Recensie Sabrina 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mechelen

Stamgast
Forumpionier
357
02/07/21
334
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Uit mijn algemeen verslag :

Rond het middaguur kwamen er toch al wat meisjes binnen, waaronder een oude bekende : Sabrina. Ze werkt al een jaar of vijf in Sharks en begon haar carrière in World, een jaar of tien geleden. En ze ziet er nog altijd even goed uit.
We zijn effe in een zetel gaan zitten want ze moest nog wat roken uit een van die nieuwe e-sigaretten. In Sharks is het not done om met een dame in de zetel te liggen muilen, maar met Sabrina kan dat wél. Ik ken haar natuurlijk al lang.

Dan maar naar een kamer, achter het aquarium.
Heel lekker tongzoenen, ze is even groot als ik en dat waardeert mijn rug enorm.
redface.gif


Dan pijpen en neuken, Sabrina heeft natuurlijk zeer veel ervaring. Zij op mij, ik op haar en dan op z'n hondjes om uiteindelijk plat op haar rug te eindigen. Geweldig.

Na een stevige massage weer opnieuw seksen, hetzelfde liedje dat nooit afgezaagd wordt. Fantastische meid, en zowel de pré- als de aftersales zijn uitstekend.
Een aanrader voor iedereen, ze zit meestal achteraan naast de doorgang naar het solarium.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan