Recensie Sabina, Huize Fleur, Apeldoorn 4,58 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nostredamus

Newbie
Forumpionier
18
04/07/21
55
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kweekweg10.com/onze-dames/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren al verteld dat ik me verheugde op de afspraak van vandaag met Sabina en eerlijk mijn verwachtingen werden overtroffen. Het was druk bij Huize Fleur, heel druk daardoor liep mijn afspraak 15 minuten achter. Niet erg zo kon ik de dames bekijken die zich kwamen voorstellen aan de andere wandelaars. Amber en Sonja waren daarbij en ook daar heb ik leuke kamers mee gehad. Maar daar kwam ik niet voor, nee mijn focus lag op Sabina, toen ze me kwam halen werd ik gelijk blij omdat ze me het gevoel gaf dat ik welkom was en dat ze er zin in had. Ik bekende haar dat ik gegoogeld had en door wat ik tegen was gekomen ik wel een beetje zenuwachtig was, voelde me een beetje zoals vroeger, bang dat de ander veel meer ervaring had en ik daardoor tekort zou schieten. Maar deze topper ging vlak tegenover me zitten en stelde me binnen de kortste keren op mijn gemak, ze begon te zoenen wat al snel overging in tongzoenen, dit vindt ik altijd de kers op de taart. Al snel ging ze verder met een plagerig voorspel, dat kan Nostredamus wel waarderen. Het voorstel om samen vooraf te aan douchen ook gelijk aangegrepen omdat dit ook een nieuwe ervaring is. Hierbij kun je ook op een speelse manier elkaar verkennen ondertussen bleek dat Anna haar beste vriendin was, een andere topper die ik al eens beschreven had op Hookers, helaas zijn alle recensies daarvan verloren gegaan. Na het afdrogen op het bed beland en daar verder gegaan met teasen en pleasen, heerlijk. Uiteraard bleef het daar niet bij en ook het betere orale werk kwam voorbij. Het was voor mi,j maar hoorbaar ook voor Sabina genieten. Het bleek dat ze ook dezelfde skill had als Anna namelijk squirten. Een paar heerlijke standjes doorgenomen waarbij ik Sabina aan alle kanten mocht bewonderen. Onder een beetje Dirty Talk een spetterend orgasme gekregen. Wat me van dit uurtje is bijgebleven?
Heerlijke seks met een dame die vrolijk was, die er zelf ook van genoot, een lekker lichaam heeft en die mooie felle ogen had, waar je ook lekker mee kon praten.
Zou ik deze dame aanbevelen, volgens mij heeft ze het niet nodig en is ze ieder uur van de dag bezet (snel een bokkenpootje eten tussen 2 kamers door) ja natuurlijk beveel ik haar aan kan Sabina niet, dan heeft Anna dezelfde skills maar ook Anna is meestal wel bezet.
 
Voor de lockdown bij Sabina geweest. Gelukkig kan ik nu teren met een bezoek aan deze topper en 2 uur . Wat een ontvangst als je bij Huize Fleur binnenstap en Sabina met vonkelende oogjes het hekje openmaakt. Dan is voor mij het feest al begonnen met deze prachtig gevormde stralende vrouw. Op de kamer een heerlijk ontvangst van tongzoenen en een douche vooraf en bijkletsen voor we op bed opduiken. Sabina zoent heerlijk waar ik zelf overigens ook van houd. Met haar een heerlijke klik waar het flink spetterend aan toe gaat, dat is sex op z'n best. Beffen met haar is top of de bil, haar kreunend tot een orgasme brengen, dat is wel heel geil. Ook Sabina heeft net als Anna oprechtgenot aan sex. Een bezoek is telkens een onvergetelijke ervaring waar een flinke dosis conditie nodig is, zo lekker met haar, daar krijg ik geen genoeg van.
Sabina hoop komend jaar weer vele uurtjes met je te maken en zeker een spetterende trio met Anna wat weer op mijn verlanglijstje staat. Jij bent de beste reclame voor Huize Fleur.
Tot snel,
Groet, groot liefhebber
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kweekweg10.com/dame/sabina/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recensie Sabina Huize Fleur, Apeldoorn

Donderdag mijn eerste ervaring als wandelaar gehad. Dankzij jullie recensies is de keuze gevallen op Huize Fleur. Sabina zou die dag aanwezig zijn en ik gokte erop dat zij beschikbaar was (door afspraken ervoor wist ik niet hoe laat ik er zou kon en kon haar dus niet boeken). Vier prachtige dames stelden zich aan me voor en Sabina was een ervan. Wat een geluk ! Een uur geboekt. Na een opwindende douche kreeg ik een heerlijke pijpbeurt. En ondertussen oogcontact houdend. Die ogen…daar kan je in verdrinken. Zo mooi, zo erotisch. De pijpbeurt was ongelooflijk lekker. Ze is er echt heel goed in. De eerdere recensies geven dat ook al aan. Ook heel fijn is dat ze me op mijn gemak stelde waardoor het eigenlijk nog intiemer werd (toch wel spannend zo'n eerste keer naar een DVP).

De sex daarna was meer dan fantastisch. Een geweldig lieve en mooie vrouw met ontzettend mooie en vrolijk ondeugende ogen en een prachtig lichaam. Wat eerdere wandelaars schreven klopt helemaal. Ze geniet oprecht van sex. Heel opwindend om haar genot te mogen ervaren. Zo ontzettend geil ook om in haar mooie ogen te kijken als ze klaar komt. Die extatische blik met grote ogen vol genot zal ik niet snel vergeten. En als kers op de taart kwam ze squirtend klaar. Dat lukt niet altijd zei ze me, dus ik had geluk. Supergeil om het mee te maken. Bij haar kom ik zeker nog terug (meer dan eens). Ik verheug me nu al op een trio met Sabina en Anna. Wat ik van eerdere recensies las (en Sabina ook bevestigde) zijn beide dames zo ontzettend goed op elkaar ingespeeld dat een trio echt het summum is wat je kan meemaken. Herhalingskans dus meer dan 100%.
 
Ik ben geen journalist, dus verhaaltjes schrijven is niet zo mijn ding, maar over deze ervaring wil ik dan wel een klein stukje schrijven.

Afgelopen woensdag was het dan zover, na bijna 2 jaar wachten eindelijk de triodate met @Anna86 en @Sabina kunnen maken.

Aangezien de dames elkaar ook al even niet hadden gezien beloofde dit wat te worden.

Wat een heerlijke ervaring om door deze twee onderhanden genomen te worden, want eerlijk gezegd hoefde ik zelf niet veel te doen, de geilheid spatte er van af. Het duurde ook niet lang en het💦💦 er letterlijk van af, wat een sexbeesten deze twee. We hebben allerlei posities gedaan, oraal een intiem maar het beste moment was dat Anna weer eens spuitend klaar kwam op mijn 🍆, en Sabina zich klaar vingerde terwijl ik d'r befde... wat een toppers en wat een waterballet🌊🌊
Na afloop lekker met z'n drieën 🛀🧼 en een leuk na gesprek.

Volgens mij hebben we er alle drie wel van genoten💪🏼, op naar een volgende keer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Squirting
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na het lezen van eerdere reviews gisteren bij Sabina op bezoek geweest.
Ik werd zeer vriendelijk verwelkomd en ik heb een heerlijk uurtje gehad. Ze is een schat en heeft mee heerlijk laten genieten. En ik haar ook begreep ik Of ze speelde het goed, dat maakt me niet uit, het was heerlijk.
Ze gaat me zeker terugzien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kweekweg10.com/dame/sabina/
Totale kosten (in euro)
130
Allereerst de samenvatting in 3 woorden; Man, man, man!

Iets uitgebreider; Wat was dit ongelofelijk fijn zeg. Ik vond het best spannend, maar Sabina liet me binnen de kortste keren op mijn gemak voelen. Wat een lieve en ongelofelijk sexy vrouw. Met ogen om in te verdwalen, waarmee ze je de hele tijd verleidelijk aankijkt.

Een uur waanzinnig genoten, de vonken sprongen er van af. Wauw!
 
Laatst bewerkt:
Recensie Sabina Huize Fleur, Apeldoorn

Donderdag mijn eerste ervaring als wandelaar gehad. Dankzij jullie recensies is de keuze gevallen op Huize Fleur. Sabina zou die dag aanwezig zijn en ik gokte erop dat zij beschikbaar was (door afspraken ervoor wist ik niet hoe laat ik er zou kon en kon haar dus niet boeken). Vier prachtige dames stelden zich aan me voor en Sabina was een ervan. Wat een geluk ! Een uur geboekt. Na een opwindende douche kreeg ik een heerlijke pijpbeurt. En ondertussen oogcontact houdend. Die ogen…daar kan je in verdrinken. Zo mooi, zo erotisch. De pijpbeurt was ongelooflijk lekker. Ze is er echt heel goed in. De eerdere recensies geven dat ook al aan. Ook heel fijn is dat ze me op mijn gemak stelde waardoor het eigenlijk nog intiemer werd (toch wel spannend zo'n eerste keer naar een DVP).

De sex daarna was meer dan fantastisch. Een geweldig lieve en mooie vrouw met ontzettend mooie en vrolijk ondeugende ogen en een prachtig lichaam. Wat eerdere wandelaars schreven klopt helemaal. Ze geniet oprecht van sex. Heel opwindend om haar genot te mogen ervaren. Zo ontzettend geil ook om in haar mooie ogen te kijken als ze klaar komt. Die extatische blik met grote ogen vol genot zal ik niet snel vergeten. En als kers op de taart kwam ze squirtend klaar. Dat lukt niet altijd zei ze me, dus ik had geluk. Supergeil om het mee te maken. Bij haar kom ik zeker nog terug (meer dan eens). Ik verheug me nu al op een trio met Sabina en Anna. Wat ik van eerdere recensies las (en Sabina ook bevestigde) zijn beide dames zo ontzettend goed op elkaar ingespeeld dat een trio echt het summum is wat je kan meemaken. Herhalingskans dus meer dan 100%.
Is pijpen zonder condoom (mogelijk)?
 
Allereerst de samenvatting in 3 woorden; Man, man, man!

Iets uitgebreider; Wat was dit ongelofelijk fijn zeg. Ik vond het best spannend, maar Sabina liet me binnen de kortste keren op mijn gemak voelen. Wat een lieve en ongelofelijk sexy vrouw. Met ogen om in te verdwalen, waarmee ze je de hele tijd verleidelijk aankijkt.

Een uur waanzinnig genoten, de vonken sprongen er van af. Wauw!
Wat fijn voor je.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://kweekweg10.com/ladies/sabina/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst bij Sabina geweest. Het afspreken ging eenvoudig, kon mijn voorkeur eenvoudig kenbaar maken. Sabina is een mooie dame die je meteen op je gemak stelt. Na de financiële plichtpleging samen gedoucht wat op zich al een hele ervaring was! Daarna samen op bed beland in andere recensies had ik al gelezen waar ze goed in is dus zal alle details besparen. Van begin tot het eind was het fantastisch! Een echte GFE , alsof we elkaar al jaren kenden. Na de daad nog een kwartiertje liggen kletsen en knuffelen. Sabina is echt een schat en doet met plezier haar werk en dat laat ze je ook merken, ik hoop haar nog vaker te mogen bezoeken.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Ieder zijn ding! Maar ik vond haar echt helemaal niet zo geweldig. Snap niet dat er mensen zijn die hiervoor 5 sterren geven. Uiterlijk is niet zo mijn type. Ik ben maar van slank, en de seks typisch Nederlands. Lekker geld verdienen en standaard programma afwerken. Zeer jammer. Al met al had ik dat geld beter in de fik kunnen steken en de hand aan mijzelf kunnen leggen.
 
Ieder zijn ding! Maar ik vond haar echt helemaal niet zo geweldig. Snap niet dat er mensen zijn die hiervoor 5 sterren geven. Uiterlijk is niet zo mijn type. Ik ben maar van slank, en de seks typisch Nederlands. Lekker geld verdienen en standaard programma afwerken. Zeer jammer. Al met al had ik dat geld beter in de fik kunnen steken en de hand aan mijzelf kunnen leggen.
Kan het ook aan jezelf hebben gelegen? Iedereen is zo positief en dan zo een negatieve recensie is niet echt geloofwaardig.. ik wil ooit nog een keer heen, hoop dat mijn ervaring anders word
 
Ieder zijn ding! Maar ik vond haar echt helemaal niet zo geweldig. Snap niet dat er mensen zijn die hiervoor 5 sterren geven. Uiterlijk is niet zo mijn type. Ik ben maar van slank, en de seks typisch Nederlands. Lekker geld verdienen en standaard programma afwerken. Zeer jammer. Al met al had ik dat geld beter in de fik kunnen steken en de hand aan mijzelf kunnen leggen.
Grote kans dat dit dan aan jou ligt. Ik herken je kritiek absoluut niet. Als er een dame is die niet een standaard programma af werkt, dan is het Sabina wel. Ze geeft mij het gevoel echt zin in sex te hebben. Ze werkt ook niet vaak, dus als ze er is, dan is het een spetterend feest.
 
Ieder zijn ding! Maar ik vond haar echt helemaal niet zo geweldig. Snap niet dat er mensen zijn die hiervoor 5 sterren geven. Uiterlijk is niet zo mijn type. Ik ben maar van slank, en de seks typisch Nederlands. Lekker geld verdienen en standaard programma afwerken. Zeer jammer. Al met al had ik dat geld beter in de fik kunnen steken en de hand aan mijzelf kunnen leggen.
"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"is ook zo'n gevleugelde uitspraak...
 
Mijn God! Het lijkt wel of het hier verboden is om een andere mening en ervaring te hebben. Volgens mij is daar een forum als dit toch ook voor bedoelt om je mening te geven of wat?
Voel je niet aangevallen, meesten zijn enthousiast en hebben een andere ervaring. Dat is een andere mening dan jij hebt. Niemand moet zich aangevallen voelen. Alleen bij Sabina wil ik nog een keer aanvallen en een doelpunt scoren, ik wil wel samen met Anna in Spits wanneer dat kan.
 
Laatst bewerkt:
Het is een topper en ook een lekkere Nederlandse. Iets wat steeds zeldzamer is. Ik kom er zeker vaker bij deze topdame in de regio.

Uiterlijk is niet zo mijn type. Ik ben maar van slank, en de seks typisch Nederlands.


Ik begrijp ook niks van deze kritiek op haar. Iemand mag kritisch zijn maar als je niet van typisch Nederlandse dames houdt, waarom dan wel gaan ? En uiterlijk zie je toch ook vooraf wel ? En dan later een dame daar een beetje op gaan bekritiseren is niet zo netjes.

Ze werkt zeker geen standaard programma af. Ik denk dat het dan puur aan jezelf ligt want ze neemt alle tijd en let niet eens echt op de tijdsduur van je bezoek. Maar misschien vond zij jou ook helemaal niks en is ze blij dat je nooit meer komt. Voor mij is het uiterlijk een 9 of 10 en service ook top.
 
Het is een topper en ook een lekkere Nederlandse. Iets wat steeds zeldzamer is. Ik kom er zeker vaker bij deze topdame in de regio.




Ik begrijp ook niks van deze kritiek op haar. Iemand mag kritisch zijn maar als je niet van typisch Nederlandse dames houdt, waarom dan wel gaan ? En uiterlijk zie je toch ook vooraf wel ? En dan later een dame daar een beetje op gaan bekritiseren is niet zo netjes.

Ze werkt zeker geen standaard programma af. Ik denk dat het dan puur aan jezelf ligt want ze neemt alle tijd en let niet eens echt op de tijdsduur van je bezoek. Maar misschien vond zij jou ook helemaal niks en is ze blij dat je nooit meer komt. Voor mij is het uiterlijk een 9 of 10 en service ook top.

Sjappie! Daarom is dit ook een forum. Iedereen mag zijn of haar mening geven over zijn of haar ervaring. Die van mij was gewoon niet al te best. Wat voor de één een Ferrari is, is voor de ander een afgetrapte Fiat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan