Brabantsewandelaar
Newbie
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 18-25
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/sabrina-2250/
- Totale kosten (in euro)
- 150
Ik kom regelmatig op deze locatie in Maasmechelen en heb normaal gesproken goede ervaringen. Helaas was mijn ervaring met deze dame erg teleurstellend.
Veel van wat vooraf via WhatsApp werd aangegeven, bleek in de praktijk niet mogelijk. Zo was zoenen niet mogelijk en beffen al helemaal niet(to sensitive). Pijpen was erg kort en zonder inzet. Het voelde alsof ze me zo snel mogelijk wilde afwerken, waarna ik direct weer kon vertrekken.
Dat vond ik erg jammer, zeker omdat het een knappe dame is. Voor mij geen herhaling. Op deze locatie heb ik met Yara en Heloisa wel veel betere ervaringen gehad.
Veel van wat vooraf via WhatsApp werd aangegeven, bleek in de praktijk niet mogelijk. Zo was zoenen niet mogelijk en beffen al helemaal niet(to sensitive). Pijpen was erg kort en zonder inzet. Het voelde alsof ze me zo snel mogelijk wilde afwerken, waarna ik direct weer kon vertrekken.
Dat vond ik erg jammer, zeker omdat het een knappe dame is. Voor mij geen herhaling. Op deze locatie heb ik met Yara en Heloisa wel veel betere ervaringen gehad.