Recensie Sabrina Huize Sandra 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jan de Wiipper

Wandelaar
94
18/10/21
45
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/sabrina/
Totale kosten (in euro)
€80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag maar weer eens bij huize Sandra geweest.
Het was druk met wandelaars daar door maar 2 dames beschikbaar.
Gekozen voor de eerste vriendelijke dame.
Het financieel gedeelte afgehandeld kwam Sabrina de kamer weer op, we bleven op de ontvangst kamer. (drukte)
De dame ging even douchen en ik kon me zelf even opfrissen aan de wastafel.
Ze vroeg me wat ik lekker vond alles zij ik.
Pijpen zonder was €50 extra dat vind ik toch wel aan de hoge kant.
Vervolgens rubbertje er om en heeft ze met diverse standjes naar een fantastische hoogte punt gebracht.
 
Ja altijd jammer als leuke meiden verdwijnen uit goede en leuke huizen maar niet getreurd er zijn nog meer leuke meiden in deze 2 huizen geniet verder en je vind misschien nog iets leukers 👍laat het nog eens weten
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/sabrina/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
@Mod, kan het aangepast worden naar Steffie?
Haar naam op huize sandra is nu Steffie ipv Sabrina.

Steffie is een mooi nederlands meisje met lekker grote (fake) borsten, lange benen, leuk koppie, en slank postuur. Geen fotomodel, maar beetje girl next door type.
Ze was tussenuit geweest, vlgs mij om haar borst te laten vergroten. Is nu lekker groot.
Ze is best afstandelijk maar als je haar met respect behandeld kom je best wel een eind.
Daarbeneden is ze fris en beffen/ spelen met haar clit werd zeer gewardeerd. Zij kan ook goed pijpen dus 69 is aan te raden. Ik zag wel naast haar lipje daaronder één klein wratje denk ik. Niet op de vagina zelf maar ernaast. Lijkt iig onschuldig iets en ze was voor de rest heel fris.

Intiem was ok, niet heel bijzonder. Zij zoent absoluut niet.
 
@Mod, kan het aangepast worden naar Steffie?
Haar naam op huize sandra is nu Steffie ipv Sabrina.

Steffie is een mooi nederlands meisje met lekker grote (fake) borsten, lange benen, leuk koppie, en slank postuur. Geen fotomodel, maar beetje girl next door type.
Ze was tussenuit geweest, vlgs mij om haar borst te laten vergroten. Is nu lekker groot.
Ze is best afstandelijk maar als je haar met respect behandeld kom je best wel een eind.
Daarbeneden is ze fris en beffen/ spelen met haar clit werd zeer gewardeerd. Zij kan ook goed pijpen dus 69 is aan te raden. Ik zag wel naast haar lipje daaronder één klein wratje denk ik. Niet op de vagina zelf maar ernaast. Lijkt iig onschuldig iets en ze was voor de rest heel fris.

Intiem was ok, niet heel bijzonder. Zij zoent absoluut niet.
Had deze dame redelijk wat tatoeages? Zo te zien op de foto's niet het lijkt mij dan ook een andere dame. Maar 100% zeker weet ik het nie.
 
@Mod, kan het aangepast worden naar Steffie?
Haar naam op huize sandra is nu Steffie ipv Sabrina.

Steffie is een mooi nederlands meisje met lekker grote (fake) borsten, lange benen, leuk koppie, en slank postuur. Geen fotomodel, maar beetje girl next door type.
Ze was tussenuit geweest, vlgs mij om haar borst te laten vergroten. Is nu lekker groot.
Ze is best afstandelijk maar als je haar met respect behandeld kom je best wel een eind.
Daarbeneden is ze fris en beffen/ spelen met haar clit werd zeer gewardeerd. Zij kan ook goed pijpen dus 69 is aan te raden. Ik zag wel naast haar lipje daaronder één klein wratje denk ik. Niet op de vagina zelf maar ernaast. Lijkt iig onschuldig iets en ze was voor de rest heel fris.

Intiem was ok, niet heel bijzonder. Zij zoent absoluut niet.
Sabrina is inderdaad steffie ik kom zelf iedere week bij haar ben ben altijd zeer tevreden dat wratje wat je ziet bij haar is een moedervlek ik had dat al een keer aan haar gevraagd en ze heeft me daar gewoon netjes antwoord op geven de dame test zich regelmatig dus er is niks waar je je zorgen om hoeft te maken ze verzorgd haar eigen ook altijd heel goed
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een aantal maal Steffie bezocht. Eerste keer wat gesloten, maar na meerdere bezoeken redelijk open en benaderbaar.

Helaas zoent zij niet, maar het pijpwerk is uitstekend. 50 euro extra zonder condoom. Aan de hoge kant, maar voor mij het zeker waard.

Tot de volgende keer :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan