Recensie Sabrina, Utrecht (voorheen Delft, Almere, Roosendaal, Amsterdam) 3,92 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heel vreemd dit. Ik betwijfel absoluut niet de (zeer) slechte ervaringen van medewandelaars. Alleen ik snap niet hoe het kan, zulke verschillen. Mijn ervaring was echt positief. Zonder korting....😏. Aan mijn schoonheid zal het niet liggen. Ik ben niet lelijk maar zou haar vader kunnen zijn. Dus heb ik niet de illusie dat zij voor mijn goddelijke lijf viel.. Wie weet heeft zij last van stemming wisselingen..... Anders kan ik het niet verklaren....
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Penismassage
  7. Pijpen deepthroat
  8. Pijpen zonder condoom
  9. Speciale kleding verzoek
  10. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1384879-sabrina
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
vandaag bij haar in Roosendaal geweest
snel een afspraak gemaakt daarna even kort videobeelden om te zien wie er langs kwam en ik kon gelijk zien of ze het echt was van de fotos helaas ad ze maar tijd voor een half uurtje.
bij binnenkomst de verplichte handelingen gedaan.
toen even me opgefrist wat ze erg op prijst stelt maar geen probleem.
daarna heerlijk met dat geile lichaam gespeeld.
lekkere volle c cup borsten en wat een mooi klein kontje
ze vindt het eerlijk als je aar kontje likt en wat een geile kutje afgewisseld met vingeren en wat kreunt ze eerlijk zeker nadat ze klaar kwam en haar sap liep langs de benen.
daarna werd ik heerlijk diep gepijpt helaas niet tot aan me ballen maar ja daar ebben meer vrouwen moeite mee krijg gelijk te oren dat ik niet in haar strakke kontje mocht omdat ik te groot was.
toen haar eerlijk genomen in diversen standjes en mocht gewoon tot aan me ballen in haar al kreunde ze wel dat ik diep zat.
toen ik merkte dat ik ging komen ben ik gaan staan en zij zat op haar knieën voor me op het bed en ben heerlijk in haar mondje en op haar mooie gezictje gekomen.
in oktober is ze terug en ze laat weten wanneer dan gaan we voor een uurtje om dat lichaam een 3 a 5 keer vol te spuiten.

ik vond et eerlijk en bij weggaan kreeg ik nog een lekkere diepe tongzoen van haar.
sabrina ik kom zeker weer langs
 
omdat me vinger er wel diep in mocht en weet zeker dat anal ook eerlijk was geweest

dat weet je helemaal niet want je mocht niet 🤣. het valt me wel tegen van haar. er stond incl. anaal.

Maargoed als een vinger als anaal telt dan mag ik al mijn recensie aanpassen. de meeste vinden een duim wel lekker in de kont
 
dat weet je helemaal niet want je mocht niet 🤣. het valt me wel tegen van haar. er stond incl. anaal.

Maargoed als een vinger als anaal telt dan mag ik al mijn recensie aanpassen. de meeste vinden een duim wel lekker in de kont
in haar profiel staat anaal maar ligt aan de grote
en sorry daarvoor dan maar aangezien ik vrij grote handen heb en me vinger en elemaal in mocht kan ik me er wel iets bij voorstellen eb ervaring genoeg daarin
 
je weet zelf ook wel dat vingeren niet telt maar jammer man dat het niet mocht.

in haar haar ad stond alles incl anaal zonder extra maar las de laatste paar reviews dat anaal niet mocht. vind het wel misleidend als ze het gewoon niet doet.
 
je weet zelf ook wel dat vingeren niet telt maar jammer man dat het niet mocht.

in haar haar ad stond alles incl anaal zonder extra maar las de laatste paar reviews dat anaal niet mocht. vind het wel misleidend als ze het gewoon niet doet.
Vrijdag stond in haar profiel dT alleen mogelijk qua grote het past of iets dergelijks
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Soft SM
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1384879-sabrina
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Naar een goedmakertje gezocht en voor een redelijk prijsje ook. communicatie op de app kan beter, maar is er wel. Locatie is standaard woning appartementje, verwacht er niet veel van, maar het is er voldoende schoon.

Dame biedt een mooie all inc prijs aan waarvoor Rimmen normaal gesproken er niet in zit, maar omdat ik het geschoren had het geen probleem was.

Kwam op verzoek van haar met een flesje wijn, maar was wat te vroeg. Ze was nog niet klaar, maar gezien ik ook nog moest douchen sloot dat goed aan. Ze is vriendelijke leuke en vooral slimme meid. Leuke babbel en kan goed engels. Doet dit vooral voor de lol om even goed uit elkaar getrokken te worden. Inzet is echt mega goed! Lekker gretig en onderdanig.

Overal een goede ervaring en zeker aan te raden! Wees lief voor haar, dan is ze geil voor jou.
 
Dit hoertje heb ik ook vaak bezocht toen ze nog in Roosendaal zat...vaak had ze haar buttplug al voor me ingedaan om haar poepgaatje vast op de juiste diameter te brengen....Eerst op de knietjes voor een goede pijp en rimjob en vervolgens in haar retestrakke poepert....bij haar een genot want haar kringspier is er echt voor gemaakt en ze heeft veel kilometers op dr kakkert....na een paar standjes anaal een klein viebje op dr clit en samen schreeuwen van genot....wat een lekkere slet....Ook eens een trio met dr chinees vriendinnetje gedaan maar dat was geen succes...Hopelijk snel weer eens naar haar nieuwe windrichting reizen...
 
Hallo allen. Ik had even een vraagje. Ik zag dat ze ook een strap-on heeft, ik ben op zoek naar een DVP die daar goed mee overweg kan. Ik heb al wel wat ervaring maar tot nu toe gaan de meeste te snel en wordt het niet rustig opgebouwd. Is zij een goede keuze ?? ik hoor het graag PB mag ook. Fijne dag
 
Tijdje geleden haar eens bezocht in Delft....in een buitenwijkje in een soort slooppand...klein heel oud huisje....wel raar....
Gelijk op dr knietjes gezet en stevig baldiep laten pijpen en....mijn achterkant ook flink met dr tongetje aangepakt....goed zo rimsletje.
Uiteindelijk ging me dikke swanz toch waar die thuishoorde....doggy in dr strakke poepgaatje met zicht op die ordi overjaarse trampstamp wel geil....
Nadat ik was klaargekomen begon ze wat dvp-praat uit te kramen dus snel monddood gemaakt want geen zin in al die "interessante praatjes" door wat in dr mond te stoppen....lekker weer hard laten zuigen maar ze kreeg me niet hard genoeg voor een tweede rit....jammerrrr....kwaliteit en looks (kilootjes) gaan wat achteruit...volgende keer maar eens een nieuwe verovering uittesten....hahaha
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1384879-sabrina
Totale kosten (in euro)
370
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Waanzinnige trio gehad samen met Mia!

Ontvangst was in een net appartement in Utrecht. Deze 2 dames zijn lekker op elkaar ingespeeld en zijn ook geil met elkaar bezig.

Sabrina is hierin wel degene die de leiding neemt, maar Mia volgt braaf hierin!

Absoluut een aanrader met dit duo!
 
Terug
Bovenaan Onderaan