Recensie Sabinesz, Middelburg 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pietje de zeeuw

Vaste klant
193
19/08/22
139
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hot-curved-lady_7834764
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgesproken met Sabine via de mail, snel bericht terug en vlot afspraak kunnen maken. Ze ontvangt in een keurig nette flat op een grote loungebank in de woonkamer.
Knappe meid met rondingen op de goeie plek. Hygiëne keurig op orde. Eerder verlegen type. Laat zich gewillig likken. Pijpt prima. Afgemaakt in doggy.
Voor herhaling vatbaar.
 
Zoenen 3 sterren? Dacht dat dat niet in haar voorwaarden stond?

Ik ben hier ook 2x geweest, goed bevallen enkel erg passief en weinig input van haar kant
 
Advertentie is verdwenen. Het is mij niet gelukt om met haar in contact te komen. Is ze gestopt of
is ze bedolven onder de reacties na de eerste recensie, of heeft ze klantjes genoeg?
 
Zij is nog steeds actief en ze ontvangt in een flatje. Advertentie bestaat niet meer op sexjobs je moet echt haar emailadres hebben om met haar in contact te komen. Ik ben bij deze dame geweest en wat is ze lekker zeg. Tongzoenen doet ze ook, laat zich lekker beffen/vingeren mooi lichaam, goeie zachte kont, goed formaat waar je lekker op kan stoten strak mooi kutje. Wat ik fijn vind is dat ze niet klaagt als je haar diep en stevig neukt voor mij persoonlijk is dat heel erg fijn omdat ik erg groot geschapen ben. En wat mooi eraan is zij geniet er echt van. Ze kan erg geil kruinen. Al met al aanrader voor mannen die echt willen genieten. Ik heb geen minpunten voor deze dame.
 
Zou graag eens willen afspreken met haar, wie kan mij haar email adres sturen middels een prive conversatie. Alvast bedankt en zal mijn review hier dan ook posten.
Bedankt alvast.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan