Recensie Sacha, Steenokkerzeel, Soraya's Palace 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

thomasdbl

Vaste klant
Forumpionier
112
10/07/21
148
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Origine
Afrikaans
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
http://www.sorayaspalace.be/fr/our-hostesses
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren voor de eerste keer bij Sacha geweest. Sacha is nieuw bij Soraya's Palace, het was pas haar vierde dag gisteren.

Een heel leuk uurtje beleefd met Sacha. Ik hou van een zachte en langzame aanpak, en dat lijkt Sacha ook wel goed te liggen. Ze doet haar best en luistert naar wat je wil. Neemt ook de tijd. PZC was zeer goed, één van de betere pijpbeurten die ik al ooit gehad heb (gevarieerd, likt overal). Ze laat zich ook graag zelf plezieren, en reageert daar goed op. Veel positiefs dus. Een klein werkpuntje is misschien iets te veel fake gekreun tijdens het beffen.

Qua uiterlijk: Zwarte dame (van Congolese origine), niet de allermagerste, maar dat stoort totaal niet. Leuke borsten met grote tepels waar ik gewoon niet van kon afblijven ;). Mooie kont.

Ik heb begrepen dat ze er niet alle dagen zal zijn omdat ze nog een andere job heeft ook. Ze zou er bepaalde dagen zijn, en normaal zeker altijd op zaterdag.
 
Vandaag ook bij Sacha geweest en pzc was supergoed,afwisseling en deepthroath zonder te vragen, hevig gekreun maar ik kick daarop dus geen probleem voor mij 😆 ze is voorzien van mooie rondingen waar je mag mee spelen,op eigen iniatief heeft ze me een lekkere tittyfuck gegen 🤪 alle standjes gedaan dat ik wou ,beetje haar trekken en licht choken erbij ,gekomen tijdens anaal, herhaling zeker en vast...100%
 
Laatst bewerkt:
Vandaag ook bij Sacha geweest en pzc was supergoed,afwisseling en deepthroath zonder te vragen, hevig gekreun maar ik kick daarop dus geen probleem voor mij 😆 ze is voorzien van mooie rondingen waar je mag mee spelen,op eigen iniatief heeft ze me een lekkere tittyfuck gegen 🤪 alle standjes gedaan dat ik wou ,beetje haar trekken en licht choken erbij ,gekomen tijdens anaal, herhaling zeker en vast...100%
Hoeveel heb je betaald voor alles?
 
Zal niet direct zijn vrees ik.
Ik begrijp het ook niet allemaal. Als in discotheken geen mondmaskers meer verplicht zijn, dan mag je toch ook gaan tongzoenen? Wat verschil maakt het nog uit voor eventueel virusoverdracht?
Trouwens, is het niet zo dat in de Aarschotstraat geen mondmaskers worden gebruikt (Heb ik maanden geleden horen vertellen van een wandelaar in de straat)?
 
Voor zover ik mij herinner is CIM niet OK bij haar, en idd, ze pijpt voortreffelijk. Één van de betere dames voor iemand die vooral pzc apprecieert.
Er is wel een tweede Afrikaanse dame, die ik persoonlijk mooier vind maar PZC is wel een stuk minder…
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor Nieuwjaar ook een bezoek gebracht aan deze Congolese. Ze pijpt inderdaad redelijk goed en stevig. Is wel iets afstandelijk in de communicatie maar we zijn daar niet om te praten. Laat ook veel posities toe. Over tongzoenen kan ik niets zeggen want toen mocht het nog niet. Een leuke en lekkere meid die aan de eisen van Soraya voldoen. Leuke mijn voorkeur gaat momenteel uit naar Kenza.
 
Ik heb ze nog gezien een 3-Tal weken terug. Ze heeft me toen gezegd dat ze er over nadacht om bij Sexysenses te beginnen omdat daar een speciale trio formule is en nogal wat van haar klanten daar naar vroegen, die kant v Zaventem was voor haar blijkbaar iets makkelijker zei ze.
Ik heb haar echter niet meer gespot.
En idd bij navraag heeft Sorayaspalace geen trio promo's zoals Sexysenses. De kamers zijn wel een stuk mooier bij Soraya
 
FYI, er is ondertussen blijkbaar inderdaad een Sacha bij Sexysenses (zo lees ik hier: https://www.girlsreview.nl/threads/sacha-sexy-senses.19919), maar dat is niet dezelfde.

Sacha ex-Soraya's Palace:
  • Congolese
  • Franstalig (sprak geen Nederlands)

Sacha Sexysenses (ik ga af op de websites, ik heb er zelf geen ervaring mee):
  • Zuid-Afrikaans nationalitieit volgens redlights, Nederlandse nationaliteit volgens site van Sexysenses
  • Nederlandstalig (volgens site van Sexysenses "Nederlands, Engels een beetje Frans")
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan