Recensie Melody, House of Dreams, Amersfoort (vh Ruby, vh Gouda Privé, Unlimited Privé) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Walker Magnum

Vaste klant
Forumpionier
229
01/07/21
391
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.gouda-prive.nl/dames.php?p=114
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het was eens tijd om eens iets heel anders te doen in een vertrouwde omgeving (Rotterdam). Ik heb het hier over een bezoek aan Unlimited Privé aan een nieuwe dame. Al een poosje was ik benieuwd naar het privéhuis Unlimited Privé. Alleen was het er nooit van gekomen om Unlimited Privé te bezoeken. De foto's van Ruby en de recensies die ik over haar had gelezen trokken mij wel over de streep om haar te willen bezoeken. Normaal gesproken bezoek ik qua uiterlijk hele andere type dames, maar iets in mij zei dat ik er voor moest gaan.

Uiteindelijk belde ik Unlimited Privé om te vragen of Ruby die dag ook beschikbaar was. Gelukkig voor mij bleek ze beschikbaar te zijn en legde ik de afspraak vast bij de vriendelijke gastheer (of eigenaar). Voor de afspraak koos ik ervoor om de omgeving van het Noordereiland ter voet te verkennen, omdat ik deze buurt alleen kende van het langsrijden. Het Noordereiland is een buurt met veel historie en ik voelde mij daar al redelijk snel op mijn gemak. Uiteindelijk ging ik naar binnen bij Unlimited Privé, waar ik werd opgevangen door de gastheer. Ik gaf aan dat ik een afspraak had met Ruby en ik werd in een ontvangstkamer opgevangen. Uiteindelijk verrichte ik de betaling en na een aantal minuten kwam Ruby mij ophalen met mijn water (die verrassend genoeg in een Spa flesje was met een glas). Ik had door de foto's een bepaald beeld verwacht van Ruby, maar haar verschijning in het echt overtrof mijn verwachtingen. Ik vond haar zelfs knapper in het echt ten opzichte van de foto's. Zij nam mij vervolgens mee naar de kamer.

Na de plichtplegingen van het wassen en spoelen belandde wij op bed waar Ruby mij heerlijk begon te zoenen. Dit bleven we een tijdje zo doen, totdat ik langzaam naar beneden ging, om haar te beffen. Dit kon zij wel waarderen. Na een poosje begon zij mij heerlijk te pijpen. Dit deed ze zo heerlijk, dat ik echt moest oppassen dat ik niet voortijdig zou klaarkomen. Ik stelde voor dat zij bovenop mij zou zitten om mij te berijden. Dit deed ze en ik had uitzicht op haar welgevormde lichaam. Zij bereed mij zo goed dat ik na een poosje al klaarkwam. Ik was redelijk snel uitgeteld door deze vrijpartij. Wij gingen vervolgens ons weer opfrissen en terug op het bed bood zij mij een massage aan. Ik accepteerde haar aanbod en zij masseerde mij. Na een tijdje bood zij mij aan om mij te pijpen, maar ik bedankte vriendelijk voor haar aanbod omdat ik wist dat een tweede ronde van mijn kant er niet inzat.

Ik kan concluderen dat de keuze voor Ruby een geslaagde keuze was. Ruby deed er alles aan om het mij naar mijn te zin maken. Qua persoonlijkheid vond ik haar vrolijk en opgeruimd overkomen. Ik kom eigenlijk nauwelijks in de buurt van het Noordereiland, maar als ik in de gelegenheid ben, dan is de kans redelijk aanwezig dat ik Unlimited Privé zal bezoeken. Of ik dan voor Ruby ga, durf ik niet te zeggen omdat er nog wat voor mij te verkennen valt. Al sluit ik zeker niet uit dat ik Ruby nog voor een tweede keer zal bezoeken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.sexyprive.nl/nl/dames/ruby-cup-e/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De advertentie van Ruby en haar foto's op de site van Unlimited Privé trokken me al een poosje, maar ik twijfelde een beetje. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en ben gewoon langs gegaan.

Na betaling werd ik door Ruby opgehaald in de wachtruimte en ze overtrof mijn verwachtingen. Ze is een vriendelijk ogende dame met een knap gezicht en een fenomenaal postuur.

Op de kamer eerst even opgefrist. Op het bed kon de pret beginnen. Ze houdt van zoenen en strelen en neemt lekker de tijd, en ze zoent goed.

Eenmaal opgewarmd heeft ze me eerst een poos heerlijk gepijpt, waarna ze me enthousiast in cow girl bereden heeft. Ze doet het duidelijk ook gewoon voor haar eigen genot.

Haar inzet mocht beloond worden, dus ik heb haar uitgebreid gebeft. Daar leek ze oprecht plezier in te hebben.

Het uurtje volgemaakt met een lekkere lange neuksessie in missionaris.

Ruby is er eentje om zuinig op te zijn. Bij de juiste behandeling wordt ze echt super geil. Herhalingsgevaar? Ik ben er al weer geweest.

Linkjes:
https://www.sexyprive.nl/nl/dames/ruby-cup-e/
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/500481-ruby
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/ruby-in-rotterdam_7350604
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Ik ga niet vaak naar een privehuis maar als ik ga dan bezoek ik unlimited prive en is Ruby absoluut mijn favoriet. Heb haar al meerdere keren bezorgen en ben tot nu toe nog niet teleurgesteld. Dat is ook bijna niet mogelijk met dat prachtig stel tieten die ze heeft. Ruby is een lieve meid bij wie ik me altijd op mijn gemak voel. Ze heeft een prima inzet en is altijd in voor een tweede ronde.
 
Melody (voorheen Ruby) is echt een hele lieve meid. Super goed inzet en super geil en een goddelijk lichaam
Toen ze nog bij CP werkte ben ik vaak bij haar geweest. Ze was toen echt net begonnen. Ze gaf me na een paar keer zelf haar eigen telefoon nummer en vroeg met of ik haar ook naast het werk wilde zien!!
Heb zelf even kort een "soort van" sex relatie met haar gehad. Kwam zelfs bij haar thuis en we deden samen leuke dingen. Ik ben toen echt verliefd op haar geworden en ik was gewoon getrouwd.
Ze echt een topper zeker als je van jonge ebony meiden houd ;-)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan