Recensie Ruby, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

polar bear

Wandelaar
82
16/06/23
49
3
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8386033-ruby
Totale kosten (in euro)
620
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eergisterenavond deze jongedame bezocht en een hele fijne avond gehad. Het is een dame met een typisch Colombiaans figuur: klein, stevig maar niet dik, grote billen. Ik vond haar aantrekkelijk, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Ze was heel naturel. Alles aan haar puur natuur. Geen siliconen borsten, geen opgespoten lippen of billen. Precies wat ik mooi en prettig vind.

Het is een lieve, goedlachse dame. Ze vroeg me wat voor muziek ik wilde horen. Ik liet dat aan haar over. Zo hoor ik dan tenminste eens iets anders dan mijn eigen smaak en als het de sfeer voor de jongedame verbetert, kan dat voor mij ook alleen maar gunstig zijn. Alles was Spaanstalig, muziek uit haar geboorteland. Regelmatig neuriede ze mee en dat vond ik leuk, ontwapenend en sfeerverhogend.

Communicatie gaat moeizaam, want op een enkel Engels woordje na, spreekt eigenlijk alleen Spaans. De mobiel met vertaalapp is dan ook veelvuldig gebruikt. Aanvankelijk maakte ik me daar zorgen om, want ik houd erg van een praatje. Voor mij draagt dat bij aan sfeer en gezelligheid. Echter, omdat ik sowieso langere afspraken prefereer, zat het me niet dwars dat het wat tijd kost. Sterker nog, het had voor mij wel iets gezelligs.

Van tevoren was afgesproken dat ik 2 uur met haar zou doorbrengen met optie op verlengen wanneer de sfeer er naar zou zijn of indien ik wat meer tijd nodig zou hebben. De twee uur waren zo snel voorbij en ik had het zo goed naar mijn zin, dat een extra uur voor mij vanzelfsprekend was.

Ik had extra betaald voor tongzoenen en pijpen zonder condoom. Haar standaard tarief is € 180,= en voor de extra's, € 50,= voor pijpen zonder condoom en € 30,= voor het tongzoenen, kwam er € 80,= bij. Het zou haar sieren als ze dat er in de advertentie duidelijk bij zet, maar tijdens de WhatsApp conversatie was ze er in ieder geval duidelijk over. Concreet vooraf navragen is dus belangrijk om teleurstellingen te voorkomen. Ze komt de gemaakte afspraken echter netjes na, zonder discussie of er om te hoeven vragen.

Het tongzoenen was in eerste aanleg nogal voorzichtig. Mondje niet ver open, geen tong van haar en niet veel ruimte voor die van mij. Toen ik daar echter een gekscherende opmerking over maakte, veranderde dat volledige en heb ik heerlijk en opwindend met haar gezoend.
Pijpen zonder condoom is voor mij redelijk cruciaal vanwege een fysieke beperking. Een dame die dat niet doet, is voor mij een "no go". Ze deed dat heel prettig en met overgave. Een hoogtepunt is voor mij nooit een zekerheid, maar het kwam dit keer uit mijn tenen. Wat mij betreft was dat de € 50,= meer dan waard.

Overall heb ik een heel fijne avond gehad. Ik houd van een rustige, ontspannen GFE-achtige ervaring. Ik verwen de dame ook oprecht graag. Ondanks mijn fysieke tekortkoming, lijk ik er 2 keer in geslaagd te zijn haar ook tot een hoogtepuntje te brengen. Dat weet je natuurlijk nooit 100% zeker met een professionele dame van plezier, maar ik ik had oprecht het gevoel dat het zo was.

Ruby is een jongedame die je smaak moet zijn. Maar dat geldt natuurlijk eigenlijk voor elke dame. Ik realiseer me echter ook dat ik niet heel veeleisend ben en weinig speciale wensen heb. Daar is ze volgens mij echter zeker voor in, getuige ook haar advertentietekst. Ik denk dat ze aan veel voorkeuren tegemoet kan en wil komen. Ze is erg lief en bereidwillig.

Was ze het geld waard? Dat zal voor iedereen verschillend zijn maar voor mij in ieder geval wel. Zelfs met mogelijke verbeterpuntjes, heb ik het uitstekend naar mijn zin gehad. Wat mij betreft mogen de voorspelbare, stereotype reacties dan ook achterwege blijven, want het is en blijft een kwestie van smaak, wat je er van verwacht en wat je er voor over hebt.
 
Fijn een uitgebreide review te zien, ze staat al een aantal weken op mijn verlanglijstje. Jammer dat het Engels zo gebrekkig is. Dat doet wat af aan het spontane, lijkt me.
 
Zoals ik aangaf, maakte ik me daar aanvankelijk zorgen om. Maar uiteindelijk viel het mee. Je moet er alleen wel de tijd voor nemen. Dan heeft hey wat mij betreft ook wel iets leuks.
 
Mooie review. Dank.
Jammer te lezen dat tongzoenen pzc extra's zijn maar dat is tegenwoordig regel ipv uitzondering.

Ik probeer al geruime tijd een afspraak te maken maar ze reageert slecht op de app helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan