Recensie Rung, Thai massage, Liedekerke 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

willemdewilden65

Vaste klant
162
27/06/22
60
4
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/rung-thai-massage.html
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hello,

Ik ben twee weken geleden in Liedekerke bij Rung geweest. Knappe dame, kleine kamer. Ze was heel vriendelijk en deed echt haar best om het gezellig en opwindend te maken. Ze is ondertussen naar haar geboorteland vertrokken tot begin september…
Lekkere massage met happy ending. 30 min voor 60 euro met een mooie en leuke dame. Herhalinggevaar is groot!
 
Laatst bewerkt:
Geen antwoord gekregen op mijn Sms van gisteren...lijkt er op dat ze toch nog niet terug is....of nog niet aan de slag. Ad op Rl is nog altijd van juni ook. Jammer, tis al te lang geleden ondertussen ;-)
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/rung-thai-massage.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
heb je review van je laatste bezoek?
Professionele sexwerker. Ben al verschillende malen geweest van toen ze nog in Aalst werkte.
Sexy lijf met wat baby damage.
Mooie fake D cup (van verleden jaar), geen keiharde siliconen maar zachte borsten met mooie grote tepel.
Mooi gewaxte en lekkere poes.
Alle verzoekjes en standjes mogelijk maar ze houdt zelf blijkbaar van met platte voeten gehurkt op en neer te rijden op een grote pik... lekker.
Geen tongkussen en geen anaal mogelijk, altans niet bij mij...Is ook niet belangrijk voor mij.
Misschien wel mogelijk als je eerst de mooie euros neertelt... ;-)
 
Ik ben er geweest.
Heb ze aan de lijn gehad. Ze is terug dus maar kon gisteren niet.
Zal voor volgende week eens zijn.
Aan gewerkt??? Tijdens de vakantie dus? Cup leek me eerder b dan d hoor.
Cup leek me eerder b dan d hoor=> Ik denk dat je dan niet bij Rung was hoor... zeker geen B. Een B past in mijn hand maar hier moet ik 2 handen hebben hoor, broer... :) , zeer grote C maar denk eerder D. Vraag het haar eens, he... ;-)
 
Zal er de volgende keer eens goed op letten ;)
Rung ontvangt in Liedekerke in het kleinste huis dat ik ooit gezien heb… daar is geen twijfel over mogelijk.
Wist echt niet dat ze all the way ging. Staat ook niet in haar advertentie dus ik snap het niet…
200 euro is wel mucho veel geld… dat heb ik er niet voor over eerlijk gezegd.
 
Professionele sexwerker. Ben al verschillende malen geweest van toen ze nog in Aalst werkte.
Sexy lijf met wat baby damage.
Mooie fake D cup (van verleden jaar), geen keiharde siliconen maar zachte borsten met mooie grote tepel.
Mooi gewaxte en lekkere poes.
Alle verzoekjes en standjes mogelijk maar ze houdt zelf blijkbaar van met platte voeten gehurkt op en neer te rijden op een grote pik... lekker.
Geen tongkussen en geen anaal mogelijk, altans niet bij mij...Is ook niet belangrijk voor mij.
Misschien wel mogelijk als je eerst de mooie euros neertelt... ;-)
Voor dat bedrag kan je vier keer naar het skw of t glazen straatje. Waar een beetje rekenkunde al niet goed voor is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan