Recensie Sabrina, Rendez Vous Prive, Made 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Piano man

Wandelaar
69
24/06/22
157
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/sabrina/139799
Totale kosten (in euro)
260
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een heerlijk uurtje bij Sabrina in Made doorgebracht. Op de site staat:
Knappe mediterrane slanke nederlandse jongedame, sprekende ogen en mooie rondingen......
Nou, daar is niets van gelogen. Wat een mooie dame met een prachtig gezicht en nog mooiere ogen.
Eenmaal op de kamer nam ze op een prettige manier het initiatief: wil je rustig beginnen of gelijk aanpakken. Nou aanpakken maar zei ik, wilde graag PZC en dat deed ze met veel enthousiasme. Overigens realiseer ik me nu dat tongzoenen niet echt aan de orde was, maar goed helemaal niet gemist hoor.
Toen ze merkte dat het hoogtepunt eraan kwam stopte ze even, "dit gaat anders te snel lieverd" en daarna op haar initiatief cowgirl gedaan. Dat doet ze heerlijk, maar ook hier op tijd gestopt. Toen vroeg ik haar of ze een speeltje had, zeker zei ze met twinkelde ogen en ging hem snel halen. Daarmee beffend naar een hoogtepunt (denk ik?) gebracht.
Nu gaan we het afmaken zei ze, oké lekker reageerde ik. Wil je me ook kussen als ik klaar gekomen ben vroeg ik nog, natuurlijk zei ze.
Zo gezegd en zo gedaan, was heerlijk.

Overigens was ik voor een trio gekomen maar daar was een misverstand over en Sabrina heeft me plezier voor twee bezorgd.
Achteraf toch even met de gastvrouwen aan de balie overlegd: volgende keer even bellen een dag van te voren en m'n wensen kenbaar maken, dan wordt de date ingepland.

Al met al een prettig uurtje gehad.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.rendez-vousprive.nl/nl/sabrina/139799
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vorig week bij deze nieuwe dame geweest in rvp.
Dit was mijn ergste ervaring. Wou het niet bij de balie melden omdat ik zo geschrokken was. Ik denk dat deze mevrouw niet helemaal haar zaakjes in orde heeft.

Ik had een uur met Sabrina, na 20 minuten ben ik zowat bijna weggerend. En dit heb ik nooit bij RVP. Na het betalen werd ik opgehaald en zijn wij naar de kamer gegaan. Snel even wassen zei ze, en daarna moet ik gaan liggen. Maar echt op een brutale en schofterige manier. Vervolgens begint ze keihard en gevoelloos aan me pik te trekken. Heb het een paar keer gezegd dat ze wat rustiger aan moet doen. Hiermee werd niks mee gedaan. 50 euro betaald voor PZC, maar letterlijk 4 likjes aan gegeven en daarna vroeg ik of ze een condoom om wou doen. Ze komt op me zitten en tijdens het berijden krijg ik opeens een harde klap ik me gezicht. Waar ik niet om heb gevraagd.

WAAR IK OOK NIET VAN GEDIEND WAS!!

Heb mijn eigen snel aangekleed en ben weggegaan. Kortom geen GFE. Dit is een dame die je snel wil afwerken, om weer zo snel mogelijk naar de volgende te gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit vraagt inderdaad om een reactie, mijn ervaring was gelukkig wel positief en heb geen klap in m'n gezicht gekregen, in tegendeel zelfs zou ik zeggen 😎.
Wel heel jammer voor je deze ervaring, ik zou Marsha zeker nog even mailen!
 
Eerste keer volgens mij dat ik zo een slechte ervaring bij RVP lees. Maar ik zou het zeker toch aankaarten bij RVP. En eigenlijk had je dit wel met Sabrina moeten bepraten.
 
Sarina staat nog op mij to do lijstje, paar keer gezien, mooie vrouw ik doe altijd eerste keer half uur als het tegen valt kom ik nooit meer bij die dame en pzc en cim hoeft voor mij niet.
 
goeie middag mannen,

Vandaag ben ik bij Sabrina geweest in Made rvp
Heb een heel leuk half uur gehad met Sabrina ze is heel lief en heel schoon ik keek vanmorgen naar de resentie dat is wat ik meestal doe en klopt niks van ze is zo lief en zacht en we hebben de tijd vol gemaakt ze heeft me lekker klaar laten komen en een heel lief verzorgt dame ben spuitend over haar borsten gekomen en dat hoefde ik niet te betalen sabrina mij
Zie je zekker terug komen PS: een hele schone mooie huis kom zekker terug was me
Eerste keer vandaag
Hendri
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan