WHEM Sabrina, Heerlen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zelf ook bij Sabrina geweest. Op uur van de afspraak was ze er niet, moest dringend naar de tandarts.

Een halfuur later kon de date eindelijk beginnen. Ze doet alleen cardate, wat ik niet erg vind, maar haar eigen garage is veel te klein voor de meeste auto's. Ze wilde niet bij daglicht ergens waar ze zichtbaar was, dus heb ik mijn auto in haar garage geparkeerd. Ze vraagt niet veel en doet alles in de advertentie, pijpen zonder, slikken, neuken (zonder) voor 50€. Ik heb een uur met haar doorgebracht voor 100€, maar ze heeft nooit naar de tijd gekeken.

Al bij al wel een fijne dame, tongzoenen was niet prettig doordat ze veel rookt, maar ze kan prima pijpen (met tongpiercing). Cup A borstjes voor de liefhebbers. Ze liet zich niet in standje 69 nemen, maar ik mocht haar wel vingeren. Klaargekomen in haar mondje en alles netjes doorgeslikt. Voor iemand die een vluggertje wil boeken (waar ze zelf voor adverteert) prima keuze, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar omdat ik cardate maar niks vind.

Ze wacht je trouwens op in haar privé-woning in kerkrade. Of ze zelf veel plekjes weet, durf ik niet te zeggen. Het enige dat ze voorstelde was haar garage :).
 
Sabrina, is misschien niet de mooiste (gebit) maar wel een echt slank sletje.
Je ziet dat ze er zelf ook plezier van heeft om met haar tongpiercing langs je pik, eikel, ballen te likken tot je helemaal gek wordt.
mmm, zo geil!
Zet haar dan met haar poepje naar achter op de zetel, om nog geiler te worden als ik mijn blanke pik in haar steek met zicht op dat lekker klein poepje.
Dan gaat de gas erop, laat zich stevig afpompen om beiden helemaal door het dak te gaan tot ik mijn zaad diep in haar slettenkut achterlaat.
Achteraf wat social talk, terwijl ik en ZIJ helemaal uitgeteld nagenieten!
 
Sabrina, is misschien niet de mooiste (gebit) maar wel een echt slank sletje.
Je ziet dat ze er zelf ook plezier van heeft om met haar tongpiercing langs je pik, eikel, ballen te likken tot je helemaal gek wordt.
mmm, zo geil!
Zet haar dan met haar poepje naar achter op de zetel, om nog geiler te worden als ik mijn blanke pik in haar steek met zicht op dat lekker klein poepje.
Dan gaat de gas erop, laat zich stevig afpompen om beiden helemaal door het dak te gaan tot ik mijn zaad diep in haar slettenkut achterlaat.
Achteraf wat social talk, terwijl ik en ZIJ helemaal uitgeteld nagenieten!

Link?
 
Beetje apart hoe is gelopen.. wilde aflopen vrijdag met er af spreken in Heerlen 21:00 ze zou me nog appen die dag maar niks gekregen wat ik raar vind.. wel foto gekregen ze ziet niet verkeerd uit.. miss deze week nog eens proberen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben geen vaste klant... maar ze zei dat ik haar moest appen voor afspraken..na dat afspraak niet door ging had ik haar geappt ik kreeg terug dat ik haar had moeten appen hele week geprobeerd om een afspraak temaken ze appt niet meer terug nu dacht ik ben er klaar mee nummer maar verwijderd.. ze blijkbaar niet zo betrouwbaar als ik dacht.. hoopelijk jullie beter geluk..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan