschoppen evenmin.
Met een brede glimlach deze review gelezen 🤣
 
Deze week weer eens kijken of Ruby in een goeie stemming is😁
Er maar eens aan denken te vragen of ze anaal ontvangt, hier vaker gevraagd maar helaas nog geen antwoord gekregen 😉
 
Even een vraag voor jullie, iedere keer als ik in escape ben kijk ik binnen bij kamer 5, zonder nog hier gelezen te hebben trok ze al m'n aandacht. Ze heeft echter altijd de deur dicht maar gordijn open.
Misschien een domme vraag, maar is ze dan wel of niet beschikbaar?
Nou ik zie haar gordijn best vaak dicht ;)

Even zwaaien of kloppen en je mag vast wel binnenkomen bij ons koukleumpje ;)
Deze week weer eens kijken of Ruby in een goeie stemming is😁
Er maar eens aan denken te vragen of ze anaal ontvangt, hier vaker gevraagd maar helaas nog geen antwoord gekregen 😉
Och dat arme kleine kontje… 😄
 
Even een vraag voor jullie, iedere keer als ik in escape ben kijk ik binnen bij kamer 5, zonder nog hier gelezen te hebben trok ze al m'n aandacht. Ze heeft echter altijd de deur dicht maar gordijn open.
Misschien een domme vraag, maar is ze dan wel of niet beschikbaar?
Mijn ervaring is, dat ze dan een afspraak heeft en op iemand wacht. Al een paar keer meegemaakt. Als ik dan probeerde haar aandacht te trekken en uiteindelijk na een paar keer langslopen aanklopte, gaf ze dat aan.
 
Tja er is al zoveel geschreven, maar ik vond het toch wel nodig ook wat te schrijven. Ik kom onregelmatig in Doetinchem voor werk, soms paar weken achter elkaar, soms maanden niet. Ik ga einde dag meestal even in Escape langs, altijd leuk eens te kijken wat er zit. Ben afgelopen periode een paar keer bij Rosaura geweest maar die was er gisteren niet.
In de reviews trokken twee dames mijn aandacht, Ruby en Bianca van kamer 16. Twijfel twijfel, maar toen ik las dat Ruby er een tijdje niet zou zijn, toch voor haar gekozen.
Nou daar heb ik geen spijt van. Wat een lieve dame, en wat een heerlijk lijfje. Ben voor de instapprijs gegaan, doe ik meestal de eerste keer, en het was echt super.
En inderdaad, vanaf volgende week is ze twee maanden terug naar Roemenië voor vakantie. Daarna gauw weer eens langs!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Donderdag 18-4-2024 einde van de middag nog snel naar Doetinchem gereden in de hoop dat Ruby er nog was en ook vrij was.

Iets na 18uur kwam ik binnen en rechtstreeks naar kamer 5 gelopen.
Gordijnen open en het bed netjes opgemaakt maar geen Ruby in de kamer. Shit dacht ik, ze heeft haar dag er al op zitten😭
Oké dan maar een rondje lopen en kijken waar we dan naar binnen gaan.
Veel gesloten gordijnen en die open waren trokken niet mijn aandacht.
Even naar de wc en nogmaals een rondje lopen.
Eerst boven en kamer 5 in de gaten houden dacht ik.
Weer beneden langs nr2 richting 5 lopende zie ik bij Manuela een andere dame in de kamer staan.
Manuela zag mij en veerde op( sinds haar vakantie niet meer gezien en maande mij binnen te komen.
Toen draaide de andere dame met een grote bigshopper zich om en mijn blijdschap was groot.
Het was Ruby die zoals ze later aangaf de was had gedaan en daarom niet op haar kamer was.
Ze was even met Manuela aan het babbelen.
Manuela probeerde mij nog naar binnen te krijgen maar ik vroeg Ruby metten of ze vrij was en ik binnen mocht komen.
Ja hoor was het antwoord 😃
De teleurstelling op het gezicht van Manuela was af te lezen.
Ruby liep alvast naar haar kamer en toe Manuela dat ze dit niet leuk vond en ik "haar" meisje was.
Heb dit al eens eerder vermeld en Ik vindt dit irritant van haar dat ze zo dwingend kan doen af en toe.
Ik bepaal zelf wel waar ik naar binnen ga en heb haar dat ook gezegd.
Oké schatje was haar antwoord en heb mij toen omgedraaid en bij Ruby naar binnen gegaan.

Dat was weer als altijd, FANTASTISCH❣️
Kon het gelukkig lang volhouden.
Lang pijpen en lang neuken.
Ik op mijn knieën terwijl Ruby mij diep gebogen pijpte.
Vroeg nog wil je mijn ballen ook doen maar dat doet ze niet helaas.
Op mijn rug beland waarna ze met haar kleine kontje over mijn gezicht kwam zitten.
Haar heerlijk gebeft terwijl ze mij bleef pijpen. Zeker haar kont gaatje niet vergeten en daar draaide ze dan ook wel even voorbij om je dit goed te laten doen.
Dit een 10 minuten gedaan en toen vond ze het tijd om te neuken.
Ik met een nat gezicht van haar kutje draaide ze zich van mij af en moest erom lachen.
Ze ging boven op mijn stijve zitten en begon heerlijk te neuken. Haar even haar gang laten gaan waarna ik haar kontje vast pakte en het tempo opvoerde.
Ze gooide haar hoofd achterover en ik voelde dat haar kutje zich samentrok en dat een aantal keer.
Ze vond het een fijn tempo gaf ze aan.
Daarna het in doggy afgemaakt.
Mijn god wat een uitzicht voordat mijn lul in haar schoof, klein kontje met een prachtig kutje en kont gaatje.
Even snel haar kleine gaatje gelikt en toen mijn lul in haar glimmende kutje geschoven.
Tijdens het neuken mijn duim nat gemaakt en haar kont gaatje continu gestreeld.
Ook nu het tempo even goed opgevoerd en kort daarna hield ik het ook niet meer. Mijn god vanuit mijn tenen kwam ik klaar💦💦💦

Heerlijk nagepraat over mijn vakantie in Egypte wat ze kende waar ik was geweest. Zelf was ze daar ook geweest en dat klopt wel want ze kon dingen zeggen die ik haar niet heb verteld over het resort en omgeving.
Ook wat ze ging doen als ze aanstaande zondag terug naar Roemenië vliegt.

Ze zal weer 2 maanden afwezig zijn, altijd een 2 maanden aanwezig en 2 maanden afwezig.
Maar net als dat ze nu toch een week eerder weg gaat dan dat ze de vorige keer tegen mij zei kan ze ook zomaar een week later of eerder terug komen.
Dus nu maar wachten tot ze terug is in Juli.

Bij het naar buiten gaan haar een hele fijne vakantie gewenst en met 3 zoenen naar buiten gelopen.
Ik zei haar nog, je mag mij wel een appje doen als je weer terug komt met nummer herkenning uit( ze geeft haar nr echt niet helaas) maar dat wilde ze niet jammer genoeg.

Liep haar kamer uit en zag Manuela op de gang staan en die sprak mij meteen aan.
Stouterd zegt ze met dat ik naar een andere dame ga.
Haar nogmaals gezegd dat ik niet van haar ben en ik zelf wel bepaal waar en wanneer ik naar wie ga!
Is goed schatje zegt ze.
Ik zeg ik kom snel wel een keer bij je en toe lachte ze weer.
Tja ze heeft toch wel iets voor mij, pijpen zonder is zo heerlijk in haar en het extremere ook😊

Maar goed was een weer een fijne 45 minuten bij Escape😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan