Recensie Nisha/Rung, Zaventem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

beetobee

Vaste klant
194
29/10/21
52
12
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/thai-massage-steenokkerzeel-met-rung.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik sprong zonder afspraak binnen bij 9 star met de bedoeling bij Bella langs te gaan . Bella was vrij maar voelde zich niet goed . Ze stelde voor bij haar nieuwe collega Rung te gaan . Moet eerlijk zeggen heb ik me niet beklaagd. Iets oudere bedoel ouder dan Bella lieve vriendelijke dame met heerlijke borsten omg .
Echt een hete donder . Voor de massage nam ze mijn hand en legde dit op haar poesje , voel maar hoe nat ik ben ........... maar dat is voor straks zei ze eerst de massage . Ja man dat is allemaal niet makkelijk . Bon een zeer goede en sensuele massage gehad met heel veel pussysliding . Bij het omdraaien kwam ze voor mij gezicht zitten . Zo dat ik haar lekker kon beffen terwijl ze me eeen heerlijke penismassage gaf . Verder in 69 . Schijnneuken en heerlijk klaargekomen .
Volgende keer ga ik een stapje verder voor intiem zou ze +70 vragen dus de normale prijzen
Heerlijk
 
35-40?
Ze is de 50 al voorbij hoor. Ziet er wel nog goed uit en de boobs zijn wel dik ok!
En nieuw is ze daar ook niet hoor, ze werkte daar al lang voor er sprake was van Bella, ze heeft gewoon efkes ergens anders gewerkt maar is daar al een paar maand terug.
Het is zeker heet geval, ge zult het u niet beklagen.

170 is echter geen 'normale" prijs, 150 tegenwoordig wel, maar in feite is 130 de correcte all-in prijs(80+50, ginder dus 100+50).
Ze proberen dat meer en meer tegenwoordig, niet aan toegeven, dan doen ze het op den duur allemaal.
 
Rap content of overdrijven op dat vlak? Absoluut niet.
'k Kan het enkel hebben over hoe ze vroeger bekend stond en de keren dat ik ze heb ervaren. (is wel al van voor Corona geleden).
Ervaringen per persoon kunnen heel verschillend zijn en zeker bij Thai
Kan altijd zijn dat ze gewoon geen zin had of geen klik had met u of een slechte dag...
 
Vandaag gestopt bij 9 stars omdat daar parkeergelegnheid is voor een vrachtwagen. Gekozen voor Rung maar een dikke tegenvaller. Had afgesproken voor een uur massage alleen voorkant body to body en oraal verwennen. Na 10 min haar poesje te likken moest ik stoppen wegens niet willen klaarkomen, mij pijpen was er niet bij zonder bijbetalen, heeft mij dan met veel olie klaargerukt. Heb na 35 min gezegd dat ze er mee mocht stoppen wegens totaal geen beleving. Deze dame zou er beter mee stoppen, uiterlijk valt ook serieus tegen. Er is dus veel beters op de markt en voor mij nooit meer
 
Vandaag gestopt bij 9 stars omdat daar parkeergelegnheid is voor een vrachtwagen. Gekozen voor Rung maar een dikke tegenvaller. Had afgesproken voor een uur massage alleen voorkant body to body en oraal verwennen. Na 10 min haar poesje te likken moest ik stoppen wegens niet willen klaarkomen, mij pijpen was er niet bij zonder bijbetalen, heeft mij dan met veel olie klaargerukt. Heb na 35 min gezegd dat ze er mee mocht stoppen wegens totaal geen beleving. Deze dame zou er beter mee stoppen, uiterlijk valt ook serieus tegen. Er is dus veel beters op de markt en voor mij nooit meer
Awel dat vond ik er ook van
 
Hoe kunnen jullie de sex beschrijven bij haar? Nog steeds ok? Anaal mogelijk? Heb opgevangen dat ze zelfs diensten zonder condoom doet😬?
Al lang geleden, dus weet niet hoe het nu is.

Maar... algemeen genomen is het niet echt slim om op een openbaar forum te schrijven en of te vissen naar wie het zonder doet tenzij deze het expliciet in hun advertenties vermelden.

Als iemand dat desondanks toch openbaar op een forum zet weet je ineens waar hun respect voor de dames zich bevindt...
 
Heb na 35 min gezegd dat ze er mee mocht stoppen wegens totaal geen beleving. Deze dame zou er beter mee stoppen, uiterlijk valt ook serieus tegen. Er is dus veel beters op de markt en voor mij nooit meer
ik kan dit enkel beamen, ik vraag mij af waarom die nog verder doet, van de vroegere skills en enthousiasme, is weinig meer te bespeuren.
Voor de moderator, titel aanpassen, heet nu Nisha en heeft niets meer met 9 stars te maken.
 
Laatst bewerkt:

Nisha is inderdaad zelfstandig nu en is niet meer bij 9stars. Ze is inderdaad 20 jaar ouder geworden sinds ze begon in dit vak, maar vergeleken met veel andere dames mag ze nog gezien worden. Een lolita is ze natuurlijk al lang niet meer. Normale zaken zoals NMC doet ze nog steeds, als je betaalt voor extra natuurlijk. NZC zoals bepaalde fantasten durven beweren, betwijfel ik eerlijk gezegd ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan