- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 18cm
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.quartier-rouge.be/prive/trans/sabrina-mazi-trans-feminine.html
- Totale kosten (in euro)
- 200€
Ik heb Sabrina vandaag rond 10u in Mons bezocht. De plek is discreet, proper en heel rustig.
Ze deed de deur open met hakken en donkerblauwe lingerie… echt sexy. Ze gaf me een kusje en we gingen naar boven. Het werd meteen heet.
Ze kuste me diep, met tong. Daarna begon ze me te pijpen alles met condoom, maar ik kon haar mond nog steeds super goed voelen, heel lekker. Ze likte mijn ballen, mijn hele pik, echt alles.
Toen draaide ze me om en begon mijn kont te likken met passie, diep, en beet aan de zijkanten. Ik duwde mijn kont omhoog en ze ging er helemaal in met haar tong.
Haar pik is dik en heerlijk. Ik zoog haar terwijl ze me weer kuste.
Toen ze me neukte… eerst op mijn zij, daarna met mijn benen omhoog, was het perfect. Sterk ritme, zachte kreunen in mijn oor. Ik werd helemaal gek.
Ze kwam klaar. Ik vertrok super tevreden.
Ik ga zeker terug.
Ze deed de deur open met hakken en donkerblauwe lingerie… echt sexy. Ze gaf me een kusje en we gingen naar boven. Het werd meteen heet.
Ze kuste me diep, met tong. Daarna begon ze me te pijpen alles met condoom, maar ik kon haar mond nog steeds super goed voelen, heel lekker. Ze likte mijn ballen, mijn hele pik, echt alles.
Toen draaide ze me om en begon mijn kont te likken met passie, diep, en beet aan de zijkanten. Ik duwde mijn kont omhoog en ze ging er helemaal in met haar tong.
Haar pik is dik en heerlijk. Ik zoog haar terwijl ze me weer kuste.
Toen ze me neukte… eerst op mijn zij, daarna met mijn benen omhoog, was het perfect. Sterk ritme, zachte kreunen in mijn oor. Ik werd helemaal gek.
Ze kwam klaar. Ik vertrok super tevreden.
Ik ga zeker terug.