Recensie Sabine, House of Dreams Amersfoort 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GijsOne

Meubelstuk
Forumpionier
1.241
02/07/21
3.905
8
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.privehuishod.nl/sabine/
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wie jarig is trakteert. Dus vandaag Sabine (op mezelf en een fles bubbels) en mezelf getrakteerd. Volgens mij kon ze dit wel waarderen.
Ik heb haar bezocht bij HoD in Amersfoort.
Vrolijke verschijning, lekker lichaam met hier en daar wat tatoeages. En wat kan zij vrijen zeg! Heerlijk tekeer gegaan, daarna gezellig in de jacuzzi waarna de volgende ronde begon. Kortom , ik heb weer genoten in dit seksuele paradijs.

 
Yup, dat gebeurt wel meer. Bij een groot leeftijd verschil wordt het vaak specifiek benoemd door diegene die de recensie schrijft. Vandaar de vraag.
Nu is leeftijd voor mij niet echt een issue, ik hou wel van iets rijper, waar ik wel een hekel aan heb zijn foto's die niet recent zijn.
Is dat hier wel het geval?
 
Hij heeft een flesje prik mee genomen, dat kost ook geld. Tevens 2x met de dame van bibs geweest en een flesje prik leeg hijsen. Dus ik schat al met al 2 uurtjes met Sabine op de kamer gewe st. Dus 2 uur kameren, a. 150 per uur = 300 + flesje prik al met al een dikke 400 euro. Maar hij was jarig. Gefeliciteerd Gijs. Hoe jong ben je nu?
 
vorige week zondag bij Sabine geweest. Wat een kanjer is dat zeg! Heerlijk wild in bed met volle overgave. Als je haar goed verwent dan krijg je de beloning dubbel en dwars terug. Sabine is een dame waar wel elke dag mee het bed in zou willen duiken :-D
 
Dat mislopen gebeurt wel vaker. Bij La Cloche en ook Utrecht Prive zie ik soms nieuwe namen staan en voordat je denkt: ik ga er toch eens even een keer heen zijn die namen al weer verdwenen. Soms duiken ze heel af en toe weer op, maar vaak zijn ze met de noorderzon vertrokken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan