Recensie Nisha/Rung, Zaventem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij mij was het zonder condoom en niet extra bijbetaald. Ik heb ze heel vaak bezocht zelfs prive . Nooit extra betaald .

ik kan dit enkel beamen, ik vraag mij af waarom die nog verder doet, van de vroegere skills en enthousiasme, is weinig meer te bespeuren.
Voor de moderator, titel aanpassen, heet nu Nisha en heeft niets meer met 9 stars te maken.
Gaat dit over nicha in zaventem? Ja kan het dan ook wel bevestigen dat ze beter kan stoppen . Is geen goede eerlijke vrouw . Ik raad ze niet meer aan . Nzc was zelfs standaard zonder dat ik het al dan niet wilde . Vraag me nu wel af wat de gevolgen hadden kunnen zijn ... niet slim uiteraard. Nogal egoïstisch ingesteld .. money money
 
NZC kan idd. steeds bij haar. Hoeft het zelf niet te vragen. Duwt hem er zondet zonder condoom automatich in en begint je dan te berijden. Eigen gevasr en ridoco dus daar ze het met elke klant doet.
Ben ook gestopt met haar.

Money, money.., is toch bij elke Thai/DVP zo
 

Nisha is inderdaad zelfstandig nu en is niet meer bij 9stars. Ze is inderdaad 20 jaar ouder geworden sinds ze begon in dit vak, maar vergeleken met veel andere dames mag ze nog gezien worden. Een lolita is ze natuurlijk al lang niet meer. Normale zaken zoals NMC doet ze nog steeds, als je betaalt voor extra natuurlijk. NZC zoals bepaalde fantasten durven beweren, betwijfel ik eerlijk gezegd ;-)
Toch wel jaydeepee. 5 jaar met deze en nooit condoom aangeboden only you zegt ze al lachend. dikke zever dus laar zo zijn ze allemaal . Ben er mee gestopt door reden dat ik hier beter niet plaats enkelzijdig respect maar niets respect van haar .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook eens geweest. Was 1 u nmc . Niet memorabel.
Blijkbaar stond er enige tijd geleden een kwade partner van een wandelaar aan de deur. Misschien van daar de negatieve berichtgeving?
 
35-40?
Ze is de 50 al voorbij hoor. Ziet er wel nog goed uit en de boobs zijn wel dik ok!
En nieuw is ze daar ook niet hoor, ze werkte daar al lang voor er sprake was van Bella, ze heeft gewoon efkes ergens anders gewerkt maar is daar al een paar maand terug.
Het is zeker heet geval, ge zult het u niet beklagen.

170 is echter geen 'normale" prijs, 150 tegenwoordig wel, maar in feite is 130 de correcte all-in prijs(80+50, ginder dus 100+50).
Ze proberen dat meer en meer tegenwoordig, niet aan toegeven, dan doen ze het op den duur allemaal.

heb niets extra betaald
Lucky dag waarschijnlijk
 
Wat is nu de bedoeling van uw nutteloze quotes en het blijven mekkeren?
Nu zit ge zelfs totaal nutteloze info op te vragen.
Laat het achter u of ga in therapie. Het forum blijven vervuilen met uw gejank haalt niks uit.
 
Bij gebrek aan beter in de omgeving afgelopen week nog eens op bezoek geweest.
Deze keer duidelijk meer inzet en actief dan vorige. Kan eigenlijk niets negatiefs verzinnen. Goed adres indien andere dames niet beschikbaar zijn.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wilde eigenlijk naar Aliz bij Leela maar die was pas later op de dag vrij. Dus heb ik Nisha gecontacteerd. Maandag is normaal haar vrije dag, maar kon toch langskomen.

Vriendelijke, zachte dame. Foto's in advertentie zijn wel van een tijdje geleden. Is in het echt minder slank. Ik gaf in de recensie aan dat haar lichaamsbouw normaal is maar vermoed dat velen haar eerder als mollig zouden beschouwen.

Wel heel goede massage. Geen flauw gewrijf. Een massage die na het erotisch gedeelte terug opgepikt werd om af te sluiten. Pzc is zoals bij vele Thai masseuses afwisselend kort pijpen en zo lang mogelijk met de hand. Als ik daar iets van zei, ging ze wel direct terug naar een blowjob. Tz ook ok.

Nisha gaf aan dat voor 50 meer all in mogelijk was: nmc + pzc. Ben hier deze keer niet op ingegaan.

Heb genoten van mijn bezoekje aan Nisha en ga nog wel eens terug als ik in de buurt ben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan