Recensie Sabayland - Isaura & friends 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij Sabayland is het gezellig, lekker aan de bar, plakje cake bij je koffie, snel erna komen de hapjes al tevoorschijn, de dames gaan liggen en je kan beginnen, tussendoor zijn de broodjes gesmeerd, liggen de kroketten en frikandellen al in het oventje, in de middag worden de gehaktballen aangeboden 😅 gezellige boel met de dames tussen de blokken kaas door 😛
 
Hey!

Ik was benieuwd of mensen bekend zijn met de Lineup van maandag? Is het de moeite waard? Zijn het alleen maar milfs of zitten er ook iets jongere vrouwen bij? Ben benieuwd naar de informatie!
 
Mocht er iemand geen vervoer hebben vanuit hardenberg of omgeving Ommen, die gene mag bericht sturen, ik kan wel rijden
Wie gaan er vanmiddag allemaal naar dedemsvaart?
 
Laatst bewerkt:
De mensen die er gisteren niet waren hebben veel gemist
4 toppers Isaura,Tita,Nila,Ina
spijtig van de lage opkomst... de actie begon zo rond half 1 non stop tot 16u30
want dan was ik nog de enige daar
heb mij uiststekend vermaakt met 3 van de 4 dames
Nila was de dame van de dag alhoewel de andere even goed waren
we hebben geneukt op barstoel en in de sling daar heeft ze mij onder gesquird
van kop tot teen
ook de lekker Blowjob van Tita mogen we niet vergetsn
en de lekkere doggystyle Bij isaura

topdag!!
 
Voor mij was het de eerste gangbang en ik vond het geweldig! Natuurlijk een beetje zenuwachtig over wat ik kon verwachten, maar de gastheren van Sabayland hebben het uitstekend voor elkaar! Qua hapjes, drankjes en dergelijke een dikke 10! Heerlijke gehaktballen, cake inderdaad, prima voor elkaar.

Maar je komt natuurlijk voor de dames en de dames van Isaura: Isaura zelf, Tita, Nila, Ina deden allemaal hun best om het voor de gangbangheren zo plezierig mogelijk te maken.

Al eerder is gezegd dat over smaak niet te twisten valt. De één houdt van jong, de ander van wat ouder, de één houdt van slank en de ander kikt op grote borsten. Nou, er is van alles. Mijn favoriet was de Braziliaanse Ina, de slankste en de jongste, maar andere heren konden hun geluk niet op met Nila, die bijvoorbeeld op een barkruk en in de sling onderhanden genomen werd.

Ik ervaarde de sfeer als heel gemoedelijk; de mannen kletsen rustig met elkaar aan de bar tussen de bedrijven door en werden door de gastheren weer verwend met drankjes en hapjes. Nodig ook om weer op te laden voor een volgende ronde. Uiteindelijk heb ik vier keer sex gehad met Ina en Tita en kon ik drie keer klaarkomen bij mijn favoriete dame van deze middag: Ina! Een prachtig avontuur dat smaakt naar meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan