Recensie Sabrina, Tilburg 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

randomthrowaway564

Vaste klant
116
26/08/21
91
24
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/deepthroatqueen-_8252700
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben ~5 maanden geleden bij haar geweest. Afspraak maken ging op zich best snel. Ze stuurde ook gelijk 2 pijpfilmpjes van haar. Moest eerst allemaal rare instructies volgen(sigaretten halen bij de supermarkt, heeft ze wel netjes terugbetaald), via de achterdeur/tuin naar binnen, hek stond open en liep zo een nogal karige en lugubere woonkamer binnen. 5min daar gewacht en even later kwam ze zelf ook de woonkamer binnen. Dame ziet er wat ouder uit dan wat er op de advertentie vermeld is. Ze moest snel nog even iets boven doen. Uiteindelijk nog weer 20min gewacht waarna ze weer naar beneden kwam.

Prijs was 80 euro voor 30min. PZC en film waren beide 20e extra. Omdat het zo lang duurde mocht ik na de eerste keer klaarkomen even pauze nemen waarna ze me na ongeveer 5min weer ging pijpen. Bij het pijpen zelf ging ze tekeer als een gek. Niet echt veel gevoel, gewoon hard op en neer. Het deed om je eerlijk te zeggen soms een beetje pijn dus ik moest haar een beetje begeleiden daarmee lol.

Na afloop begon ze me nog een heel verhaal te vertellen over iemand die ze kende die dr besodemieterd had oid.

Overall best een rare ervaring. Het is op zich wel een aardige dame maar ook wel een beetje raar. Op zich niet veel betaald voor 2x klaarkomen en uiteindelijk nam ze ook wel de tijd voor me en ben dus veel langer dan 30min binnen geweest maar al het extra wachten en bizarre trekjes waren me toch iets te veel.
 
Een aantal keren geweest. Klopt inderdaad over die rare instructies, moest betaalkaarten kopen, sigaretten etc. En inderdaad via achtertuin naar binnen.

Dame vind ik wel minder knap dan dat ik van te voren had gedacht, en ziet er een stuk ouder uit. Is wel vriendelijk maar praat wel ontzettend veel, te veel vind ik zelf...

Wat me erg tegenstaat is dat ze me elke keer zo ontzettend lang in de woonkamer heeft laten wachten. Voor m;n gevoel wel elke keer een half uur, ze biedt dan wel haar excuses aan, maar we is altijd iets. Vaak komt er ook nog iemand langs, zogenaamd een vriendin die iets moet afgeven. Dat voelt dan wel weer minder fijn
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
2x geweest bij deze dame….. 2e keer was eigenlijk uit "nood" en geen goed idee achteraf….

Hele vage meid in een vies huis. Totaal chaotisch en randje neurotisch als je het mij vraagt.

Pijpen ging diep en ze je bij mij een of ander snoepje in haar mond terwijl ze het deed…..
Veel te hard dat het idd soms gewoon pijn deed….

ga er nooit meer terug….
 
Ik had met haar een maand of 2 geleden afgesproken. Communicatie was al stroef, maar het werd alleen maar erger bij aankomst. Moest ergens parkeren, dan via een steegje uitkomen bij een achtertuin waarvan de deur openstond. Dan kon ik zo doorlopen naar binnen de woonkamer in. Toen wou ik net gaan lopen, moest ik weer wachten, want ze kwam er in. Het waren allemaal red flags en toen ik er aankwam in de woonkamer. Nou, je wilt niet weten wat een bende het was. Twijfelde of ik moest blijven, keek rond, het was chaossssss. Ze kwam de woonkamer binnen en bekeek haar van top tot teen. Of de foto's waren van 5 jaar ervoor of er is heel veel in korte tijd gebeurd. Ben maar toen weggegaan. Hoorde nog wel voetstappen boven. Dat probleem hoefde ik gelukkig niet op te lossen. Jammer. Deepthroat dames zijn niet in overvloed. Ken haar kwaliteiten niet verder.
 
Dit gaat een lang verhaal worden.

Ik heb in de afgelopen 2 jaar ongeveer 7 keer met haar afgesproken. Twee weken terug was voor mij de allerlaatste keer. De allereerste keer was het ook bij mij zoals hierboven al is aangegeven een hele aparte ervaring. Ik gaf van tevoren aan dat ik een fetish heb voor extreem sloppy deepthroat. Had haar dit dus vooraf duidelijk gemaakt. Onderweg naar Tilburg belde zij mij op en gaf ze aan dat het ook mogelijk was om haar te laten kotsen tijdens het pijpen. Ik kon dan wat meenemen naar keuze en dit zou zij dan uitkotsen tijdens het pijpen. Ik dacht gek, maar misschien wel de ultieme sloppy ervaring. Dus ik onderweg een milkshake gekocht bij de tankstation.

Eenmaal aangekomen nam Sabrina de telefoon niet meer op. Na zoveel belletjes wilde ik wegrijden en 5 min nadat ik weg was gereden belde zij mij dat ik naar binnen kon via de achtertuin. Omdat ik een uur had gereden draaide ik mij om en reed naar Sabrina. Ik kwam in een hele rommelige woonkamer zonder iemand aanwezig. Ik hoorde Sabrina van boven wel steeds roepen van ik kom er aan. Dus ik alert als ik maar kon bij de achterdeur gaan staan just in case. Na 10 min kwam ze naar beneden en gaf ze gelijk een warrige indruk. Heel chaotisch en hectisch en steeds maar praten enz. Vervolgens ging ze na het betalen direct naar boven en bleef ze 15 minuten heen en weer lopen boven. Heel apart. Pas na 5 keer roepen kwam ze weer naar beneden waarna ze de shake begon te drinken die ik mee had genomen.

Uiteindelijk plaats genomen op een stoel die zij had klaargelegd met handdoeken op de grond. Toen het pijpen begon wist ik niet wat mij overkwam. Ze ging er vanaf seconde 1 gelijk 200% voor en mijn lul was zowat de hele tijd in haar keel. Ik was het kots gedeelte bijna vergeten totdat ze begon met kokken. Hierop pijpte ze nog dieper en harder en kotste ze het zooite uit over mijn lul en bleef ze deepthroaten. Dit herhaalde ze een paar keer. Ik was aardig verrast maar voelde mij tegelijkertijd ook vies omdat het een nieuwe en aparte ervaring was. Uiteindelijk vond ik het geiler dan dat ik het vies vond (ieder z'n eigen fetish).

Hierna kon ik mijzelf douchen. Ik liep langs een hele vieze keuken, een nog viezere trap, en tot verbazing redelijke douche. Na het zien van alle troep, de manier van aspreken en het lange wachten had ik met mijzef afgesproken om nooit meer bij Sabrina te komen. Ik ga alleen langs DVP's voor extreem orale fetishes en omdat ik enkel om die reden ga bezoek ik amper DVP's. Omdat het aanbod DVP's hierin zeer klein is ben ik na een tijdje weer terug naar Sabrina gegaan. Alle afspraken die volgden gingen via het zelfde recept namelijk:

- Altijd minimaal 10 minuten in de auto wachten en minimaal 10 keer bellen.
- Gekke verhalen over van alles en nog wat en bijvoorbeeld over dat mensen haar willen oplichten.
- Bij ongeveer 3 van de 7 afspraken deed ze de voordeur open voor iemand om iets te ontvangen/geven.
- Na het betalen loopt ze ALTIJD maar dan ook ALTIJD naar boven. Vervolgens loopt ze boven 15-20 minuten heen en weer en praat ze met iemand. En moet je haar 10 keer roepen om op te schieten anders wacht je er volgens mij een uur. Ik heb haar een paar keer gevraagd met wie ze boven praat en ze zei altijd dat ze aan het bellen was met iemand. Maar in werkelijkheid zit haar pooier/vriend boven. Dit werd bevestigd omat ik bij mijn laatste afspraak uit de douche kwam en door een klein kiertje in de deuropening aan de andere kant van de gang een meneer zag zitten in een kamer. De deur stond per ongeluk open en deze werd snel dicht gedaan. De aanwezigheid van een andere man in dezelfde huis/kamer is voor mij een grote afknapper en een reden om ergens niet meer te komen. Helemaal niet als dit achter wordt gehouden.

Na mijn laatste afspraak ben ik tot twee conclusies gekomen:

1 haar vriend/pooier dealt, zij helpt hem en in ruil daarvoor mag kan zij haar werk doen in dat huis.
2 zij pijpt mensen en met dat geld koopt zij direct bij haar pooier/vriend boven en gebruikt ze dat voor elke sessie. Dit verklaart volgens mij waarom zij ALTIJD na het betalen gelijk naar boven gaat en 15 minuten weg is en daarna zij als een bezetene kan deepthroaten met 200% inzet heel de dag door.

Kort samengevat: Haar deepthroat skills zijn echt 10+. Als je net als mij van exteem ruig keelneuken houdt dan is het met alle chaos eromheen heel misschien waard om een keer bij haar langs te gaan.. Daar moet je zelf achter komen. Als je voor een normale pijpbeurt komt zou ik niet eens de moeite doen om haar te contacteren. Neuken heb ik bij haar niet gedaan en zou ik ook nooit aan beginnen. Al met al en vooral na de laatste afspraak ziet ze mij in ieder geval nooit meer.
 
Laatst bewerkt:
Dus dat doet ze elke keer boven….vraag me wel echt of dit haar pooier is want, ze woont volgens mij zelf in dat huis. Heb post zien liggen met haar naam erop op dat adres. Heb ook foto's gezien op social media van haar met familie, in dat huis..
 
Inderdaad, ik heb ook soms brieven op tafel zien liggen. Het kan zomaar zijn dat het haar vriend is en dat ze er woont vandaar dat ik vriend/pooier in een zin noem.

Een derde conclusie is misschien dat zij en haar vriend beiden gebruiken en dat ze dit financieren door sexjobs. Dat verklaart denk ik ook de bezoekjes die ze tussendoor aan de deur kreeg van mensen die iets kwamen brengen/afhalen. Nadat de voordeur dicht ging liep ze elke keer gelijk naar boven maar dan voor een minuut. Al met al heeft het naar mijn mening 100% te maken met het gebruik/verkoop van middelen.

Ze is voor de rest een aardige dame en niet per definitie een oplichter maar ze is erg warrig, chaotisch en het lijkt alsof ze in haar eigen wereldje zit. Dat laatste bevestigd weer mijn gevoel van gebruik.
 
Ook ik heb dezelfde ervaring als al voorgaande mannen beschrijven.
Lang laten wachten
smerige huis
ziet er niet meer uit als op de foto`s
iemand aan de deur
op en neer naar boven

alles bij elkaar is he te smerig voor woorden
mij nooit meer gezien daar
 
Is iemand recent bij haar geweest? Ik ben 2/3 jaar geleden bij haar geweest, moest ook 10 minuten in de woonkamer , maar toen ze eenmaal terug kwam heb ik haar keel 10 minuten lang geneukt. Top 3 beste blowjob ooit. Wil nog eens terug gaan maar wil even weten of het nog de moeite waard is.
 
Weet iemand waar ze woont of oid, ze heeft me nu 2 keer totaal 4 uur laten rijden en elke x als ik er ben reageert ze niet meer

Ze stelt het ook heletijd uit en tot dat ze niet meer reageert.
 
Dit gaat een lang verhaal worden.

Ik heb in de afgelopen 2 jaar ongeveer 7 keer met haar afgesproken. Twee weken terug was voor mij de allerlaatste keer. De allereerste keer was het ook bij mij zoals hierboven al is aangegeven een hele aparte ervaring. Ik gaf van tevoren aan dat ik een fetish heb voor extreem sloppy deepthroat. Had haar dit dus vooraf duidelijk gemaakt. Onderweg naar Tilburg belde zij mij op en gaf ze aan dat het ook mogelijk was om haar te laten kotsen tijdens het pijpen. Ik kon dan wat meenemen naar keuze en dit zou zij dan uitkotsen tijdens het pijpen. Ik dacht gek, maar misschien wel de ultieme sloppy ervaring. Dus ik onderweg een milkshake gekocht bij de tankstation.

Eenmaal aangekomen nam Sabrina de telefoon niet meer op. Na zoveel belletjes wilde ik wegrijden en 5 min nadat ik weg was gereden belde zij mij dat ik naar binnen kon via de achtertuin. Omdat ik een uur had gereden draaide ik mij om en reed naar Sabrina. Ik kwam in een hele rommelige woonkamer zonder iemand aanwezig. Ik hoorde Sabrina van boven wel steeds roepen van ik kom er aan. Dus ik alert als ik maar kon bij de achterdeur gaan staan just in case. Na 10 min kwam ze naar beneden en gaf ze gelijk een warrige indruk. Heel chaotisch en hectisch en steeds maar praten enz. Vervolgens ging ze na het betalen direct naar boven en bleef ze 15 minuten heen en weer lopen boven. Heel apart. Pas na 5 keer roepen kwam ze weer naar beneden waarna ze de shake begon te drinken die ik mee had genomen.

Uiteindelijk plaats genomen op een stoel die zij had klaargelegd met handdoeken op de grond. Toen het pijpen begon wist ik niet wat mij overkwam. Ze ging er vanaf seconde 1 gelijk 200% voor en mijn lul was zowat de hele tijd in haar keel. Ik was het kots gedeelte bijna vergeten totdat ze begon met kokken. Hierop pijpte ze nog dieper en harder en kotste ze het zooite uit over mijn lul en bleef ze deepthroaten. Dit herhaalde ze een paar keer. Ik was aardig verrast maar voelde mij tegelijkertijd ook vies omdat het een nieuwe en aparte ervaring was. Uiteindelijk vond ik het geiler dan dat ik het vies vond (ieder z'n eigen fetish).

Hierna kon ik mijzelf douchen. Ik liep langs een hele vieze keuken, een nog viezere trap, en tot verbazing redelijke douche. Na het zien van alle troep, de manier van aspreken en het lange wachten had ik met mijzef afgesproken om nooit meer bij Sabrina te komen. Ik ga alleen langs DVP's voor extreem orale fetishes en omdat ik enkel om die reden ga bezoek ik amper DVP's. Omdat het aanbod DVP's hierin zeer klein is ben ik na een tijdje weer terug naar Sabrina gegaan. Alle afspraken die volgden gingen via het zelfde recept namelijk:

- Altijd minimaal 10 minuten in de auto wachten en minimaal 10 keer bellen.
- Gekke verhalen over van alles en nog wat en bijvoorbeeld over dat mensen haar willen oplichten.
- Bij ongeveer 3 van de 7 afspraken deed ze de voordeur open voor iemand om iets te ontvangen/geven.
- Na het betalen loopt ze ALTIJD maar dan ook ALTIJD naar boven. Vervolgens loopt ze boven 15-20 minuten heen en weer en praat ze met iemand. En moet je haar 10 keer roepen om op te schieten anders wacht je er volgens mij een uur. Ik heb haar een paar keer gevraagd met wie ze boven praat en ze zei altijd dat ze aan het bellen was met iemand. Maar in werkelijkheid zit haar pooier/vriend boven. Dit werd bevestigd omat ik bij mijn laatste afspraak uit de douche kwam en door een klein kiertje in de deuropening aan de andere kant van de gang een meneer zag zitten in een kamer. De deur stond per ongeluk open en deze werd snel dicht gedaan. De aanwezigheid van een andere man in dezelfde huis/kamer is voor mij een grote afknapper en een reden om ergens niet meer te komen. Helemaal niet als dit achter wordt gehouden.

Na mijn laatste afspraak ben ik tot twee conclusies gekomen:

1 haar vriend/pooier dealt, zij helpt hem en in ruil daarvoor mag kan zij haar werk doen in dat huis.
2 zij pijpt mensen en met dat geld koopt zij direct bij haar pooier/vriend boven en gebruikt ze dat voor elke sessie. Dit verklaart volgens mij waarom zij ALTIJD na het betalen gelijk naar boven gaat en 15 minuten weg is en daarna zij als een bezetene kan deepthroaten met 200% inzet heel de dag door.

Kort samengevat: Haar deepthroat skills zijn echt 10+. Als je net als mij van exteem ruig keelneuken houdt dan is het met alle chaos eromheen heel misschien waard om een keer bij haar langs te gaan.. Daar moet je zelf achter komen. Als je voor een normale pijpbeurt komt zou ik niet eens de moeite doen om haar te contacteren. Neuken heb ik bij haar niet gedaan en zou ik ook nooit aan beginnen. Al met al en vooral na de laatste afspraak ziet ze mij in ieder geval nooit meer.
Ik kan mij herinneren dat ik een keer contact met haar heb gehad en dat ik kort daarna een sms kreeg dat ik geen vrouwen moest lastig vallen en dat ik hiervoor moest betalen.
Destijds kreeg ik wel een straatnaam in Tilburg door
Daarna heb ik eigenlijk geen contact met haar opgenomen.
Tot vandaag want ik zal een car date en nu stuurde ze mij idd wel een filmpje van een blowjob en maker die ze op heeft.
Nadat ik vrouw of ze ook neukte reageerde ze niet meer.
Wel heel apart allemaal en ook dat ze steeds van nummer veranderd….
Ben eigenlijk nog steeds benieuwd
Slikt ze ?
 
Ik ben bij haar geweest in 2021. Heb alleen de chaotische hectische shit meegemaakt. Geen andere man in het huis gezien omdat ik alleen in de woonkamer moest wachten. Mocht wel voor het lange wachten twee rondes haar keelneuken en in haar keel klaarkomen.
Nog één tip! Ga geschoren. Want ze ging mij on the spot scheren, vond het wel een beetje eng. Maar was zo geil dat ik het toch liet gebeuren XD.

Ik zou graag terug willen gaan en haar hard in haar keel neuken en klaarkomen. Alleen ik twijfel als ik de rare geruchten over haar lees.
Plus als je niet onderbroken wilt worden tijdens het klaarkomen in haar keel. Zorg ervoor dat je niet te hard kreun. Dan gaat ze zeiken dat de buren het horen. Dus hand voor je mond ofzo om zachter te kreunen.
 
Is iemand recent bij haar geweest? Ben 1 keer bij haar geweest was inderdaad chaotisch en moest lang beneden wachten. Maar uiteindelijk kon ik haar keel wel neuken. Dus als iemand haar recent heeft bezocht en het meeviel hoor ik het graag
 
Is iemand recent bij haar geweest? Ben 1 keer bij haar geweest was inderdaad chaotisch en moest lang beneden wachten. Maar uiteindelijk kon ik haar keel wel neuken. Dus als iemand haar recent heeft bezocht en het meeviel hoor ik het graag
Ik hoop ook dat iemand nog recent is geweest en dat hier wil droppen. Misschien dat ik wel ga als ik in de buurt ben. Je kon haar echt ongeremd hard keelneuken en volledige klaarkomen in haar keel. Ze kan het echt super goed.
 
Geen ervaring met deze dame maar vroeg me af of iemand nog beeldmateriaal van deze dame online weet staan?
Op xhamster kan je een filmpje van haar terugvinden met zoekterm sabrina dutch sexjobs
 
Ja ken het, maar Ik ben er twee keer geweest, dus ook mogen meemaken. De eerste keer heeft ze me zo gepijpt zoals dan filmpje op kinky….
De tweede keer heb ik haar echt mogen facefucken….. bloedgeil…. Nog nooit iemand tegen gekomen die dat op die manier kan…..

Maar zoals ik al zei: zo gek als een deur en dat is de reden waarom ik er nooit meer heen zal gaan… er is serieus iets mis met die griet….

Ga er gewoon een keer langs… dan zul je het ervaren…
 
ben er ook geweest, je moet alleen wel een tetrus prik halen als je daar binnen bent geweest.
Wat een vieze gore bende.
ook lang staan wachten.
Al pijpt ze nog zo lekker, voor mij geen 2de keer
 
M'n eerste recensie dan maar…… ondanks vele bezoeken bij de dvp
Een aantal weken geleden Sabrina een bezoek gebracht
Moest een uur rijden maar dacht ga haar Deepthroat kwaliteiten eens testen
ze heeft mij bijna 2 uur laten wachten om vervolgens m'n lul met haar tanden te bewerken. Wat een drama….
Ja ze gebruikt middelen, ja er was nog een man in der huis, ja de dealer kwam langs,
voor mij nooit meer
een van mijn meest slechte ervaring
 
Snap het ook niet…. Je neemt zoveel risico als je bij dit maffe mens langs gaat….

God weet wat ze bij draagt… junks hebben meestal niet de beste persoonlijke hygiëne
 
Terug
Bovenaan Onderaan